en fredens man... så rörande
Jag tillhör dessvärre hökarna
Du förstår när jag var 14 så var jag med schack klubben. Det fick förstås några typer tro att jag inte kunde slåss🥺 Så en stackare på 2 huvudlängder längre än mig och 90 kg och jag 60 kg

ja oddsen var emot mig enl mobbaren.
Han började knuffa mig och greppade mig.
Efter den stunten slutade det med han hade en sprucken läpp, näsblod och blåtira ...ooooopppsss jag kunde krav maga 🥺🥺🥺🥺.
Jag kunde eg bara ge 20% och han skulle förstå...men jag kör Israels anda... slår så förbannat hårt att han eller hans vänner vågade inte ens drömma att jävlas med mig.
Han lärde sig dock inte om försöka hitta svagare byten....fanns oxå en asiat i schack klubben, som han trodde han kunde mobba då han bar glasögon och lite nördig, data nörd på sin tid (datakörkort).. Asiaten kunde dessvärre för mobbaren karate
Ja du kan gissa utgången för mobbaren...jag var snällare...åtminstone behöll han tänderna när vi slogs

(obs att inget skadestånd för mobbaren då han attackerade asiaten).
Så vad är budskapet tror du Darude?
Samma med Israel: Om folk attackerar Israel...så slår Israel till hårt så man lär sig att reflektera sina synder
Tror du Pallar ngnsin kommer våga göra en 7/10 efter detta??
P.S krigsbrott finns det inget tal om än . IDF är en barmhärtig försvarsmakt
och snacka inte skit... vi vet alla här du stödjer Hamas dådet och ser kidnappning av en bebis som "motstånd" .
Citat:
Ursprungligen postat av
-DaRude-
Jag är inte palestinier, du är däremot en vidrig avkomma som inte bara försvarar Israels oräkneliga krigsbrott, men dessutom tycks få din dagliga endorfinkick av att se oskyldiga barn massakreras.
Du gillar att använda historiska överträdelser som argument för att just Israel (och bara Israel) då får göra samma sak. Dresden gillar du, när ni fick döda massa tyska barn, och nu nämner du Saddam Hussein. Men aldrig ser jag dig nämna judar som dör och att det vore "försvarbart" och något andra får göra mot er enligt samma logik.
Till skillnad från dig tar jag avstånd från alla överträdelser, krigsbrott och folkmord. Du däremot är bara en ondsint och elak jävel, en sionist, förmodligen bosättare, som anammat nazisternas ideologi men bara gjort några färre korrigeringar i protokollet för vilka man får mörda ostraffat.