Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-28, 13:19
Medlem
Sitter så gott som alla i trestad inne har hört det bara är 2st som ej sitter nån som vet om det stämmer
Citera
2024-02-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Route-66
Sitter så gott som alla i trestad inne har hört det bara är 2st som ej sitter nån som vet om det stämmer
TrestadPeter är nog ute. Utöver finns det nog en del inmortales & X-teamare från Trestad som är ute
Citera
2024-02-29, 10:00
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpelarAllanballan
Vet inte hur många tröjor Mr A.G ridit?

Jag satt också och funderade över det. Han var ju med i BC in the beginning runt 2010-2011, sen har han väl varit en sväng i den röd/gula svären tidigare vill jag minnas? Nu senaste var han ju satudarah, sen så ingick han ju i det "nya" BC tillsammans med bla J*ppe Wijkand*r som även han tidigare var satudarah. Och nu det senaste så har båda dessa herrar klivit in i X-Team. Den där "nya bc"-konstellationen verkar ha gått i stöpet totalt.
Citera
2024-02-29, 14:57
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Ridde Ridde Ridde. Han som skulle knulla alla polisers mammor.
Nej, Ridde skulle våldta deras fruar och barn.

"Han är fysiskt lugn under färden men munnen går hela tiden, det är hot hela tiden. Jag ska våldta era horfruar och era horbarn. Era pissluffare, detta ska ni få ångra. Det upprepar han hela tiden. Han frågade flertal gånger om våra namn så att han kunde ta reda på var vi bodde", berättar en av polismännen i piketen.
I bussen skröt Bouhlal också med att han kunde skaffa fram vapen, "femton MP 5;or".

https://www.gp.se/nyheter/goteborg/bandidosboss-i-polisslagsmal.b3fcbf62-c859-43ed-a6c4-d6d6f0b495e9
Citera
2024-02-29, 16:04
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jevlaskitnamn
Jaa men det var ungefär min tanke.. X-Team i nordvästra Skåne består till 100% av folk från begåvnings-reserven.

Andrea* G*llgren
K*eth S*ldert
Em*l kingen Magnus*son
Merts*/M*kael H*dman
Bla

Inga personer jag skulle vilja ha i min gruppering, eviga kappvändare dessa skräpmänniskor...

Knappast från "begåvnings-reserven".

Begåvningsreserv är en grupp personer som anses ha potential att utvecklas till elit, till exempel inom på ett företag eller i den akademiska världen.
Citera
2024-02-29, 21:34
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Knappast från "begåvnings-reserven".

Begåvningsreserv är en grupp personer som anses ha potential att utvecklas till elit, till exempel inom på ett företag eller i den akademiska världen.

Plus;

"De senaste åren och med det allerstädes närvarande Internet kan man notera en betydelseglidning på det anrika begreppet begåvningsreserv. Numera används ordet nästan uteslutande ironiskt, dvs med en betydelse tvärt emot den riktiga innebörden. Ordet begåvningsreserv avser egentligen högt begåvade personer som ännu inte nått sin fulla potential, och alltså inte personer som är dumma i huvudet."

Källa Google
Citera
2024-03-08, 20:37
Medlem
https://www.nwt.se/2024/03/08/polispatrull-bortjagad-av-bandidos-mobb-aldrig-uppfattat-sa-hotfull-situation-7ccff/

”Poliserna hade just fått kontakt med mannen i bilen och konstaterat att han var höggradigt berusad men ändå gick att växla några ord med.

– Då kommer NN ut från Bandidoslokalen, säger en av poliserna senare i förhör.

Mannen har tidigare haft en ledande position i klubben men är nu, enligt NWT:s uppgifter, utsparkad.

– Han bar en vit t-shirt med Bandidosväst utanpå, säger polisen i förhör.

Men han var inte ensam.

– Efter honom kommer det ut cirka 15-20 personer. Ett tiotal av dem bär någon slags Bandidosväst. Två ser ut att ha X-teamtröja på sig, säger polisen i förhöret.”

Vem kan det vara?
Citera
2024-03-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plague1349
https://www.nwt.se/2024/03/08/polispatrull-bortjagad-av-bandidos-mobb-aldrig-uppfattat-sa-hotfull-situation-7ccff/

”Poliserna hade just fått kontakt med mannen i bilen och konstaterat att han var höggradigt berusad men ändå gick att växla några ord med.

– Då kommer NN ut från Bandidoslokalen, säger en av poliserna senare i förhör.

Mannen har tidigare haft en ledande position i klubben men är nu, enligt NWT:s uppgifter, utsparkad.

– Han bar en vit t-shirt med Bandidosväst utanpå, säger polisen i förhör.

Men han var inte ensam.

– Efter honom kommer det ut cirka 15-20 personer. Ett tiotal av dem bär någon slags Bandidosväst. Två ser ut att ha X-teamtröja på sig, säger polisen i förhöret.”

Vem kan det vara?

Ryktet jag hört säger K1m. Helt obekräftat dock
Citera
2024-03-11, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtHansson
Ryktet jag hört säger K1m. Helt obekräftat dock

Ja, han är väl fortfarande medlem. Jag hade gissat på Gl*nn.
Citera
2024-03-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allmenbildad44
Ute för längesen
Nej han blev inte utslängd, hoppade av själv pga ryggproblem vilka gjorde att han inte kunde köra hoj mer… är inte bs
Citera
2024-03-13, 14:39
Citat:
Ursprungligen postat av Litelagomidag
Ni som inte verkar veta då ridde är nationaldag med månadslön på runda slängan av 35k rakt i handen.
Det tror jag inte på.
Jag såg honom panta burkar nyligen, en hel sopsäck.

Jösses!

Vart får han alla burkar ifrån?
Citera
2024-03-13, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aannarsjevlar
Det tror jag inte på.
Jag såg honom panta burkar nyligen, en hel sopsäck.

Jösses!

Vart får han alla burkar ifrån?

Du pratar så mkt skit att du tror på dig själv jävla pajas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in