2024-02-25, 19:28
Medlem
Jag gick till thaimassage på Kungsholmen i Stockholm idag, mycket lyckat. För en gångs skull fick jag allt på en thaisalong. Jag blev förvånad när jag frågade och hon sade ja.

--------------------------

Kungsholmen kan vara lite försummat, eftersom det inte ligger intill lederna norr och söder från centrum för bilar, tunnelbana och pendeltåg. Men det är en fin ö och det är värt att besöka thaisalongerna där. Som vanligt bäst att gå till ett ställe som inte ligger vid en bred väg. De mer undangömda brukar erbjuda mer.

Om någon nybörjare skulle undra hur man kan ge rätt signaler:

-Gå på drop-in, som alla ställen har. Då behöver du inte lämna mobilnummer.
-Betala kontant, förstås.
-Ta ut alla sedlar ur plånboken när du betalar. Hon vet att det bara finns en anledning till att du går omkring med så många sedlar.
-Dra samtidigt ut en kondom som ligger bland sedlarna, och stoppa sedan tillbaka den med ett leende.

Men hur som helst, de vet att män vill ha sex. De kommer från Thailand, där de accepterar att män har en stark sexdrift, utan att se det som något brottsligt.

Dessutom kan salongerna inte överleva utan extra pengar. Räkna på hur mycket hyran och lönerna kostar. Och för övrigt, be inte om kvitto. Om de inte vill betala skatt till statens påhitt för alla de svårförvärvade pengarna så behöver de inte.

--------------------------

Salongen på Kungsholmen hade goda recensioner på Thaimassageguiden. Dörren öppnades av en kvinna i 40-årsåldern, och hon visade in mig på ett rum. God oljemassage på ryggen, över baken och benen.

Jag påpekade att det var skönt, och sedan, "Jag har mer pengar."
"Hur mycket vill du ge mig?" frågade hon.
Jag vände mig om och sade, "Jag har kondom, 1500."
Okej!

Totalt 1500, med de pengar jag redan hade gett henne.

Fantastiskt! Det brukar bara bli handjobb eller body-to-body.

Hon hade en smal och smärt kropp, som en tjugoåring. Brösten var små men tillräckliga, och naturliga. Jag tystnar inte som många andra män tydligen gör under sexet, utan kommenterade glatt hur sexig hon såg ut, hur skicklig hon var när hon satte igång, och så vidare. Jag fick henne att säga vissa saker som om det var en porrfilm, och hon verkade tycka det var roligt. Sexprat ger lite extra så man kommer över gränsen även med kondom.

Extra tips: Durex Real Feel kondomer. De är inte av latex utan en sammansättning som ger en mer naturlig känsla mot huden. Det kostar en aning mer per kondom, men det gör stor skillnad. De verkar gå åt snabbt på apoteket. Googla "Durex Real Feel recension" eller "review", omdömena stämmer verkligen. Efter att jag upptäckte dem kan jag ha sex med kondom utan att det stör.

Hon hade bara en tatuering vad jag såg, med parallella grå streck på vänstra skulderbladet. Om någon skulle gå till samma ställe.

Mot slutet blev det kanske en aning skyndsamt - jag är van vid att få 30 minuter för 1500, men det var nog ingen halvtimme. Å andra sidan har jag aldrig haft sex fullt ut på en thaisalong förut, det kanske blir kortare där. Men hon var duktig och var med på noterna, och det är lätt att avsluta när man kör bakifrån och ser en så tight kropp på alla fyra framför sig.

Hon gick ut för att ta på sig kläder, och började prata med en äldre dam i köket. De pratade efter att hon visat in mig i duschen också, och när jag klädde på mig i massagerummet, och de stod båda vid dörren när jag skulle gå. Det var lite minus; den äldre damen hade klokt nog varit tyst när jag kom dit, och under sessionen, och jag hade föredragit att det förblivit så. Jag hade inte behövt veta att hon var där. (Undrar om hon ville se hur jag såg ut vid dörren, eller om det var för att få ut mig snabbare. Vissa besökare kanske dröjer sig kvar och kommer med förslag annars?)

Medan jag duschade verkade det som om min sexpartner förklarade varför vi varit högljudda där inne.

Jag fick en flaska vatten på vägen ut, och hon log glatt och önskade mig en god dag. Absolut en god omgång. Som vanligt kändes det konstigt att gå ut i dagsljuset och se folk gå förbi som vanligt, efter det som just hade hänt på andra sidan väggen.

Men så är det alltid. Det är en del av upplevelsen. Det förstärker också känslan av att man är en av de som får ut lite mer av livet, medan andra gärna fantiserar om det men inte vågar. Ska du leva hela livet och bara ha sex med ett fåtal? Nej, det finns mer än så.
Citera
2024-03-09, 21:13
Medlem
Dags igen för en ny recension.

Har besökt tre nya salonger i Västerås med blandat resultat.

Ställe 1. Tar en 60min dropin när stället precis öppnat. Går in och möter två kvinnor. Får massage av den mindre snygga. Mycket bra massange med lagom mängd teasing. Känner innerst inne att jag inte vill ha något av henne. Så desperat och sugen är jag inte. Så när frågan kommer och soldaten står i givakt frågar jag om pris för bj. Kvinnan säger att hon inte gör bj utan henne vännina. Så den snyggare och lite yngre kvinnan kommer in efter en stund, jag hör hur de diskuterar utanför även om jag inte förstår vad så handlar det om mig… blir lite skrajsen om någon högre makt skulle vara involverad.
Men! Hon kommer in och vi kommer överens om bj med kondom o jag får se o ta på brösten. Skön avsugning även om jag helst föredrar utan kondom.

Betyg av massage mycket bra samt bj, men rätt ocharmigt att de byttes kvinna och det snackades flera minuter utanför rummet.

Ställe 2. Har kollat lite på detta ställe flera gånger men inte gått in. Jag har hört att det är ett ställe som erbjuder det man vill o därför har jag känt att om det finns ett sådant rykte kanske även de högre makterna vet detta…

Tar en tid 60min och är ensam på stället, möter upp tre kvinnor när jag kliver in och när jag betalar kontakt ser de att jag vill mera än bara massage så går in på ett av rummen och en av kvinnorna ber mig ta av mig och går ut. Sen när jag ligger där naken med soldaten i syd och en handduk över rygg o rumpa kommer hon in. Lyfter snabbt på handduken, ser att jag är naken och frågar, ”remember me”. Säger nej och förklarar att jag länge velat gå in men inte vågat…

Bara efter lite halvsjaskig massage av rygg börjar hon inte bara teasa bollarna utan även smårunka. Trevligt tänker jag och låter henne fortsätta. Skönt!
Efter typ 25-30min ber hon mig vända på
Mig och frågar vad jag vill ha. Frågar snabbt tillbaka vad som erbjuds. Hon säger igen. Vad vill du ha!? Jag vill endast ha en bj med tafs av bröst o hon accapterar ett något lågt pris. Förvånade då jag veckan innan betalt mer för bj med kondom.
Denna kvinna kunde verkligen suga. Så skönt o jag vill inte komma på en gång så hon får vänta lite! Påt igen efter en kort stund o får en otrolig orgasm.

Hon fortsätter massagen till tiden är slut o jag tar en dusch, tyvärr själv. Betalar när jag går ut.
Sämre massage, men är övertygad att de har olika kvinnor för vad de tror ska ske. Detta var uppenbarligen ingen kvinna som hade någon licens på massage.

Ställe 3. Även detta ställe har jag kikat på lite. Kollar runt och ringer på en förmiddag. Ingen tid finns då utan jag får en tid några timmar senare.
Kommer in på utsatt tid och går in på rummet. Känner av stämningen att det eventuellt inte är ett he ställe. Ligger ändå naken på bänken och massagen börjar. Kvinnan tycker om att prata o förvånade på svenska. Hon frågar mycket om det mesta och jag försöker flörta lite och visa på ett lite oskyldigt sätt att jag vill ha mer än bada massage. Timmen är snart slut och massagen var riktigt skön! Vilka nypor och teknik! Utan teasing..
blir aldrig erbjuden he, men på något sätt känner jag att jag gärna vill gå tillbaka. Flörten vad ändå på g kände jag. Hon berömde ändå det jag hade o gav många komplimanger om min kropp. Typiskt säljare..! Jag kanske klev rakt in i hennes fälla. Haha.

Men ändå. Någon vecka senare kliver jag in igen. Tid finns på en gång. Hon kom ihåg mig och skrattade o frågade typ varför jag kom tillbaka.
Lägger mig igen naken, denna gång i ett annat rum. Tillgång till dusch och toalett finns på rummet.
Tar en mjukare massage och försöker verkligen visa att jag vill ha mer än massage med komplimanger o sånt trams.
Hon ber mig vända mig om tidigare denna gång än förra så har förhoppningar. Är så sjukt hård. Förmodligen för att det är lite nervöst och kul att jag får kämpa lite mer för att få det jag vill. Får de sköna komplimangerna som sist och säger att hon gärna får känna o klämma lite därnere. Tar en handduk över ansiktet o säger att hon kan leka lite utan att jag ser. Vilket hon gör!!

Efter en stund tar jag bort handduken och får ta lite på henne och se hur hon jobbar. Inget pris har diskuterats och jag vet inte vart detta ska sluta.
Det räcker med ett ett otroligt skönt hj för
mig och hon torkar rent när jag fått det jag ville ha.
När jag tagit på mig kläderna säger jag att jag kommer tillbaka snart igen och ger dricks då. Kanske snålt, men ska tillbaka för att se vad mer som kan erbjudas.
Citera
2024-03-11, 16:10
Medlem
Göteborg.
Var ledig från jobbet en dag och vaknade tidigt.
Kände att jag var sugen på en massage men ville inte riskera att gå till något nytt ställe och riskera att inte få något extra.
Går till stället som ligger v15 minuter bussfärd hemifrån runt 10 på morgonen.
Kommer fram och ringer på klockan. Ett ansikte jag aldrig har sett öppnar dörren och jag tänker att hon var inte min typ alls men frågar om dom har tid?
Hon frågar om jag bokat tid vilket jag inte har. Hon säger att jag måste boka en tid först men frågar om jag varit där förut? Vilket jag svarar på flera gånger.
Hon ler och släpper in mig och visar ett välbekant ansikte och frågar om det blir bra med denna tjejen, jag svarar direkt att jag tar en 30 minuters.
In på rummet och klär av mig och väntar. Tjejen kommer in och frågar om jag vill ha mjuk eller hård massage och om jag vill ha "special service" som dom andra gångerna vilket jag tackar ja till.
Efter en hyfsad massage kommer vändning och hon börjar med handen. Märker att jag kommer komma väldigt fort och förvarnar henne. Hon säger flera gånger not yet. Jag exploderar och hon ser besviken ut och säger "next time i want to play longer and get it in my face".
Vilket jag sa att det kommer det bli inom kort framtid.
Klär på mig och är redo för att gå ut varav hon ger mig en kram och smeker utsidan av mina byxor och säger. Come back soon.

Massage 7 av 10
Extra 10 av 10 som alltid.
Citera
2024-03-12, 14:07
Medlem
Besöker min Damn jag gått till i snart 5 år, hon är som ingen annan dubbel d bröst opererade läppar och brazilian butt opererad. Dyr som fan ibörjan men nu ligger priset exakt som alla andra.(1500)ish
Hon har precis kommit tillbaka från Thailand och Spanien sen innan, samt flyttat från Hässelby till Bromma hållet. Iklädd endast sexiga underkläder så tar det mig knappast Långstrump att komma i henne men det var de värt. Längtar till nästa besök. Lite tråkigt att bara gå till samma hela tiden men tvekar nån Annan har hennes utseende för det slanten
Citera
2024-03-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pablo205
Besöker min Damn jag gått till i snart 5 år, hon är som ingen annan dubbel d bröst opererade läppar och brazilian butt opererad. Dyr som fan ibörjan men nu ligger priset exakt som alla andra.(1500)ish
Hon har precis kommit tillbaka från Thailand och Spanien sen innan, samt flyttat från Hässelby till Bromma hållet. Iklädd endast sexiga underkläder så tar det mig knappast Långstrump att komma i henne men det var de värt. Längtar till nästa besök. Lite tråkigt att bara gå till samma hela tiden men tvekar nån Annan har hennes utseende för det slanten

Det finns alltid nån som är bättre. Efter snart 15 års gula febern har jag haft ett antal favoriter. Kanske 6-7 stycken som alla är fantastiska, var och en på sitt sätt.
Enda nackdelen med dem är just deras yrke.
Bäst är det faktiskt att variera mellan dem. Det blir aldrig tråkigt och var och en har som sagt sin specialitet.
Citera
2024-03-14, 15:31
Citat:
Ursprungligen postat av Pockets
Dags igen för en ny recension.

Har besökt tre nya salonger i Västerås med blandat resultat.

Ställe 1. Tar en 60min dropin när stället precis öppnat. Går in och möter två kvinnor. Får massage av den mindre snygga. Mycket bra massange med lagom mängd teasing. Känner innerst inne att jag inte vill ha något av henne. Så desperat och sugen är jag inte. Så när frågan kommer och soldaten står i givakt frågar jag om pris för bj. Kvinnan säger att hon inte gör bj utan henne vännina. Så den snyggare och lite yngre kvinnan kommer in efter en stund, jag hör hur de diskuterar utanför även om jag inte förstår vad så handlar det om mig… blir lite skrajsen om någon högre makt skulle vara involverad.
Men! Hon kommer in och vi kommer överens om bj med kondom o jag får se o ta på brösten. Skön avsugning även om jag helst föredrar utan kondom.

Betyg av massage mycket bra samt bj, men rätt ocharmigt att de byttes kvinna och det snackades flera minuter utanför rummet.

Ställe 2. Har kollat lite på detta ställe flera gånger men inte gått in. Jag har hört att det är ett ställe som erbjuder det man vill o därför har jag känt att om det finns ett sådant rykte kanske även de högre makterna vet detta…

Tar en tid 60min och är ensam på stället, möter upp tre kvinnor när jag kliver in och när jag betalar kontakt ser de att jag vill mera än bara massage så går in på ett av rummen och en av kvinnorna ber mig ta av mig och går ut. Sen när jag ligger där naken med soldaten i syd och en handduk över rygg o rumpa kommer hon in. Lyfter snabbt på handduken, ser att jag är naken och frågar, ”remember me”. Säger nej och förklarar att jag länge velat gå in men inte vågat…

Bara efter lite halvsjaskig massage av rygg börjar hon inte bara teasa bollarna utan även smårunka. Trevligt tänker jag och låter henne fortsätta. Skönt!
Efter typ 25-30min ber hon mig vända på
Mig och frågar vad jag vill ha. Frågar snabbt tillbaka vad som erbjuds. Hon säger igen. Vad vill du ha!? Jag vill endast ha en bj med tafs av bröst o hon accapterar ett något lågt pris. Förvånade då jag veckan innan betalt mer för bj med kondom.
Denna kvinna kunde verkligen suga. Så skönt o jag vill inte komma på en gång så hon får vänta lite! Påt igen efter en kort stund o får en otrolig orgasm.

Hon fortsätter massagen till tiden är slut o jag tar en dusch, tyvärr själv. Betalar när jag går ut.
Sämre massage, men är övertygad att de har olika kvinnor för vad de tror ska ske. Detta var uppenbarligen ingen kvinna som hade någon licens på massage.

Ställe 3. Även detta ställe har jag kikat på lite. Kollar runt och ringer på en förmiddag. Ingen tid finns då utan jag får en tid några timmar senare.
Kommer in på utsatt tid och går in på rummet. Känner av stämningen att det eventuellt inte är ett he ställe. Ligger ändå naken på bänken och massagen börjar. Kvinnan tycker om att prata o förvånade på svenska. Hon frågar mycket om det mesta och jag försöker flörta lite och visa på ett lite oskyldigt sätt att jag vill ha mer än bada massage. Timmen är snart slut och massagen var riktigt skön! Vilka nypor och teknik! Utan teasing..
blir aldrig erbjuden he, men på något sätt känner jag att jag gärna vill gå tillbaka. Flörten vad ändå på g kände jag. Hon berömde ändå det jag hade o gav många komplimanger om min kropp. Typiskt säljare..! Jag kanske klev rakt in i hennes fälla. Haha.

Men ändå. Någon vecka senare kliver jag in igen. Tid finns på en gång. Hon kom ihåg mig och skrattade o frågade typ varför jag kom tillbaka.
Lägger mig igen naken, denna gång i ett annat rum. Tillgång till dusch och toalett finns på rummet.
Tar en mjukare massage och försöker verkligen visa att jag vill ha mer än massage med komplimanger o sånt trams.
Hon ber mig vända mig om tidigare denna gång än förra så har förhoppningar. Är så sjukt hård. Förmodligen för att det är lite nervöst och kul att jag får kämpa lite mer för att få det jag vill. Får de sköna komplimangerna som sist och säger att hon gärna får känna o klämma lite därnere. Tar en handduk över ansiktet o säger att hon kan leka lite utan att jag ser. Vilket hon gör!!

Efter en stund tar jag bort handduken och får ta lite på henne och se hur hon jobbar. Inget pris har diskuterats och jag vet inte vart detta ska sluta.
Det räcker med ett ett otroligt skönt hj för
mig och hon torkar rent när jag fått det jag ville ha.
När jag tagit på mig kläderna säger jag att jag kommer tillbaka snart igen och ger dricks då. Kanske snålt, men ska tillbaka för att se vad mer som kan erbjudas.

Polisen i Västerås vet exakt vilka salonger som säljer sex, något som inte är olagligt, men de har inte resurser att spana på köparna, alltså torskar som du, för det är så mycket annat bus här i stan.
Citera
2024-03-15, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pablo205

Är det hon blonderade med starka nypor?
Citera
2024-03-15, 18:55
Medlem
Hahah nej inte blonderad och ganska svaga nypor
Citera
2024-03-17, 21:44
Medlem
Nytt ställe, nya upplevelser.

Besökte i dagarna ett för mig, nytt ställe i norrort. Det är ju så spännande att se vad som kommer att hända... Sladdar in strax före stängning, dörren låst men skylten blinkade glatt. Fick mot mina principer ringa och kolla om jag fick komma in. Upp kommer en thailändska i kjol och dunjacka. Hon ska massera mig visar det sig. Inte något toppenställe kunde jag raskt konstatera. Luktade lite väl mycket källare för min smak. Massagen var inte heller mycket att skriva hem om. Efter vändningen så frågade hon direkt om bombom var intressant? Om jag fattade rätt sa hon 1000:- Slog inte till på det, men ett förstklassigt blåsjobb för 600:- fick det bli. Tuttarna blev befriade och fick sprutas på om man ville. Kådis på.

Lokal 2/10
Massage 2/10
Extra 9/10
Återbesök? Nej!
Citera
2024-03-19, 11:20
Medlem
Var på ett ställe på Kungsholmen igen, efter att ha läst deras formuleringar på Thaimassageguiden. Knackade på och togs emot av två kvinnor, en tredje var i ett annat rum. Tog som vanligt upp alla sedlarna ur plånboken när jag betalade, som signal.

En attraktiv kvinna i trettioårsåldern gav mig massage, och jag sade att hon fick göra mer om hon ville. "Vad mer?" frågade hon med ett leende. Jag sade "800 för handen?" Hon nickade, och jag gick och hämtade pengarna.

Som vanligt önskar jag att jag kunde betala efteråt så man inte måste resa sig upp. Eller före; men jag har fått rådet att inte be om mer och betala mer när jag fortfarande har kläderna på, eftersom de då skulle säga nej, tydligen.

Bra handjobb med massageolja, medan jag hade en hand på hennes häck och mellan låren. Jag borde ha frågat om jag fick röra vid henne under kläderna.

När jag hade duschat och gick ut frågade en annan dam om det hade gått bra och om jag ville komma tillbaka, och jag svarade, absolut. Tjejen stod lite längre bort, jag ville förstås att chefen skulle vara nöjd med henne. Men jag har hittills aldrig gått till ett ställe mer än en gång; en stor del av nöjet är ju att alltid få prova något nytt. Och inte bara sexet, utan att få se en ny del av staden, och få se insidan av en ny salong, och prata med någon ny tjej.
Citera
2024-03-19, 12:33
Medlem
Är i Stockholm någon gång i månaden och fastnat i massage svängen. Har provat massa ställen, oftast en nytt ställe vid varje besök. Men sista gångerna har jag gjort återbesök på denna salong några ggr då tjejerna där ser bra ut alla och är mycket trevliga. Sista besöket var mycket bra, en bra massage och avlutning med FS. Snart dags igen till samma ställe, tills jag testat alla tjejerna
Citera
2024-03-19, 13:51
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viadan
Var på ett ställe på Kungsholmen igen, efter att ha läst deras formuleringar på Thaimassageguiden. Knackade på och togs emot av två kvinnor, en tredje var i ett annat rum. Tog som vanligt upp alla sedlarna ur plånboken när jag betalade, som signal.

En attraktiv kvinna i trettioårsåldern gav mig massage, och jag sade att hon fick göra mer om hon ville. "Vad mer?" frågade hon med ett leende. Jag sade "800 för handen?" Hon nickade, och jag gick och hämtade pengarna.

Som vanligt önskar jag att jag kunde betala efteråt så man inte måste resa sig upp. Eller före; men jag har fått rådet att inte be om mer och betala mer när jag fortfarande har kläderna på, eftersom de då skulle säga nej, tydligen.

Bra handjobb med massageolja, medan jag hade en hand på hennes häck och mellan låren. Jag borde ha frågat om jag fick röra vid henne under kläderna.

När jag hade duschat och gick ut frågade en annan dam om det hade gått bra och om jag ville komma tillbaka, och jag svarade, absolut. Tjejen stod lite längre bort, jag ville förstås att chefen skulle vara nöjd med henne. Men jag har hittills aldrig gått till ett ställe mer än en gång; en stor del av nöjet är ju att alltid få prova något nytt. Och inte bara sexet, utan att få se en ny del av staden, och få se insidan av en ny salong, och prata med någon ny tjej.

Menar du att du betalade 800:- för ett hj?!?! Är du inte riktigt riktig? Aldrig mer än en röding för hj och då topless med full tillgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in