2024-03-15, 19:45
Medlem
fonders avatar
Häxan har gjort sig ett namn enbart genom att leka med SD-väljarnas känslor och nu påstår hon att hon inget gemensamt har med SD. Narcissistens hyckleri vet inga gränser.
Citera
2024-03-15, 21:04
Kul att Jimpan kallar henne finborgare men tbh så stinker det kuk rakt genom skärmen så fort hon öppnar truten.

Hon halkade in därför att Skyttedal anklagade Ingerö för att ha rört vid hennes lår eller liknande på fyllan för 8 år sen.

Jimmie har rätt. Alice nätverk är liksom http://enplatsihimlen.se/ det är lite svårt att inte hålla sig för skratt när man såhär 12 år senare funderar på om det inte handlade om att Alice skulle ha hjälp på andra kvinnors bekostnad som vanligt med hennes människotyp.

KD har exakt de politiker de förtjänar. Det finns ordentligt med bibelverser om den typen av människor och vart de hör hemma efter de lämnat jordelivet.
Citera
2024-03-16, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
114 000 kr lön, ersättning för allmänna utgifter 56 000 kr ersättning, dagtraktamente 4000 kr och reseersättningar.

Systemet är designat så att den som inte är korrumperad innan garanterat blir det när den väl är på plats i EU-parlamentet.

Lägg till alla mutor som diverse intressen öser över dem. Som bjudresorna som "Ursula" åkte på. (Just i det fallet användes nog de intjänade EU-pengarna till ovanligt dekadenta saker.)

Röstade på "Nalle" tidigare just eftersom han tycktes hålla fast vid lastbilschaffis-rötterna trots att han verkade i detta sjuka system.

Weimers däremot tycks som en EU-byråkrat i mängden så i år blir det till att återgå till att bojkotta spektaklet.

Alice har jag tidigare gillat. Nu är jag besviken, men kanske får jag skylla mig själv. Hon säger ju att vi som är besvikna nu har läst henne slarvigt. Så kan det kanske vara. Hade ändå inte tänkt rösta KD i EU-parlamentsvalet så det kan i och för sig kvitta.
Citera
2024-03-16, 09:54
Medlem
GormDenGamles avatar
Fy fan vad jag är besviken över Alice!
Gillat henne sedan hon var en sommarpratare (2017?). Vettig, smart, konservativ, tuff.. Allt var noggrant planerat.
Nej, vi har inte läst och uppfattat hennes texter fel.
Citera
2024-03-16, 10:32
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Häxan har gjort sig ett namn enbart genom att leka med SD-väljarnas känslor och nu påstår hon att hon inget gemensamt har med SD. Narcissistens hyckleri vet inga gränser.
Håller med. Många är besvikna på opportunisten som vill få fet lön i samband med EU-valet, kanske börjar jobba i Strasbourg eller liknande, vem vet?

Äckligt. Det är ju bara att hoppas på att:
* infon om hennes kappvänderi når ut till alla
* KD försvinner under spärren i nästa val
Citera
2024-03-16, 11:59
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Gillat henne sedan hon var en sommarpratare (2017?). Vettig, smart, konservativ, tuff.. Allt var noggrant planerat.
Hon signalerar för sina debila väljare, hon måste försöka skilja ut sig från SD, varför annars rösta på kopian när det finns ett original.
Det är samma visa i hela den så kallade borgerligheten. Korkade klappmongon till liberaler som nu ser att samhället snabbt håller på att säcka ihop. Väljarna är less på massinvandring och negerfester. De enda som inte förstått vart det lutar är media.
Nu vill pärlhalsbandsrumänen äta kakan och ha den kvar, hon vill bromsa invandringen pga det är bra med invandring och invandring är viktig.
Samtidgt har pärlhalsbandsrumänen positionerar sig mot Hamas och för judar. Men det är bland annat hennes parti som ligger bakom att biståndskranen flödar till terroristerna igen.
Citera
2024-03-19, 09:29
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle

Att hon äter ur Ebba"ödlan"Busch hand säger väl allt om denna äckliga människa!
Citera
2024-03-19, 09:46
Medlem
Musikopps avatar
Har länge gillat AT, men inte längre.
Citera
2024-03-19, 11:01
Medlem
Amors avatar
Märkligt att se hur besvikna folk blir på henne på diverse sociala medier. Det måste innebära att de haft enormt förtroende för henne innan.

Har nog varit så för många av oss som tillhör den ängsliga medelklassen, att det varit bekvämt att låta oss företrädas av en invandrare i frågor om mångkulturen. Genom att peka på deras argument har vi haft anti-rasistiska alibin. Men det har också inneburit att vi många gånger hyllat dessa personer överdrivet mycket. Milt invandringskritiska nysvenskar har fått en gräddfil in i den offentliga debatten av den anledningen.

Sen finns det bra invandrare i dessa frågor också. Exempelvis Hanif Bali tycker jag är väldigt duktig på att förklara mekanismerna inom islam som gör deras religionsutövare så inkompatibla med det västerländska samhället.
Citera
2024-03-19, 11:41
Medlem
Dumheter. AT är kvinna. Kvinnor kan inte göra några fel. Ingen av dem. Det vet alla.
Fråga din lokala genusvetare. Alla kvinnor är änglar. Alla män är demoner. Vi har kommit överens om detta. Eller jag tycker inte det, men var det inte denna sexistiska lins vi skulle se världen genom?
Senast redigerad av SimpCuck2000 2024-03-19 kl. 11:45.
Citera
2024-03-19, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musikopp
Har länge gillat AT, men inte längre.
Hon svor trohet till det vänsterliberala etablissemanget innan hon åkte till Bryssel
Citera
2024-03-19, 14:46
Medlem
fonders avatar
Narcissisten ljuger om att hon aldrig fått så mycket rasism riktad mot sig som de senaste dygnen sedan bråket med SD, för när man läser kommentarerna så handlar i princip ingen av dem om rasism utan enbart kritik mot det hon sagt om SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in