2024-03-06, 22:59
Medlem
TeleporteraTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akklari1
Kan man ta en stilnoct efter att man dragit en gubbe ladd? Hatar att stirra upp i taket när Laddet är slut och ångesten kickar in och man inte kan sova.. så har funderat på att skaffa sömntabletter för att på så sätt runda det hela. Någon som provat?

Självklart kan du göra det.
Citera
2024-03-08, 21:23
Medlem
Har googlat och försökt söka här men får inget vettigt svar. Kanske för att det inte finns nåt enkelt svar?
Men, hur mycket kokain kan man ta på ett dygn innan det verkligen blir farligt?
Citera
2024-03-10, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona
Har googlat och försökt söka här men får inget vettigt svar. Kanske för att det inte finns nåt enkelt svar?

Jättesvårt att säga, beror ju dels på renheten i produkten, dels på vad den är bankad med, els på din tolerans, dels på dina egen fysiska status ( hjärtsjukdomar i släkten främst) dels på om du tar det tillsammans med andra droger.

Med det sagt så klarar dom flesta att ta 1 gram vid ett utspritt tillfälle ( en festival) utan att det är direkt farligt för ditt liv. När man börjar komma upp emot och över 3 gram skulle dom flesta säga att det börjar bli farligt.
Citera
2024-03-11, 22:03
Medlem
deepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Är det från archetyp? Tror du att du får bra kola för 500kr/g? Skulle aldrig lägga pengar på den.

Kanske inte när det är lösa ettor för 500kr. Men nu tror ja priser är höjt på den och en hel del som skrivit bra omdömen.

Jag köper annars 10or för 5000 och det är riktigt dunder! Inte den vanliga flex/fish och allt vad dom kallar det. Utan så som riktig ladd ska va, mer matt vitt inte glänsa som fishen. Inte så jätte ofta ja kommer över den men när gubben flyger från Sydamerika med magen full i 10g ägg och man får erbjudandet då köper jag. Det är de bästa ja provat i Svedala med hästlängder.
Citera
2024-03-12, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeps
Kanske inte när det är lösa ettor för 500kr. Men nu tror ja priser är höjt på den och en hel del som skrivit bra omdömen.

Jag köper annars 10or för 5000 och det är riktigt dunder! Inte den vanliga flex/fish och allt vad dom kallar det. Utan så som riktig ladd ska va, mer matt vitt inte glänsa som fishen. Inte så jätte ofta ja kommer över den men när gubben flyger från Sydamerika med magen full i 10g ägg och man får erbjudandet då köper jag. Det är de bästa ja provat i Svedala med hästlängder.

Men satsa på andra säljare istället och köper du på DN inom Swe så får du punga ut runt 800kr/g om du vill ha bra kola.

10g för 5000kr är väldigt billigt för 70-80% och det är isåfall ett kompispris för annars får du ju köpa 50/100g om du ska komma ner till runt 500kr/g för ett kg kostar ju 350-400k och man ska tjäna på det också.
Citera
2024-03-14, 03:15
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona

Alla är vi olika samt att man inte vet kvaliteten på kokainet, så det är ett riktigt lotteri. I Sverige kunde jag ta 2 gram bra cola utan problem. När jag åkte till Columbia så fick jag knappt i mig 1 gram på en natt för kvaliteten var helt brutal.

Ta hand om dig och var försiktig
Citera
2024-03-14, 12:15
Medlem
Casual-Cultures avatar
Varför är det så svårt att umgås med folk som missbrukar kokain? Ni lider alltid av vanebildningar och har en skev syn på andra människor som inte tar kokain.
Varför tror ni att ni är så perfekta och problemfria och varför är ni så misstänksamma och sen är ni inavel ni alla ligger med varandra.

ååh lite kola kom förbi så myser vi
Citera
2024-03-17, 20:31
Medlem
deepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Men satsa på andra säljare istället och köper du på DN inom Swe så får du punga ut runt 800kr/g om du vill ha bra kola.

10g för 5000kr är väldigt billigt för 70-80% och det är isåfall ett kompispris för annars får du ju köpa 50/100g om du ska komma ner till runt 500kr/g för ett kg kostar ju 350-400k och man ska tjäna på det också.

10g för 5000 är lite kompispris såklart, men du är medveten om vad det kostar bara du kommer lite längre ner i Europa? Tyskland, Spanien säljs lösa gram för 50euro. Betalar du mer än 6000-7000 för 10or eller 3500-4000 5or av helt okej kvalite (70%) här i Sverige så har du fel folk runt dig helt enkelt.
Citera
2024-03-18, 18:32
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeps
10g för 5000 är lite kompispris såklart, men du är medveten om vad det kostar bara du kommer lite längre ner i Europa? Tyskland, Spanien säljs lösa gram för 50euro. Betalar du mer än 6000-7000 för 10or eller 3500-4000 5or av helt okej kvalite (70%) här i Sverige så har du fel folk runt dig helt enkelt.

På Arch ligger 1g på typ 750:- och 10g på 6500:-. Vilken % de ligger på har jag verkligen ingen koll på
Citera
2024-03-19, 00:00
Medlem
När skulle ni erfarna säga att bruket av ladd går över till missbruk?
När man kör några vardagar i veckan och inte sover innan jobb?
Kanske använder på jobbet lite då och då? När man inte kan konsumera ens minsta mängd alkohol utan att ringa sin langare?
Eller när man slutat använda socialt på fester, krogen eller klubben utan bara sitter hemma och snortar i 1-3 dygn helt själv?
Räknar ni detta som ett missbruk?
Citera
2024-03-19, 15:51
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajs.korven
Kanske använder på jobbet lite då och då? När man inte kan konsumera ens minsta mängd alkohol utan att ringa sin langare?
Eller när man slutat använda socialt på fester, krogen eller klubben utan bara sitter hemma och snortar i 1-3 dygn helt själv?
Samtliga av de exempel du ger låter som missbruksindikatorer i mina öron. Behöver man ställa sig sådana frågor så vet man egentligen redan svaret.
Citera
2024-03-19, 21:38
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajs.korven

Svar: JA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in