2024-03-15, 23:44
Medlem
Conor-MacGyvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Eftersom han uppenbarligen inte kan bli av med g-pattarna kanske ett bröstlyft vore på sin plats? Sen kan han låna någon snygg bh av Lisen.

Säkert någon sjuk jävel som betalar för onlyfansbilder när anjo visar pattarna.

https://youtu.be/rVjAXdF2QE4?list=RDMM
Citera
2024-03-15, 23:53
Medlem
Contragulationss avatar
Mycket snack om förtal (som vanligt i cirkus youtube) men den senaste videon kommer han nog inte undan, den gode Anjo.

Ni kan återgå till den här kommentaren när han blir dömd i sommar.

Linnea BO.
Citera
2024-03-15, 23:55
Medlem
Conor-MacGyvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Mycket snack om förtal (som vanligt i cirkus youtube) men den senaste videon kommer han nog inte undan, den gode Anjo.

Ni kan återgå till den här kommentaren när han blir dömd i sommar.

Linnea BO.

Kan du utveckla ditt inlägg lite för mig som inte orkar kolla på eländet, vad har fettot sagt som du tror att han kommer bli dömd för?
Citera
2024-03-16, 00:20
Medlem
Dickpiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Återstår att se vad Chrippa och Linnea har att berätta.

Nu måste myndigheterna agera.

Ingen människa ska utsättas för någonting sånt här som Linnéa, Chrippa och Chloe utsatts för.

Det är så otroligt många lögner och fabricerade bevis, brottsprovokationer och hot mot Linneas familj, hennes och hennes familjs privatliv har granskas och tolkats så man knappt vet om legoknektarna tror sig själva.

L & C har en hel del att berätta. Tror dock att dem är ganska hotade av Jokibois legoknektar. Men deras tid kommer

Såg ett inlägg som fettot la upp ikväll. Han "hotar" med att Jokiboi har en inspelning från socmötet med C där man ska höra hur C agerar. Men menar då att J inte vill dela med sig av detta till tjockisen som med glädje annars hade delat med sig av detta. SKITSNACK! Jokiboi ville framföra ett budskap och det budskapet kunde man ikväll se på tjockisens insta. PUNKT.

Jokiboi får tom sina knektar att hota och framföra budskap för honom i inlägg 😅 Helt jävla sjukt!

Yes detta har gått alldeles för långt. ALLT Fettot pratade om i sin senaste video var ren lögn. Familjen Lundström har tex aldrig bott i Höör. Det har jag kollat upp!
Han är verkligen desperat nu, det märks långa vägar.
Senast redigerad av Dickpik 2024-03-16 kl. 00:23. Anledning: Fattas text
Citera
2024-03-16, 06:49
Avslutad
Min dräng har också en dräng. Att Anjo är Jockibois dräng är ingen hemlighet. Inte heller att Anjo har en dräng, Rask
Nu analyserar Rask Anjo video om sekten, men han är ointresserade av sekter så den delen hoppar han över och går direkt på Anjos hatobjekt nr 1 Cluee
Orkar inte lyssna eftersom han är som en djävla radiobil. Han hatar när folk gör människor illa, men har inget emot det Anjo och Jockiboi håller på med
Rask åker med i det totala raset och den svenska youtube-himlen blir av med ytterligare några dalande stjärnor. Det går fort nu
Citera
2024-03-16, 09:10
Avslutad
https://ibb.co/B6HB6ry

Ja, kommer Chrippa nu att trycka upp hoodies i samma anda som Anjo gjort?
Anjos vidriga tilltag mot Cluee och hans son är oerhört problematiskt, men det tappade nyhetsvärde, då Chrippas förfall skulle vändas till en hjältestatus och stor comeback, som den segrade Johnny Depp, men Chrippa lät sig inte hunsas med och nu inväntar jag vad som komma skall.

Anjo funderade över om han skulle torka sig i arslet med förtalsanmälningen eller rama in tillsammans med alla övriga..

Bara för att en anmäla "läggs ner" innebär det inte att man är fri.
En förundersökning kan återupptas, särskilt om det som i Anjos och även Rasks fall är återkommande att grovt förtala och hota andra människor.

Det går inte att gömma sig och tro att man kommit undan, eller "friats", utan snarare bara en tidsfråga nu inför att rättvisa ska skipas.

Det är många misstänkta, men i detta fall, så är det ännu tydligare hur stor skada kreatörerna åsamkat Christofer och Linnea.

Det har hållits sora gängrättegångar, så att tro att man är säker för att man inte agerat som privatperson, utan i egenskap av sitt varumärke, är bara att glömma.

Det är dax att städa upp i denna vidriga röra.

Anjo, Lisen, Jocke, Jonna, Julia, Tindra, Gustav, Fredrik "Wempa", Stefan "Ninetone", Rask, Cluee,
Citera
2024-03-16, 09:13
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Min dräng har också en dräng. Att Anjo är Jockibois dräng är ingen hemlighet. Inte heller att Anjo har en dräng, Rask
Nu analyserar Rask Anjo video om sekten, men han är ointresserade av sekter så den delen hoppar han över och går direkt på Anjos hatobjekt nr 1 Cluee
Orkar inte lyssna eftersom han är som en djävla radiobil. Han hatar när folk gör människor illa, men har inget emot det Anjo och Jockiboi håller på med
Rask åker med i det totala raset och den svenska youtube-himlen blir av med ytterligare några dalande stjärnor. Det går fort nu

Man kan ju hoppas! Kreatörerna, främst då Anjo har visat sitt fula tryne.

Detta han gör nu är inte ”Janne Josefsson”, det är personligt och på en nivå som är lägre än Marianergraven är under ytan.

Önskar att C och L anmäler! Vore bra med rättsfall som testar sociala medier och sk. kreatörers frihet.

Detta är så smutsigt!
Citera
2024-03-16, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Man kan ju hoppas! Kreatörerna, främst då Anjo har visat sitt fula tryne.

Detta han gör nu är inte ”Janne Josefsson”, det är personligt och på en nivå som är lägre än Marianergraven är under ytan.

Önskar att C och L anmäler! Vore bra med rättsfall som testar sociala medier och sk. kreatörers frihet.

Detta är så smutsigt!

Ingen av dessa så kallade offentliga personer står över Svea Rikes Lag. Chrippa åker dit på ena eller andra sättet, men jag lutar åt att hela gänget kommer få stå och erkänna sina synder inför skranket i rättssalen. Anjo skulle aldrig klara en P7a. Det blir en pappa/make att vara stolt över 🤮
Citera
2024-03-16, 09:52
Avstängd
Crabby88s avatar
Får inte ihop detta med Linnea ska ha bott i Höör, och att mitt i när KC blev som mest granskad, så valde familjen att flytta till Malmö.

Hennes familj flyttade till en stor gård i Vinslöv, som ligger 30 min från Höör. Där bodde hon från 2012 fram till 2023. Då flyttade dom till Malmö...
Det kollade jag upp skälv, jag har ju inget "team" bakom mig , så som anjo har.
Sen undrar jag vad det är för konstiga efternamn han svamlar om.

Att norra Skåne är hemvist för många frikyrkor, är ingen nyhet. Så att Linnea skrivit som hon gjort i sin dagbok är kanske inte så konstigt. Men att fläskpattens "kontakter" eller vad han kallade dom, fiskat upp att familjen bott i Höör, är lite intressant.

Han hade varit i kontakmed folk som är insatta i sekter och varit i kontakt med familjer som är uppväxta med familjen. Då borde väl dessa kontakter kunnat säga om dom är medlemmar i KC eller inte.
Så jävla värdelös han är.
Senast redigerad av Crabby88 2024-03-16 kl. 10:02.
Citera
2024-03-16, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Tyckte Anjos senaste video var riktigt underhållande.

Man fick höra hur han gräver och kommer fram till att Linnea har på sig Chrippas kläder för att hon dyrkar djävulen eller nåt 😅.

Jävlar asså, killen har vild fantasi.

Varje gång det finns chans att misstolka/dumförklara Linnea tar man den. Men sitt egna agerande ursäktar man.

Lite som rask, allt den "onda sidan" gör är fel. Men det vi gör finns det förklaringar på.

När Julia tex gör fel då är hon bara känslomässig. När linnea gör fel då är hon en ond psykopat..

Det där växte man ju ifrån när man var 17-18 år.
Anjo borde lära sig lite att alla har olika perspektiv, och världen är inte så svartvit som man kan tro. Därför finns det mer än en sanning.

Men rent objektivt finns det en sanning men den spelar ingen roll. För vi upplever saker med känslor och olika perspektiv. Även Anjo.

Det är hans sanning och den finns bara i hans huvud…
Citera
2024-03-16, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Det är hans sanning och den finns bara i hans huvud…

Anjo är en märklig karaktär. Skriker rakt ut när Chrippa påstås hotat hans barn, utan bevis givetvis, men har inga problem med att förstöra en hel familj? Linnea och hennes syskon och föräldrar har gått igenom ett helvete, och gör fortfarande. Är det någon som oroar sig över barnen så är det inte Anjo. Han bryr sig inte om någon annan än sig själv. Det är "min" sanning
Citera
2024-03-16, 10:31
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo är en märklig karaktär. Skriker rakt ut när Chrippa påstås hotat hans barn, utan bevis givetvis, men har inga problem med att förstöra en hel familj? Linnea och hennes syskon och föräldrar har gått igenom ett helvete, och gör fortfarande. Är det någon som oroar sig över barnen så är det inte Anjo. Han bryr sig inte om någon annan än sig själv. Det är "min" sanning

Inte bara din, utan även min, och jag tror nog vi kan fastslå att det ÄR sanningen !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in