2019-05-25, 20:20
Avslutad
Ännu en ensam helg. Fyfan vad tråkigt. Jag har varken lust att se på film eller spela något spel heller.

Det skulle vara underbart att ha en tjej att mysa med just nu. Men det går ju inte.
Citera
2019-05-26, 23:53
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Ännu en ensam helg. Fyfan vad tråkigt. Jag har varken lust att se på film eller spela något spel heller.

Det skulle vara underbart att ha en tjej att mysa med just nu. Men det går ju inte.

Ditt inre vill inte att du skall spela ett spel eller se en film. Därför har du ingen lust. Ditt inre vill inte heller att du skall ha någon jävla kärring som skall ”skapa” din ”lycka”.
Du är uttråkad av en anledning: för att du skall lyssna inåt istället för att fly. Allt du skriver riktar koncentration utåt - du skall koncentrera dig inåt. INÅT.
Citera
2019-05-26, 23:56
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:

Nej det går inte för det är brist på kvinnor. Det är inte ditt fel. (såvida du inte röstar på 7-klövern då)
Citera
2019-05-27, 11:50
Medlem
Det finns hur många ensamma kvinnor som helst där ute. Kanske du kan prova en "detjtingsite" ? Då kan du lära känna någon väl över nätet - och när ni väl tycker om varandras personligheter kan ni träffas i real life. Det är värt att prova!
Citera
2019-05-27, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EmilyMayen
Det finns hur många ensamma kvinnor som helst där ute. Kanske du kan prova en "detjtingsite" ? Då kan du lära känna någon väl över nätet - och när ni väl tycker om varandras personligheter kan ni träffas i real life. Det är värt att prova!
Det tror jag nog också det finns. Men duger vi vanliga män fast som är lite under en vanlig när det kommer till utseende? Snälla det där med nätet. Jag har försökt det i tio år, jag måste tänka om.
Citera
2019-05-27, 23:13
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Det tror jag nog också det finns. Men duger vi vanliga män fast som är lite under en vanlig när det kommer till utseende? Snälla det där med nätet. Jag har försökt det i tio år, jag måste tänka om.

Jag tror inte att en tant i ditt liv löser det du egentligen söker. Det kommer bara bli ett evigt jagande. Lyckan kan inte skapas och komma från någon annan än dig själv.
Såvida du inte söker en relation för att öka ditt medvetande (men det tror jag knappast - detta är egot som söker).
Citera
2024-03-01, 23:13
Medlem
Agips avatar
Citat:
Jag är en sådan som längtar varenda veckodag till att det ska bli helg. Och när väl helgen har kommit så jag har sällan något att göra. Det kan bli att man åker till ett centrum och kanske köper någon god mat. Sällan något mer än så. Jag har i princip inga kompisar och en flickvän har jag aldrig haft och kommer aldrig kunna hitta då jag inte duger utseendemässigt för dom. Jag har blivit deprimerad som en zombie och går runt och pratar med mig själv hela dagarna, kollegorna på jobbet måste tro jag har blivit knäpp.

Jag har försökt leta tjej aktivt i tio år men inte kommit någonstans. Män som är socialfall, alkoholister, kan inte svenska, pundare och vad vet allt lyckas men inte jag.

De flesta dagar när jag går och lägger mig hoppas jag att jag inte ska vakna upp igen. Jag har ingen lust att gå till jobbet, jag tröstäter och jag kan ligga i soffan och titta upp i taket i timmar.

Vad fan ska jag göra med mitt liv? Varför ska en sån som jag födas för?

Tjena! Nu några år senare... hur har det gått för dig? Har du fått en fru jeropatra? Hur är det med depressionen? Har du åkt på en utlandsresa och isf var åkte du någonstans?
Citera
2024-03-10, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Yoga och dans?! Vadå för dans? HAHA! Jag skrattade rakt ut! Supertöntigt och bögigt, rekomenderar inte. Yoga kan han göra hemma när ingen ser - det är friendzone direkt, tjejerna kommer anta att TS är smygbög...låter inte som en bra idé. Snart kommer väl någon komma med idén att han ska börja på balett också
https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/APjVuyNOVPmd4l76awhCXlgfkHM=/fit-in/728x728/filters:format_auto():upscale()/2016/04/13/772/n/1922729/a9ab1591_edit_img_cover_file_40920674_1460563755_m ain.jpg

https://img.redbull.com/images/c_crop,w_1999,h_999,x_1,y_334,f_auto,q_auto/c_scale,w_1200/redbullcom/2015/09/17/23025df3e732c2a485ff491cb283a322/yoga

https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/articles/2016/01/yoga-main-1518126070.jpg

Omanligt, huh?
Citera
2024-03-14, 13:25
Medlem
Citat:

Hur går det för dig?

Jag är ensam också fast jag har varit gift och har barn. Men det är så svårt skaffa riktiga vänner.
Man kan gå på danskurs, osv men efter träff säger man hejdå och är ensam hemma.
Citera
2024-03-14, 13:31
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Börja med tjack, imom kort kommer du drunkna i projekt och flyktiga vänskaper..
Citera
2024-03-16, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnieZ
Hur går det för dig?

Jag är ensam också fast jag har varit gift och har barn. Men det är så svårt skaffa riktiga vänner.
Man kan gå på danskurs, osv men efter träff säger man hejdå och är ensam hemma.

Börjar också träffa på sådana på sistone, 2 st. En visade sig vara fysiskt sjuk, den andra led av ett mildare förståndshandikapp (hade man aldrig kunnat tro, så söt tjej men man märkte det när man började snacka och hon var som ett 6-årigt barn) och förstod därför inte hur relationer fungerar. De som beter sig så och inte vill knyta djupare kontakter brukar det vara något fel hos, normala människor är naturligt sociala. Båda av den yngre generationen, den ena söndervaccinerad så no wonder där.

Sen sitter majoriteten av folk numera klistrade vid sina datorer och spelar, hopplöst att försöka få kontakt med datorspelsberoende töntar. Aldrig greppat grejen med att lyckas bli beroende av figurer på en skärm när livet finns rakt utanför dörren? Puckon!
Citera
2024-03-16, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Börjar också träffa på sådana på sistone, 2 st. En visade sig vara fysiskt sjuk, den andra led av ett mildare förståndshandikapp (hade man aldrig kunnat tro, så söt tjej men man märkte det när man började snacka och hon var som ett 6-årigt barn) och förstod därför inte hur relationer fungerar. De som beter sig så och inte vill knyta djupare kontakter brukar det vara något fel hos, normala människor är naturligt sociala. Båda av den yngre generationen, den ena söndervaccinerad så no wonder där.

Sen sitter majoriteten av folk numera klistrade vid sina datorer och spelar, hopplöst att försöka få kontakt med datorspelsberoende töntar. Aldrig greppat grejen med att lyckas bli beroende av figurer på en skärm när livet finns rakt utanför dörren? Puckon!

Det är sorgligt. Funderar mycket på det, ska man bli gammal och ensam!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in