Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-09, 22:30
Medlem
SalamonDiEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Vad är tecken på bra kola?
Bitter smak, lätt lukt av bensin och inget mer, väldigt avdomnad hals och mun? (Min situation)

Eller ska riktigt äkta rent kola stinka bensin och vara lite gult och avdomnaden kommer saktare?

Jag undrar för man är ingen expert. Vänner säger att kolan här är 30% ren men ändå så skickas info från kranar år efter år i olika regier om 90+% och vill brösta med smält test på bra plats och vem fan pallar det så vad vet man?.
Man hör ju om feta beslag och inte åker kolan bankad från Sydamerika.

Min frågor.

Vad gissar ni på min kola?
Vad anser ni är realistisk renlighet på kola i Sverige och isf varför anser ni så?

Mvh

har testat Discoshit i Sydamerika & "äkta" kokain ser ut som mjöl (matt vit färg), luktar ingenting (har inte bästa luktsinnet iofs..) samt svagt bitter smak åt xanor-hållet
ju mer bittert, ju renare sa dom, men alpra är mer bittert tycker jag... det ska definitivt inte smaka/kännas sött som utbankat skit i Norden, samma med färgen: matt vit, ej glänsande eller åt det gula hållet
om inget annat bör man känna skillnad på effekten, ju snabbare ju bättre...
Coca-bladen har en väldigt bitter smak, typ krukväxt
https://imgur.com/a/Ln02rPK <-- räcker till stor 100kg+ man med hög SERT tolerans
Senast redigerad av SalamonDiE 2024-02-09 kl. 23:01.
Citera
2024-02-11, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalamonDiE
har testat Discoshit i Sydamerika & "äkta" kokain ser ut som mjöl (matt vit färg), luktar ingenting (har inte bästa luktsinnet iofs..) samt svagt bitter smak åt xanor-hållet
ju mer bittert, ju renare sa dom, men alpra är mer bittert tycker jag... det ska definitivt inte smaka/kännas sött som utbankat skit i Norden, samma med färgen: matt vit, ej glänsande eller åt det gula hållet
om inget annat bör man känna skillnad på effekten, ju snabbare ju bättre...
Coca-bladen har en väldigt bitter smak, typ krukväxt
https://imgur.com/a/Ln02rPK <-- räcker till stor 100kg+ man med hög SERT tolerans

Det var mer pulveriserat och doftade inte diesel/bensin förr men då gjorde man kokain med eter och var mycket renare än dagens kartell skit som tillverkas.
Citera
2024-02-11, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Vad är tecken på bra kola?
Bitter smak, lätt lukt av bensin och inget mer, väldigt avdomnad hals och mun? (Min situation)

Eller ska riktigt äkta rent kola stinka bensin och vara lite gult och avdomnaden kommer saktare?

Jag undrar för man är ingen expert. Vänner säger att kolan här är 30% ren men ändå så skickas info från kranar år efter år i olika regier om 90+% och vill brösta med smält test på bra plats och vem fan pallar det så vad vet man?.
Man hör ju om feta beslag och inte åker kolan bankad från Sydamerika.

Min frågor.

Vad gissar ni på min kola?
Vad anser ni är realistisk renlighet på kola i Sverige och isf varför anser ni så?

Mvh

Dagens kokain är ofta runt 70-80%, dagens kartell kola är sällan 90%+ som det var förr.

Finns ju ett par DN säljare man kan lita på som skickat/skickar in sitt kokain till Energycontrol i Spanien och då har det ofta legat på runt 70-80%.
Citera
2024-02-15, 00:26
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Finns inget bra längre alls pga alla beslag…
Ohreally? Check darknet
Citera
2024-02-22, 16:27
Medlem
deepss avatar
Någon som har köpt laddet där brickan är märkt xbox som kan uttala sig om kvaliteten?
Citera
2024-02-28, 15:27
Medlem
Drog koks för 1 timma och 10 minuter sedan. Känner fof svaga effekter som snabbare hjärta och väldigt trött, liiite käkspänningar som går att motstå. Va nykter när jag tog de. Är de bankat med tjack måntro?
Är även väldigt illamående. Brukar ta elvanse men inte idag. Igår tog jag 100 mg elvanse på morgonen, de inte så att laddet väckte igång de eller nåt?
Citera
2024-02-29, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeps
Någon som har köpt laddet där brickan är märkt xbox som kan uttala sig om kvaliteten?

Är det från archetyp? Tror du att du får bra kola för 500kr/g? Skulle aldrig lägga pengar på den.
Citera
2024-02-29, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DUNDERKUR
Drog koks för 1 timma och 10 minuter sedan. Känner fof svaga effekter som snabbare hjärta och väldigt trött, liiite käkspänningar som går att motstå. Va nykter när jag tog de. Är de bankat med tjack måntro?
Är även väldigt illamående. Brukar ta elvanse men inte idag. Igår tog jag 100 mg elvanse på morgonen, de inte så att laddet väckte igång de eller nåt?

Låter som du fått dåligt utblandat koka men så blir det när man köper av araber.
Citera
2024-02-29, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Ohreally? Check darknet

Inte alls samma kvalitet som i fjol.
Citera
2024-02-29, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Låter som du fått dåligt utblandat koka men så blir det när man köper av araber.
Ja men undrar vad det var utblandat med. Eller var det bara at’n jag kände? För när jag åt mat och drack vatten började det släppa. Fast känns verkligen som det var bankat, kände mig inte tjackad dock.
Citera
2024-03-04, 13:53
Medlem
GlennGBGs avatar
Hittade inte i tråden, men till er initierade - hur lång tid tar det för att känna av ett fysiskt beroende av kokain? Hur länge behöver du köra om du kör varje dag?

Jag har haft hyfsad erfarenhet av allt från gatukvalitets-ladd till sånt där ljuvligt pärlemor-gnistrande ladd jag fick i holland som var sjukt potent. Där krävdes det bara en liten lina och så var man svinhög, typ PANG i skallen. Har kört allt från en kväll/natt till någon vecka i sträck, men aldrig fått någon avtändning eller något sug efteråt (mer än återdoseringsbehovet då). Har bara känt mig trött och lite lätt zonkad efteråt (dvs dum i huvudet / trög, typ).

Kan jämföras med att jag gått på heroin i tio år, och opiater i totalt 17 år sammanlagt så jag har koll på ruskiga avtändningar kan man lugnt säga, och hade jag gått en vecka i sträck på horse så hade jag känt ett fett sug..

Så, vad säger ni?
Senast redigerad av GlennGBG 2024-03-04 kl. 13:56.
Citera
2024-03-06, 22:26
Medlem
Kan man ta en stilnoct efter att man dragit en gubbe ladd? Hatar att stirra upp i taket när Laddet är slut och ångesten kickar in och man inte kan sova.. så har funderat på att skaffa sömntabletter för att på så sätt runda det hela. Någon som provat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in