Citat:
Ursprungligen postat av
mariannejohansson
Den tavlan var faktiskt en avbildning av min egen hand (och arm) och föreställde ett av mina självmordsförsök.
Jag sålde den tavlan för 1200:-
Därför att jag var trött på att höra hur nattpersonalen på hinsan gick in och våldtog min granne ibland på kvällarna efter inlåsning. Du förstår att det inte finns några kameror på någon av avdelningarna på hinsan med undantag av isol så plintarna kan ju gå och göra lite vad de vill utan att det finns bevis efteråt. Så jag blev ju som som lite trött på det och sökte efter det om att få en p18 (själv isolering), men blev nekad. Efter de hotade jag att ta bort plintarnas husdjur, som vi intagna hade arbetsplikt att ta hand om, för att tvinga dem att placera mig på isol. Vilket fungerade jättebra för mig.
Jag hade det på min gamla bucketlist sen innan jag var 20, jag hade också att jag ville hoppa fallskärm i ett badkar och flyga på en magisk drake. Så hur seriöst tror du att jag skrev den listan 😅 idén fick jag faktiskt från tv-programmet Wild Boys som gick på MTV ungefär samtidigt som jag skrev listan.
Tack för svar,
Jag har inte följt denna tråd mer än att ha läst då och då så igår började jag läsa FUP för att bilda mig min egna mening. Jag har läst ca 1/4 av den (inte kommit in på förhören än)
Än så länge såg det inte bra ut för dig dock. Möjligt svar på mina frågor kommer i förhören sen men:
1: Hur hamnade ditt DNA på Vatchas underben? När det låg i det gula huset. Benet hade tvättats innan.
2: Hur hamnade Vatchas blod på dina arbetshandskar? Hur förklarade du allt blod i bagaget på bilen? Och på Coop påsen som hade både hennes blod och ditt DNA på sig? Tejpen i badrummet vs tejpen runt hennes hals?
3: Din 8 månaders lilla hundvalp (tragisk läsning) som rastades på balkongen så att avföring trilla ner till grannen under, som lämnades ensam på balkongen och skällde så att grannar klagade flera ggr.
Till hyresvärden sa du den avlivats, till tjejkompisen som frågade i SMS sa du att den hade bitit på en kabel och fått X antal volt i sig. Får man volt i sig, blöder man verkligen så mycket då så det lämnas blodspår från din dörr enda ut?
Min första känsla när jag läste det fick mig att åter tänka på mitt förra inlägg till dig,
"Alla som skadar djur blir inte seriemördare, men många seriemördare har börjat med att skada djur." Det kan inte vara så att du styckade hunden och fick blodad tand så några månader senare ville testa på en människa?
(Just nu är jag faktiskt genuint orolig att du kommer göra det igen mot någon)
Jag ska fortsätta min FUP läsning idag så kommer säkert få flera funderingar!
OT: Jag har med Autism (Aspergers) och ADHD, jag brukar fascinera mig av fall där GM har samma eller liknande kombinationer. Jag sätter mig in i deras tankesätt och på många plan kan relatera.
Jag har dock överdriven empati (istället för avsaknad som kan vara vanligt) speciellt för mina barn, djur och gamla människor. (mitt hjärta blöder för just kaniner och hundar)