2024-03-17, 00:04
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Till slut är det väl bara svenska kvinnor och blattar som röstar S.
Till slut bara blattar 😜
Citera
2024-03-17, 00:16
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterpuff
Så om din brorsa är kriminell ska du straffas då? Livets hårda skola är ju hyfsat naiva.
Ska poliser vars syskon är kriminella slutta att jobba som just poliser? Bara för att de har valt ett annat liv? SD är en samling jönsar och bondläppar som har syskon som föräldrar.
Min farfar är massmördare då måste barnbarnen straffas i minst tio generationer.Hej och hå syskon kan också få barn tyvärr.
I stället för att sväva loss i en massa fantasier om att SD:are är inavlade (i ett sammanhang som rör kurder!), kanske du.kan svara på ett par frågor.

Behöver vi en massa kurder i Sveriges riksdag? Det är ju faktiskt just Sverige det handlar om.

Vad är de bra för? Vad pysslar de med som är så viktigt och som vi inte hade kunnat lika bra eller bättre?
Citera
2024-03-17, 01:16
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Så om din brorsa är kriminell ska du straffas då? Livets hårda skola är ju hyfsat naiva.
Ska poliser vars syskon är kriminella slutta att jobba som just poliser? Bara för att de har valt ett annat liv? SD är en samling jönsar och bondläppar som har syskon som föräldrar.
Min farfar är massmördare då måste barnbarnen straffas i minst tio generationer.Hej och hå syskon kan också få barn tyvärr.

Klanstrukturer är extremt effektiva.
Svenskarna har ersatt dessa med demokrati o meritokrati. Något som byggt ett framgångsrikt samhälle.
Nu är samhället extremt sårbar o smittat av klanbaserade nätverk. Där lojaliteten är 100% mot klanen o belöningen är makt o ekonomiskt välstånd. Priset korruption o på sikt brottslighet, våld, politisk instabilitet, ekonomisk stagnation.
Citera
2024-03-17, 01:41
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Till slut bara blattar 😜

Förhoppningsvis.
Citera
2024-03-17, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
hahha klart det är en sosseturk..
Låter väl med albanskt, vart kommer han ifrån ?
Citera
2024-03-17, 03:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Klanstrukturer är extremt effektiva.
Svenskarna har ersatt dessa med demokrati o meritokrati. Något som byggt ett framgångsrikt samhälle.
Nu är samhället extremt sårbar o smittat av klanbaserade nätverk. Där lojaliteten är 100% mot klanen o belöningen är makt o ekonomiskt välstånd. Priset korruption o på sikt brottslighet, våld, politisk instabilitet, ekonomisk stagnation.

Förklarar varför alla deras länder är skit. De tänker inte på någon utanför klanen så de kan inte organisera något. Sverige måste utvisa runt 100k-1 miljon för att lösa detta.
Citera
2024-03-17, 06:12
Medlem
Citat:

Ja, det finns väldigt många jobb du inte kommer kunna få om din bror är kriminell.
Säkerhetsklassning funkar så.
Citera
2024-03-17, 07:24
Medlem
EnDumSosses avatar
Inte ett dugg förvånad. Som tur är bor jag i Norge nu och har avsagt mig mitt svenska medborgarskap och är numera norsk medborgare. Vem i helvete vill ha med erat åbäke till land att göra. Ett land i total förfall. Rädda er själva medan ni kan.
Allt man läser och hör om Sverige blir ta mig fan bara sjukare och sjukare
Citera
2024-03-17, 07:30
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Du hann nog inte läsa mitt inlägg.

Det jag menar är att det du skriver är helt korrekt, samtidigt som de är så otroligt sjukt att många har svårt att tro på det om man inte samtidigt länkar till källa.
Aha, förstås, internet censureras ju hårt om det värsta som händer. Vi får bara ta del av bråkdelen av vissa glimtar i deras värld.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/efter-avslojande-om-romsk-rattegang-trollmyr-maste-avga
Att gängkriminella och människohandlare uppdagats ha suttit i Malmös kommunalråd tycker både C och M varit "Dumt och slarvigt" som vidare tvingats lämna negativa reaktioner emot sina egna medpolitiker.
Senast redigerad av psykoshippien 2024-03-17 kl. 07:33.
Citera
2024-03-17, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Aha, förstås, internet censureras ju hårt om det värsta som händer. Vi får bara ta del av bråkdelen av vissa glimtar i deras värld.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/efter-avslojande-om-romsk-rattegang-trollmyr-maste-avga
Att gängkriminella och människohandlare uppdagats ha suttit i Malmös kommunalråd tycker både C och M varit "Dumt och slarvigt" som vidare tvingats lämna negativa reaktioner emot sina egna medpolitiker.
Ha ha
När hon nyss ertappats med att underlåta att stoppa romska rättegångar och ljugit om det:
"Jag har aldrig medvetet underlåtit att stå upp mot felaktigheter."

Uppenbart ligger en grov hotbild bakom att någon beter sig på det sättet.

Men det värsta är att när hon väl tvingats avgå, är det sannolikt en Muhammed eller zigenare som tar hennes plats. Och detta pågår just nu i hela landet, sakta men säkert.

Samma sak med den klankriminella riksdagsmannen i S, vilken Muhammed ersätter honom om han får gå?

Oavsett blir det sannolikt fler klankriminella som röstas in "demokratiskt" till riksdagen av alla invandrare med helt nya medborgarskap som importerats av sjuklövern.
Citera
2024-03-17, 08:01
Medlem
Fuckwindowss avatar
Haha. S strikes again, shit vilket islamist parti det blivit.. som mp/v och c.
Citera
2024-03-17, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Det här är också intressant ur ett klassperspektiv. Vänstern grinar hela tiden om de s.k "socioekonomiska faktorerna" som gör gängkriminella av invandrare. Här har vi tydligen två släktingar som vi får förmoda har vuxit upp i samma socialgrupp och bostadsområden med samma kulturella kontext och miljö men som ända valt två olika vägar åtminstone på papperet.

Ja, fast den ena har valt, den andra är inkvoterad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in