2024-03-12, 23:09
Medlem
mariannejohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Har du någon ide om vem som är skyldig till mordet?

Varför satte dom dit dig, det var väl dina "vänner" innan mordet?

Varför verkade alla så rädda för KarateNissen?

Vilka av dessa "vittnen" i rättegången/polisutredningen ljuger, och om vad?

Jag tror ju att du är oskyldig, men blivit utnyttjad. Och polisutredningen var verkligen undermålig i mitt tycke!

Jag önskar värkligen att jag kunde svara på de här frågorna men då jag håller på att arbeta på en podcast tillsammans med några andra personer om hur en resningsansökan går till så har jag blivit lite låst i vad jag kan svara på.

Men har du läst min gamla resningsansökan?
Citera
2024-03-13, 09:11
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
Om ni skulle vara intresserade så får ni mer än gärna kolla in min offentliga instagram ✌️

https://www.instagram.com/regnbagsstjarnan?igsh=OTE5NmduYzduNGVs

Hur känns det egentligen att ha dödat någon?
Och hur känns det att stycka en person?
Hur tänker man? Hur känner man? Hur är det efter när allt är klart?
Och hur går tankarna kring vad man ska göra med kroppen? Är det redan bestämt? Eller blir det ett panikläge?
Citera
2024-03-13, 10:19
Medlem
Citat:
Jag önskar värkligen att jag kunde svara på de här frågorna men då jag håller på att arbeta på en podcast tillsammans med några andra personer om hur en resningsansökan går till så har jag blivit lite låst i vad jag kan svara på.

Men har du läst min gamla resningsansökan?

Du har ju suttit av ditt straff. Varför inte bara skaffa dig lite pungkulor och stå för vad du gjorde mot V?
Citera
2024-03-13, 11:35
Medlem
E väl uppenbart att micke karate tränarn är inblandat på något sätt. Avfördes från utredningen märkligt fort. Han har starkt motiv samt kapaciteten utföra handlingen. Plus att det gjordes stambyte på hans restaurang.
Hans fru hade väl hotat vatchareya bangsuan me
Citera
2024-03-13, 11:40
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Om ni skulle vara intresserade så får ni mer än gärna kolla in min offentliga instagram ✌️

https://www.instagram.com/regnbagsstjarnan?igsh=OTE5NmduYzduNGVs
Lever du på konsten numera eller hur har det gått med jobb efter att du kom ut från finkan?
Citera
2024-03-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Hur känns det egentligen att ha dödat någon?
Och hur känns det att stycka en person?
Hur tänker man? Hur känner man? Hur är det efter när allt är klart?
Och hur går tankarna kring vad man ska göra med kroppen? Är det redan bestämt? Eller blir det ett panikläge?

Ja vet inte men du kan väl kanske prova det och beskriva hur det var här på chatten i efterhand 👍
Citera
2024-03-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Lever du på konsten numera eller hur har det gått med jobb efter att du kom ut från finkan?

Jag säljer lite tavlor här och då, dock måste jag uppvisa alla mina inkomster till socialtjänsten då jag får allt betalt via dem.
Har försökt att få ett jobb eller åtminstone en praktikplats men ingen har velat ge mig något sedan jag muckade. Det som jag tycker är lite små komiskt är ju att de tror ju att de (företagen) jävlas med mig på de sättet men jag kan ju jättegärna fortsätta leva på deras skattepengar om de vill det.
Jag har ju ett väldigt ostressit liv då jag kan måla, umgås med vänner, se film och serier hur och när jag vill. Alla mina kostnader så som min 3:a i stan, mat och underhållning är ju betalat av Bodens kommuns invånare, och så kan jag spendera hela sommaren med ett fiskespö i handen.
Visst hade det också varit lite kul med några fler saker man kan göra via någon daglig verksamhet men jag är faktiskt rätt nöjd med hur mitt liv ser ut idag 🙂

Jag har ju faktist lite bilder av min lägenhet på min instagram om du vill se hur jag har det 👍
Senast redigerad av mariannejohansson 2024-03-14 kl. 00:41.
Citera
2024-03-14, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredpung
E väl uppenbart att micke karate tränarn är inblandat på något sätt. Avfördes från utredningen märkligt fort. Han har starkt motiv samt kapaciteten utföra handlingen. Plus att det gjordes stambyte på hans restaurang.
Hans fru hade väl hotat vatchareya bangsuan me

Inte bara hotat, på Facebook insinuerar hon i ett inlägg att "den där kackerlackan kommer inte att hittas levande". Det är ju också lite små konstigt att han och frun fortfarande är gifta. Nu jag har ju aldrig varit gift, med om min man har haft en långvarig relation med en 20 år yngre kvinna som sedermera hittas mördad och att det senare kommer upp i förundersökningen mot en annan person att han har haft fler relationer där han varit våldsam, då hade iaf jag tagit mitt pick och pack och skilt mig.
Men inte hon av någon anledning.
Citera
2024-03-14, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Du har ju suttit av ditt straff. Varför inte bara skaffa dig lite pungkulor och stå för vad du gjorde mot V?

Därför att jag inte har mördat någon, men jag så mycket kan jag iallafall säga: med tanke på att jag är offentlig på Flashback så verkar jag ju ha lite mer "pungkulor" än dig😉
Citera
2024-03-14, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
1. Varför målade du bilder på blodiga händer? Vad har du för tankar om att Vatchas blodiga händer ej hittats? Ser du själv inte nått konstigt samband? Är du besatt av händer?

2. Varför hotade du en liten oskyldig kanin för? Tanken att skada djur, gör det dig upphetsad? Eller känner du dig stor och stark då? Har du skadat djur innan Vatcha mötte sin lieman?

3. Varför har du "äta människokött" på din bucketlist? Har du testat någon gång eller är den fortfarande okryssad?

Den tavlan var faktiskt en avbildning av min egen hand (och arm) och föreställde ett av mina självmordsförsök.
Jag sålde den tavlan för 1200:-

Därför att jag var trött på att höra hur nattpersonalen på hinsan gick in och våldtog min granne ibland på kvällarna efter inlåsning. Du förstår att det inte finns några kameror på någon av avdelningarna på hinsan med undantag av isol så plintarna kan ju gå och göra lite vad de vill utan att det finns bevis efteråt. Så jag blev ju som som lite trött på det och sökte efter det om att få en p18 (själv isolering), men blev nekad. Efter de hotade jag att ta bort plintarnas husdjur, som vi intagna hade arbetsplikt att ta hand om, för att tvinga dem att placera mig på isol. Vilket fungerade jättebra för mig.

Jag hade det på min gamla bucketlist sen innan jag var 20, jag hade också att jag ville hoppa fallskärm i ett badkar och flyga på en magisk drake. Så hur seriöst tror du att jag skrev den listan 😅 idén fick jag faktiskt från tv-programmet Wild Boys som gick på MTV ungefär samtidigt som jag skrev listan.
Senast redigerad av mariannejohansson 2024-03-14 kl. 00:41.
Citera
2024-03-14, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
"Misstänkt"? Du menar väl dömd?
Finns ingen som tvivlar att han är oskyldigt dömd...

Inte bara jag som är dyslektiker 👍
Citera
2024-03-14, 00:52
Medlem
KaninHitlers avatar
Är du opererad eller har du snoppen kvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in