2024-03-14, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborita
Intressant att han plötsligt bröt med sin gamle vårdnadshavare när han skulle gifta sig med flickvännen. Verkar inte tjejen här och hennes familj lite knepiga? Nästan lite maffiavibbar.
ja hennes släkt har uppenbarligen hintat om att de är speciella,
bara det..
om de varit rekorderliga afghaner-så hade de så klart inte behövt fly till Iran.
Och sedan fly till Sverige.
Det är så klart något mycket galet med detta par.
Pasthuner-härstammar fr Uzbekistan o Tadzjikestan.
Vill se sig lite finare..än andra afghaner.
Citera
2024-03-14, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milkshake
Nej. DU skrev säkert tio inlägg EFTER att det framkommit, om samma tjat. Sträckläste många sidor, så det märktes tydligt. Tjat om armen och tjat om att tv4 bekräftat att det var killen i Karlstad, och länkat källa där det inte ens stod så. Och jag brukar inte ens bry mig om att kommentera när någon läser fel/fattar fel/är seg som fan i kolan, men även jag fick nog.

Bra att hjärnan började fungera igen! 😍
Men du är ju helt besatt av mig! Dessutom har ju helt fel! Jag har ALDRIG påstått att det ska vara killen från Karlstad!! Det har du fantiserat ihop helt själv! Din hjärna om du nu har nån fungerar iaf inte bra! Min fungerar utmärkt! Håll dig åtminstone till sanningen, din incel! Jag ska förklara så det blir begripligt för dig: Kotym är när man länkar en sida som är online, är att man även skriver in citat som är relevant för artiklen man länkar. MEN som du troligtivs inte förstått, så kan texten i artikeln uppdateras och ny info finnas där vilket gör att det man länkade till, inte längre stämmer när det har gått en tid.
Sen stämmer det att jag som många andra trodde att det var kroppsdelar i väskan. De som hittade väskan har uppgett att de sett ett huvud och en arm! De har efter upptäckten antagligen inte letat vidare i väskan. Kotym är också att om ny info kommer fram i en tråd, men vissa användare inte hunnit ta del av den, så kan man gärna citera den användaren och lägga in senaste infon med en källa, istället för att skrika EFTERBLIVEN direkt!! Bara korkade personer gör så! Så sluta ljug nu din lögnare!!
Citera
2024-03-14, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norea
Vill inte länka direkt - då det jag länkat tidigare här tas bort/stängs ner eller läggs inom betalvägg.

På Efterlyst visas 4 blurrade bilder på BO, det är exakt samma bilder som AA:s FB.

OM du tittar på deras båda FB och lägger ihop vad som skrivits i media att ex-frun var den som anmälde honom försvunnen - så går det inte att misstolka.

Tex Enligt AB FB gifte de sig 12.12.12 - de finns tillsammans på flera bilder.
150829 har AB en bild med samma bil som visas från AA:s FB på Efterlyst ikväll.

Är troligen hon som råddar med identifiering, begravning osv.
Då han kanske saknar andra nära anhöriga i landet.
Det kan vara anledningen till att det är hon står som först har tänt ett ljus för honom på den digitala dödsannonsen som lagts upp idag.

Jag har själv inte sett inslaget på Efterlyst men utifrån det du skriver så verkar det ju ganska klarlagt att det är han som är BO då. Tack!
Citera
2024-03-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ja hennes släkt har uppenbarligen hintat om att de är speciella,
bara det..

https://delafil.se/1383bf70e524edb8/Skärmavbild_2024-03-14_kl._21.28.28.png

Även MGM verkar se fruns släkt som speciell eller så smörar han här lite extra ...
Citera
2024-03-15, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norea
Vill inte länka direkt - då det jag länkat tidigare här tas bort/stängs ner eller läggs inom betalvägg.

På Efterlyst visas 4 blurrade bilder på BO, det är exakt samma bilder som AA:s FB.

OM du tittar på deras båda FB och lägger ihop vad som skrivits i media att ex-frun var den som anmälde honom försvunnen - så går det inte att misstolka.

Tex Enligt AB FB gifte de sig 12.12.12 - de finns tillsammans på flera bilder.
150829 har AB en bild med samma bil som visas från AA:s FB på Efterlyst ikväll.

Är troligen hon som råddar med identifiering, begravning osv.
Då han kanske saknar andra nära anhöriga i landet.
Det kan vara anledningen till att det är hon står som först har tänt ett ljus för honom på den digitala dödsannonsen som lagts upp idag.
Ger upp att försöka titta på Efterlyst, inte kommit upp nya avsnitt på ip-tvn. När jag försökte via mobilen kom det bara hundra år av reklam.

Om det nu är så att bilderna stämmer överens, finns det ju äntligen en källa som faktiskt är trovärdig. De lär ju ha koll på vem BO var.
Citera
2024-03-15, 00:14
Medlem
Wajih* har ju uttryckt på sin egen Facebook att hon är född i oxens tecken. Och hennes syster Gulsum gratulerar henne offentligt den 13 maj på hennes födelsedag på sin Fb, och då stämmer det att hon är oxe.
Men enligt vad hon har uppgett när hon kom till Sverige fyller hon 25 år torsdag 2:a september. Undrar hur gammal den människan är egentligen... (2/9 är jungfruns tecken)
Citera
2024-03-15, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
https://delafil.se/1383bf70e524edb8/Skärmavbild_2024-03-14_kl._21.28.28.png

Även MGM verkar se fruns släkt som speciell eller så smörar han här lite extra ...
fina ord- och Gud figurerar i texten..

men ogudaktigt -med mord.

släkten styrde bort den där kontaktpersonen Saed, som verkar vara en vettig man

så ja hennes släkt är nog full av svarta hemligheter-
Citera
2024-03-15, 00:17
Medlem
Lonnrots avatar
Då var identiteten på bo klar… slutligen.

Fattas bara småbarnens fäder och ja vad som exakt var grunden till konflikten.

Och vart de tagit vägen.
Senast redigerad av Lonnrot 2024-03-15 kl. 00:20.
Citera
2024-03-15, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
fina ord- och Gud figurerar i texten..

men ogudaktigt -med mord.

Gulsum har ironiskt nog skrivit för några år sedan 2015 en lång text på sin Facebook om hur hon fördömer mördare. Syrran tryckte inte gilla på den.

"I am really really angry 😡 my heart breaks... enough is enough why? Why? Whyyyyyy? These idoits take Allah's name and kill innocent people why they slaughter gods creature none of you are better than anyone else. you have no right, no authority over any other human no matter what. What makes you think what you do is a good deed? Killing your brother what good u see in it. For the sake of humanity stop this. crazy people enough enough enough if u r so interested to kill please do yourself a favour just kill yourself. And I hate all those who support these kind of crazy people. Leave god's creature for god all u can do is invite like what I am doing I'm inviting you to become a human and learn humanity but I don't take a gun and kill u. Because I know I was not born to kill any human being. It's a common sense. No one has right to kill anyone as long as your life is not in danger from them. I want to say something special I don't care who u r what you are i really really hate you from bottom of my heart. I wish you die before you kill any innocent person. Stupid iletrate people try to gain some knowledge. now I don't know how to pass my message to u idoit but I hope some how you see this and hopefully u learn something just stop killing people not worth it nothing worth killing a human not even millions millions of $ now stop selling your soul to Satan. Omg how much I hate you people."

Undrar om hon fördömer sin syster nu eller om blod är tjockare än vatten.
Citera
2024-03-15, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Då var identiteten på bo klar… slutligen.

Fattas bara småbarnens fäder och ja vad som exakt var grunden till konflikten.

Och vart de tagit vägen.

Efterlyst påstår ju bisarrt nog att kvinnan har barn med båda bröderna.
Citera
2024-03-15, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurskur
Exakt, så någonting har ju gjort att AA har blivit mer eftersökt de dagarna och enligt mig tyder det på att han är BO, men det får man såklart ha olika åsikter om! 😊

Det är Anki som lagt ut att AA är avliden på sin Facebook. Minnesceremoni i Solna 21/3.
Citera
2024-03-15, 00:28
Medlem
Nån som vet vad de efterlysta heter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här