Citat:
Ursprungligen postat av
Kratatch
Det förstår jag att du tycker, med tanke på dina inlägg i Ukrainaforumet.
Men vill modsen ändra reglerna och förbjuda alternativa sätt att skriva namn på så kan dom ju göra det. Men just nu får man skriva Ryzzland eller Putler.
Om det är ett så stort problem hos er Vatniks så borde de kanske ha en omröstning om det i sitt moderatorforum. Admin verkar ju gilla er (annars hade han inte tillåtit uppenbara ryska desinformatörer att härja loss på FB) så det kanske går igenom ett förbud på att skriva Ryzzland och Putler.
Har du någon källa eller belägg för det påståendet, eller lider du av vanföreställningar där varje användare som inte håller med dig är en vatnik eller rysk desinformatör? Det är just detta jag menar med mitt tidigare inlägg gällande psykiska besvär. Ni är verkligen sjuka i huvudet och har drabbats av någon sorts rysspsykos.
Alternativa stavningar är egentligen inget stort problem, användare som har dessa i sitt vokabulär är enbart pinsamma och kan liknas med foliehattar som t.ex tror på flat earth, som sagt svårt att ta dessa användare seriöst.
Det största problemet med Ukraina tråden som jag gärna hade sett en åtgärd mot är det fetade.
Majoriteten av användarna som sitter dagligen och postar i Ukraina tråden har ett ess i rockärmen, och det är att kalla någon för vatnik/ryss/putin-älskare så fort de inte kan bemöta ett argument.
Inte konstigt då att den tråden är en sån stor cirkle jerk och saknar inlägg av kvalité.