Citat:
Ursprungligen postat av
carlv0nlinne
Lever du på konsten numera eller hur har det gått med jobb efter att du kom ut från finkan?
Jag säljer lite tavlor här och då, dock måste jag uppvisa alla mina inkomster till socialtjänsten då jag får allt betalt via dem.
Har försökt att få ett jobb eller åtminstone en praktikplats men ingen har velat ge mig något sedan jag muckade. Det som jag tycker är lite små komiskt är ju att de tror ju att de (företagen) jävlas med mig på de sättet men jag kan ju jättegärna fortsätta leva på deras skattepengar om de vill det.
Jag har ju ett väldigt ostressit liv då jag kan måla, umgås med vänner, se film och serier hur och när jag vill. Alla mina kostnader så som min 3:a i stan, mat och underhållning är ju betalat av Bodens kommuns invånare, och så kan jag spendera hela sommaren med ett fiskespö i handen.
Visst hade det också varit lite kul med några fler saker man kan göra via någon daglig verksamhet men jag är faktiskt rätt nöjd med hur mitt liv ser ut idag 🙂
Jag har ju faktist lite bilder av min lägenhet på min instagram om du vill se hur jag har det 👍