2024-03-13, 20:07
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Jag känner till en del talanger från Jönköpings län som har valt Frölunda och Växjö framför HV de senaste två säsongerna, så helt taget ur luften är inte påståendet iallafall.
Vilka då?
Citera
2024-03-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Vilka då?

Vill inte sitta och häva ur mig namn eftersom det rör sig om så unga killar, men när jag kollar spelartrupperna i Frölunda och Växjös U16 RS lag lite som hastigast så hittar jag i Frölunda tre 08or från Jönköpings län och i Växjö två 08or och en 09a från Jönköpings län. Kanske finns fler, men det var de jag kännde igen namnen på. Om man lyssnar hur "snacket går" bland föräldrarna till de bättre killarna ute i isladorna i Jönköping län, så är Frölunda helt klart förstavalet.
Senast redigerad av Palle-Kuling- 2024-03-13 kl. 20:55.
Citera
2024-03-14, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Modo spela riktigt lojt igår när dom spelade om slutspel, trodde det skulle bjuda på en match.

Sen när Zaar gjorde mål i övertid skyller dom på Josh bara för att han är klar för Bandyklubben nästa säsong

Som vanligt sämst när det gäller. Klarar man inte av att sätta ett enda mål mot Rögle på 60 minuter så kan man lika gärna stanna i Allsvenskan.
Citera
2024-03-14, 12:34
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Som vanligt sämst när det gäller. Klarar man inte av att sätta ett enda mål mot Rögle på 60 minuter så kan man lika gärna stanna i Allsvenskan.
Nja, sämst är Oink och hv71. Även Malmö underpresterade.

Målskillnad från slutspel skulle jag inte kalla sämst när det gäller. De har helt klart överträffat alla förväntningar med tanke på att hela hockeysverige satte laget på plats 14 inför säsongen.
Citera
2024-03-14, 15:43
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Nja, sämst är Oink och hv71. Även Malmö underpresterade.

Målskillnad från slutspel skulle jag inte kalla sämst när det gäller. De har helt klart överträffat alla förväntningar med tanke på att hela hockeysverige satte laget på plats 14 inför säsongen.

Kan ändå tycka att Malmö har presterat ungefär som förväntat. Ingen hade väl räknat med att Rödhökarna skulle vara ett topplag.
Citera
2024-03-14, 16:18
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Kan ändå tycka att Malmö har presterat ungefär som förväntat. Ingen hade väl räknat med att Rödhökarna skulle vara ett topplag.

Då möts vi ikväll... Jag lyckades få biljett..
Må bästa lag vinna
Citera
2024-03-14, 17:16
Medlem
SweTechs avatar
Ledningen i HV gör verkligen allt för att sabba för laget
https://www.expressen.se/sport/hocke...ll-kvalspelet/

.. och förutom det ska det tydligen vara livemusik innan nedsläpp (kanske för att fira?)
Hoppas dom slår till med någon ikon som ska hyllas också så laget verkligen har fjärilar i magen när dom ställer upp.
Citera
2024-03-14, 19:12
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Vad har Brome' och Holm gjort för att tydligen bannlysas från mer spel i Örebro Hockey?
Är det enbart en inställningsfråga från dessa två individer eller har de straffat ut sej på något annat sätt?
Citera
2024-03-14, 20:33
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Sämst när det gäller när vi vann enkelt mot dif i match 7? Ingen Modoit som ligger sömnlös över missat play-in.
Citera
2024-03-14, 21:45
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Vad har Brome' och Holm gjort för att tydligen bannlysas från mer spel i Örebro Hockey?
Är det enbart en inställningsfråga från dessa två individer eller har de straffat ut sej på något annat sätt?

Är det inte dom som har stämt Örebro? För uteblivna pengar eller något sånt?
Citera
2024-03-15, 00:15
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Ledningen i HV gör verkligen allt för att sabba för laget
https://www.expressen.se/sport/hocke...ll-kvalspelet/

.. och förutom det ska det tydligen vara livemusik innan nedsläpp (kanske för att fira?)
Hoppas dom slår till med någon ikon som ska hyllas också så laget verkligen har fjärilar i magen när dom ställer upp.
Det är Crut - bandet bakom HV-låten -- som kommer att framföra introt live.
Citera
2024-03-15, 00:24
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Då möts vi ikväll... Jag lyckades få biljett..
Må bästa lag vinna

Rögle går vidare utan nämnvärda problem, vilket blev särskilt tydligt ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in