2019-08-02, 07:52
Medlem
När hon gifte sig så hade hon den absolut fulaste håruppsättningen man kan ha, så upptagen med att passa in bland överklassen som hon aldrig kan bli att hon inte kan ha en snygg håruppsättning ens i en så viktig dag som ens bröllopsdag. Patetiskt!
Citera
2019-08-02, 08:15
Medlem
Mack-Bolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokstava
Som sagt är det nån här som verkar vara sosse så är det just du själv då du inte förstår att man inte kan göra vinst på kläder eller bilar om man då inte är narcissisten Teodorescu.

Inget blev sålt!

Du kom med Flashbacks vanligaste "argument" i ett och samma inlägg:

1. Du är avundsjuk. När man säger det så är det slutdiskuterat, man har utestängt möjligheten till kritik. Man är ju avundsjuk, vad mer finns att säga om saken då.

2. Jag är inte ens någon beundrare av den kända personen, sedan sätter man igång med rövslickeriet som man behärskar och älskar. Man har ju låtsats inte vara nån beundrare av personen, så nu är det fritt fram att slicka på.

Båda punkterna har samma grund gemensamt.

Du har ju inte en aning om något blev sålt.
Man kan antingen markera varan som såld eller helt enkelt ta bort varan utan att tala om varför.
Otroligt vilken Jante du är, är du inte intresserad av en vara skit i det.
Om någon vill ha 10000 för något som är värt 1 krona och någon köper det så grattis.
Citera
2019-08-02, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
Du har ju inte en aning om något blev sålt.
Man kan antingen markera varan som såld eller helt enkelt ta bort varan utan att tala om varför.
Otroligt vilken Jante du är, är du inte intresserad av en vara skit i det.
Om någon vill ha 10000 för något som är värt 1 krona och någon köper det så grattis.

Någon köper det, någon har köpt det, du är avundsjuk!
Citera
2019-08-02, 08:26
Medlem
Mack-Bolans avatar
Citat:
Någon köper det, någon har köpt det, du är avundsjuk!

Du är kommunist och Luffare som går på bidrag och är sjukligt avundsjuk, det är sanningen.
Har du inget vettigare skvaller om AT så låt bli.
Logga ut och skaffa dig ett liv.

AT var hemma hos mig/oss för en tid sedan för att umgås, det var trevligt.
Exakt vad som myntades kan jag ej kommentera dock.
Citera
2019-08-02, 08:30
Medlem
Wajis avatar
Citat:
När hon gifte sig så hade hon den absolut fulaste håruppsättningen man kan ha, så upptagen med att passa in bland överklassen som hon aldrig kan bli att hon inte kan ha en snygg håruppsättning ens i en så viktig dag som ens bröllopsdag. Patetiskt!

Nu är du bara avundsjuk Kvinnan är snygg och intelligent och tjänar fina pengar. Jag tycker hon var grym som redaktör och jag är övertygad om att hon kommer lyfta M också!
Citera
2019-08-02, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
Du är kommunist och Luffare som går på bidrag och är sjukligt avundsjuk, det är sanningen.
Har du inget vettigare skvaller om AT så låt bli.
Logga ut och skaffa dig ett liv.

AT var hemma hos mig/oss för en tid sedan för att umgås, det var trevligt.
Exakt vad som myntades kan jag ej kommentera dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Nu är du bara avundsjuk Kvinnan är snygg och intelligent och tjänar fina pengar. Jag tycker hon var grym som redaktör och jag är övertygad om att hon kommer lyfta M också!

Avundsjuka du, se vad vacker hon är! https://www.google.se/search?q=alice...UASpO6rBYI5zM:

Jovisst, de 50 åriga trebarnsmammorna i min kommun ser mycket bättre ut!
Citera
2019-08-02, 08:42
Medlem
Wajis avatar
Citat:

Avundsjuka du, se vad vacker hon är! https://www.google.se/search?q=alice...UASpO6rBYI5zM:

Jovisst, de 50 åriga trebarnsmammorna i min kommun ser mycket bättre ut!

Fina bilder. Hon är skit snygg skulle jag vilja säga. 35år och en riktig skönhet på alla sätt. Beundrar henne mycket för det hon gjort och inte bara hennes utseende.

Att din 50åriga trebarnsmammor bär burka eller Hijab i din kommun får stå för dig
Citera
2019-08-02, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Fina bilder. Hon är skit snygg skulle jag vilja säga. 35år och en riktig skönhet på alla sätt. Beundrar henne mycket för det hon gjort och inte bara hennes utseende.

Att din 50åriga trebarnsmammor bär burka eller Hijab i din kommun får stå för dig

Väldigt fina bilder, det är ju klart att jag är avundsjuk!
Citera
2019-08-02, 13:35
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Väldigt fina bilder, det är ju klart att jag är avundsjuk!
Ptja, läser man i tråden så framstår du faktiskt som avundsjuk och smått besatt. Och det är hela tiden på dess mest lägsta nivå. Du är arg för att du tycker hon är ful och för att hon säljer kläder dyrt på Internet.

Ta din medicin nu.
Citera
2019-08-02, 20:15
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:

Vi vet att kommunisterna hatar henne. Du behöver inte tjata om det hela tiden!
Citera
2019-08-13, 11:27
Medlem
Någon som vet i vilket område hon bor i? Alltså inte exakt vilken adress hon har utan mer vart hon rör sig? Vart hon handlar mat/tränar/går prommenader etc.? Gissar någonstans på Östermalm men tydligen bodde hon på folkungagatan (Södermalm) förut. Har en bekant som helst inte vill råka på henne så tänkte om någon visste vilka områden vi kan undvika!
Citera
2019-08-13, 11:57
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizzie93
Någon som vet i vilket område hon bor i? Alltså inte exakt vilken adress hon har utan mer vart hon rör sig? Vart hon handlar mat/tränar/går prommenader etc.? Gissar någonstans på Östermalm men tydligen bodde hon på folkungagatan (Södermalm) förut. Har en bekant som helst inte vill råka på henne så tänkte om någon visste vilka områden vi kan undvika!

Varför vill din bekant inte råka på henne? Är det personligt eller ogillar denne bara hennes kloka åsikter?

Hon finns inte på ratsit när jag söker så endera har hon skyddade personuppgifter eller så är hon inte folkbokförd i Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in