Citat:
Det är perhört genomskinligt hur Julia, Anjo, Lisen, Jocke, Jonna, Gustav, Wempa har manipulerat fram och medvetet förstört mellan Chrippa och Linnea.
Vet inte hur allt hade sett ut om förtalsgänget låtit naturen ha sin gång.
Att kärleken inte fanns mellan Julia och Chrippa har synts i flera år.
Julia ville vara som Jonna och har försökt att synas i alla år, men hon har aldrig riktigt tagits emot.
Det är riktigt grymt och mobbning bland vuxna människor.
Vem vet hur allt hade sett ut om Julia och Jocke inte hade försökt styra över Chrippa och få honom att vara med Julia?
Allt var fixat, när han kom ut från häktet, han var en hjälte och Linnea en psykopat...
Linnéa är den som står utan skuld och hon har utsatts för något överjävligt som jag hoppas att rättsväsendet tar tag i.
Jag tror vi kommer få klarhet.
Har du läst häktningspromemorian?
Det är många insyltade i denna röra.
Undrar vem som är psykopat och vem som har en sekt?
Inte Linnéa iallafall
Vet inte hur allt hade sett ut om förtalsgänget låtit naturen ha sin gång.
Att kärleken inte fanns mellan Julia och Chrippa har synts i flera år.
Julia ville vara som Jonna och har försökt att synas i alla år, men hon har aldrig riktigt tagits emot.
Det är riktigt grymt och mobbning bland vuxna människor.
Vem vet hur allt hade sett ut om Julia och Jocke inte hade försökt styra över Chrippa och få honom att vara med Julia?
Allt var fixat, när han kom ut från häktet, han var en hjälte och Linnea en psykopat...
Linnéa är den som står utan skuld och hon har utsatts för något överjävligt som jag hoppas att rättsväsendet tar tag i.
Jag tror vi kommer få klarhet.
Har du läst häktningspromemorian?
Det är många insyltade i denna röra.
Undrar vem som är psykopat och vem som har en sekt?
Inte Linnéa iallafall
I vilken fantasivärld lever du i?
Du är medveten om att detta är helt o hållet deras egna fel, för dom lägger upp om allt själva på nätet överallt.
Sen är det ju Clue som börjat sprida det hela!
Missade du videon med klipp o klistra från L o hur C sitter o spyr på L.
Hade dom en ggn för alla gått ut o berättat hur det ligger till med vem som gjort vad, så hade dom varit ett minne blott på en vecka, alla hade tömt o glömt.
Med det sagt så är det don själva som är skuld till det hela, ingen annan. ANJO var den sista som gick ut med något.. Sen gjorde Rask reaktions videos o LiamM försöker vara relevant.
LiamM o Clue är så bruna runt hela munnen så det är äckligt.
Clue passade på igår kväll att sätta sig själv i kylan genom som (o)partiska video..
Dags att vakna hörru...