2024-03-14, 08:37
Avslutad
Anjo hyllade Simons video, där Simon kritiserade Jockiboi. Är det grus i maskineriet?
Citera
2024-03-14, 08:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/1JXtVHq

Nu är A N J O laserarg...🛰🔥☄️🐷

Synd att jag varken tål att se fanstyget, eller höra hans röst. Å andra sidan kommer han bara ljuga och komma med en massa bortförklaringar där han skall distansera sig själv från allt.
-Jag? Jag vill bara ge er sanningen
Yeah right
Citera
2024-03-14, 08:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Synd att jag varken tål att se fanstyget, eller höra hans röst. Å andra sidan kommer han bara ljuga och komma med en massa bortförklaringar där han skall distansera sig själv från allt.
-Jag? Jag vill bara ge er sanningen
Yeah right
Äh, ta en för laget. Du kan ju alltig räkna tics, han har ju en hel del.
När han himlar med ögonen i grisansiktet ser det riktigt skoj ut, eftersom han verkligen har ett tryne.
Sen alla hans thumbnails, som han förskönar in absurdum så att han blir smalare och snygg?🙄 är så pinsamma.
Snart kommer nog ANJOs kanal att "hackas" precis som Chrippas kanal "hackades" lägligt nog när eko fick ögonen på Jockiboi och Chrippa, Danjal och nu kanske även ANJO...

#jaggöralltförminabarn
Citera
2024-03-14, 08:48
Avslutad
Citat:
När han himlar med ögonen i grisansiktet ser det riktigt skoj ut, eftersom han verkligen har ett tryne.
Sen alla hans thumbnails, som han förskönar in absurdum så att han blir smalare och snygg?🙄 är så pinsamma.
Snart kommer nog ANJOs kanal att "hackas" precis som Chrippas kanal "hackades" lägligt nog när eko fick ögonen på Jockicoi och Chrippa, Danjal och nu kanske även ANJO...

#jaggöralltförminabarn

Då får man hoppas att den hackas samma dag som han levererar den nyheten. Det gjorde ju inte Chrippas, han föranmälde att hans kanal var hackad innan den blev det

Hänger Anjo med Jockiboi till Dubai nu då? Eller har det skurit sig på riktigt. Något är inte bra i deras förhållande i alla fall
Citera
2024-03-14, 08:59
Avslutad
Citat:
Då får man hoppas att den hackas samma dag som han levererar den nyheten. Det gjorde ju inte Chrippas, han föranmälde att hans kanal var hackad innan den blev det

Hänger Anjo med Jockiboi till Dubai nu då? Eller har det skurit sig på riktigt. Något är inte bra i deras förhållande i alla fall
Dom har varit "vänner" i 4 år och har aaaaldrig bråkat.
Det sa Anjo i en lajv häromdagen, när han även snackade om att han ville göra mello, men att han behöver en bra låt och musik...
Han ser hur Danjals lilla kicka Fröken Snusk har blivit stor, Danjal är fixaren nummer ett...

I allt som sker har Danjal ett finger med, ingen som har tänkt på det?

Någon frågade i lajven om beefen Anjo hade med Jockiboi, då sa Anjo att han gjorde ett larvigt klipp om Jocke för länge sen, men det var bara en larvig grej.
Nu är dom bästa vänner. Jocke o Jonna och Anjo o Lisen
Citera
2024-03-14, 09:04
Avslutad
Citat:
Dom har varit "vänner" i 4 år och har aaaaldrig bråkat.
Det sa Anjo i en lajv häromdagen, när han även snackade om att han ville göra mello, men att han behöver en bra låt och musik...
Han ser hur Danjals lilla kicka Fröken Snusk har blivit stor, Danjal är fixaren nummer ett...

I allt som sker har Danjal ett finger med, ingen som har tänkt på det?

Någon frågade i lajven om beefen Anjo hade med Jockiboi, då sa Anjo att han gjorde ett larvigt klipp om Jocke för länge sen, men det var bara en larvig grej.
Nu är dom bästa vänner. Jocke o Jonna och Anjo o Lisen

Inte mer
Citera
2024-03-14, 10:29
Avslutad
Citat:
Snart kommer nog ANJOs kanal att "hackas" precis som Chrippas kanal "hackades" lägligt nog när eko fick ögonen på Jockiboi och Chrippa, Danjal och nu kanske även ANJO...

#jaggöralltförminabarn

Borttagen? Finns inte på yt
Senast redigerad av Goldentie 2024-03-14 kl. 10:31.
Citera
2024-03-14, 11:35
Avslutad
Citat:
Borttagen? Finns inte på yt
Kommer ikväll...spänningen är olidlig
Citera
2024-03-14, 11:51
Avslutad
Citat:
Kommer ikväll...spänningen är olidlig

Fick precis besked om det. Jag har inga höga förväntningar när det gäller den där. Vad som än hänt så är det inte hans fel. Han vobblar ut sina grejer till andra kreatörer som Säg Jag Svär, Vad är Problemet och Rask. Allt för att han inte vågar ta på sig mer skit
Skall han kasta Jocke under bussen i kväll då? Det hade verkligen varit sevärt
Citera
2024-03-14, 12:15
Avslutad
Citat:
Fick precis besked om det. Jag har inga höga förväntningar när det gäller den där. Vad som än hänt så är det inte hans fel. Han vobblar ut sina grejer till andra kreatörer som Säg Jag Svär, Vad är Problemet och Rask. Allt för att han inte vågar ta på sig mer skit
Skall han kasta Jocke under bussen i kväll då? Det hade verkligen varit sevärt
Skithögarna kommer dra ner varandra i fallet, det är vad jag tror.
Anjos pinsamma lajv "kom om du är en man" gör att jag misstänker att han kommer få göra en P7:a rätt omgående, när den dagen kommer.
Citera
2024-03-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallerallera
Fast Simon är ju den enda som ifrågasätter varför ingen pratat om Jocke i den videon. Han gör ju narr av både Anjo och Jocke och hela det gänget.

Älskar att se hur simon sågar Anjo i sina videos nu. Sarkasmen han har är underbar
Citera
2024-03-14, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Älskar att se hur simon sågar Anjo i sina videos nu. Sarkasmen han har är underbar

Sågar Anjo? Vart När? Hur?
Dom enda han sågade var Cluee och Jockiboi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in