Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Så sant verkligen konstigt att han inte dyker upp när pappan ska begravas.
.
På det viset känns läget allvarligt, men man kanske ändå tänker att det är väl ändå möjligt att något löser sig. Att tro att någon har mördats... det är en stretch.
Kanske hade hon så mycket att tänka på med begravning och kanske middag efteråt på fradagen så det första hon gör på lördagen är att åka ut till honom.
Jag tänker själv att om man är oskyldigt anklagad för något, då brister det för en? Man behöver rådgöra med de som är närmast, och uppbragt blir man.
Samtidigt vet vi inte. Och vi vet inte om han nu skulle vara oskyldig till det ena, kanske han inte är helt oskyldig till annat.
Men i mina ögon just nu så ligger han på min plussida, medan den andra sidan ligger på minuskontot. Håller dörrarna öppna, eftersom allt skaver lite här och där.
Ja så kan det såklart vara, men om man tänker ”att det bara finns en orsak” (som hon har uttalat sig) och om man dessutom har så bra relation som de har så är det för mig obegripligt att man inte prioriterat det (typ senare på kvällen, det är inte så att 112 har begränsade öppettider). Jag menar absolut inte att lägga någon skuld på exet, jag tänker snarare att det kanske är en medveten eller omedveten efterhandskonstruktion från henne.
Ja jag håller med, hon känd ju som en naturlig person för honom att vända sig till om han går igenom något jobbigt!
Helt med dig på det, de misstänkta verkar ju inte scora jättehögt på EQ-skalan! Och att de dessutom verkar ha begått ett mord när deras barn var närvarande… 🤯