Citat:
Ursprungligen postat av
Milkshake
Nej. DU skrev säkert tio inlägg EFTER att det framkommit, om samma tjat. Sträckläste många sidor, så det märktes tydligt. Tjat om armen och tjat om att tv4 bekräftat att det var killen i Karlstad, och länkat källa där det inte ens stod så. Och jag brukar inte ens bry mig om att kommentera när någon läser fel/fattar fel/är seg som fan i kolan, men även jag fick nog.
Bra att hjärnan började fungera igen! 😍
Men du är ju helt besatt av mig!

Dessutom har ju helt fel! Jag har ALDRIG påstått att det ska vara killen från Karlstad!! Det har du fantiserat ihop helt själv! Din hjärna om du nu har nån fungerar iaf inte bra!

Min fungerar utmärkt! Håll dig åtminstone till sanningen, din incel! Jag ska förklara så det blir begripligt för dig: Kotym är när man länkar en sida som är online, är att man även skriver in citat som är relevant för artiklen man länkar. MEN som du troligtivs inte förstått, så kan texten i artikeln uppdateras och ny info finnas där vilket gör att det man länkade till, inte längre stämmer när det har gått en tid.
Sen stämmer det att jag som många andra trodde att det var kroppsdelar i väskan. De som hittade väskan har uppgett att de sett ett huvud och en arm! De har efter upptäckten antagligen inte letat vidare i väskan. Kotym är också att om ny info kommer fram i en tråd, men vissa användare inte hunnit ta del av den, så kan man gärna citera den användaren och lägga in senaste infon med en källa, istället för att skrika EFTERBLIVEN direkt!! Bara korkade personer gör så! Så sluta ljug nu din lögnare!!