2024-03-11, 16:08
Medlem
Anjo Banjo Ljuger om så mycket saker för att tjäna pengar
Lyssnade på Liam och inget talar för någon sekt
Julia är en orm man inte skall lita på
2024-03-11, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Typ så, tror även att hon är så blåst att hon inte fattade att hennes sjuka meddelanden som " horunge" " missfoster" etc skulle se allmänhetens ljus... Nu gör hon som alla andra som vill följa trender och jaga drömmar, nämligen dra till Dubai... Men dessa 2 flyttar likt romska zigenare så jag tippar på att de är någon annanstans inom några veckor...

Exakt. Vidrigt att det finns folk som stödjer detta och undrar hur tonerna skulle vara om en man skrev så om ett litet oskyldigt barn.

Tycker detta är rätt sjukt med Linnea;
https://youtube.com/shorts/Hm1l5MwkG30?si=vjaRzjx8C439iNHx

Och screenshot som flera utav hennes ex visat upp med trodde hon inte vi skulle få ta del utav. Hon påminner läskigt mycket både om Johanna Möller (skyller på allt och alla) och Kristi brud i sin instabilitet.

Jag kan bara hälsa ”Habibi welcome to Dubai” - tror inte det funkar här riktigt som pågått sedan mellandagarna. Hade hon ringt om bråk i deras hyra Airbnb hade poliserna tagit mannens parti. Inte så Pk som i Sverige.
2024-03-11, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Med tanke på att Julia hade tillgång till all Chrippas media ostört så ligger det närmare till hands, med tanke på hennes maniska jakt på att förstöra för dom. Hon ger sig aldrig och att hon nu plötsligt blivit accepterad av Chrippas bröder efter år ute i kylan så blir hon ännu mer manisk
Nej jag säger som du, Jag lägger inga bud på att Linnea ligger bakom det här. Fan fatta va creepy att ha ett ex som kan läsa allt man gör på sina lurar och paddor
Det är perhört genomskinligt hur Julia, Anjo, Lisen, Jocke, Jonna, Gustav, Wempa har manipulerat fram och medvetet förstört mellan Chrippa och Linnea.
Vet inte hur allt hade sett ut om förtalsgänget låtit naturen ha sin gång.

Att kärleken inte fanns mellan Julia och Chrippa har synts i flera år.
Julia ville vara som Jonna och har försökt att synas i alla år, men hon har aldrig riktigt tagits emot.

Det är riktigt grymt och mobbning bland vuxna människor.

Vem vet hur allt hade sett ut om Julia och Jocke inte hade försökt styra över Chrippa och få honom att vara med Julia?

Allt var fixat, när han kom ut från häktet, han var en hjälte och Linnea en psykopat...

Linnéa är den som står utan skuld och hon har utsatts för något överjävligt som jag hoppas att rättsväsendet tar tag i.

Jag tror vi kommer få klarhet.

Har du läst häktningspromemorian?

Det är många insyltade i denna röra.

Undrar vem som är psykopat och vem som har en sekt?

Inte Linnéa iallafall
2024-03-11, 16:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Exakt. Vidrigt att det finns folk som stödjer detta och undrar hur tonerna skulle vara om en man skrev så om ett litet oskyldigt barn.

Och screenshot som flera utav hennes ex visat upp med trodde hon inte vi skulle få ta del utav. Hon påminner läskigt mycket både om Johanna Möller (skyller på allt och alla) och Kristi brud i sin instabilitet.

Jag kan bara hälsa ”Habibi welcome to Dubai” - tror inte det funkar här riktigt som pågått sedan mellandagarna. Hade hon ringt om bråk i deras hyra Airbnb hade poliserna tagit mannens parti. Inte så Pk som i Sverige.

Screeshot? Dela, för det är inget jag har set. Jag antar att det finns namn på dessa ex?
2024-03-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Du är väll bara en vanlig trött gubbe, som ingen vacker skandinavisk kvinna lägger märke till? Du raggar hellre på asiatiska kvinnor som är i behov av pengar och behagar dig enbart för att du är västerländsk, men innerst inne i deras dagbok stor vad dom dom tycker om dig och det är säkerligen inga vackra ord. Detta är säkert din anledning att du tror alla svenska kvinnor är psykopater som är med i sekter och enbart sminkar sig och tar botox, sanningen är nog snarare att inga nordeuropeiska tjejer vill ha dig för den du faktiskt är.

Vad gör det för skillnad om Linnea är med i en sekt? Blir det ett förvar för hennes handlingar du och övriga mongon tror hon gjort? Eller blir det en anledning? Hoppas du finner dina bevis, och blir glad av det finner.

Du har rätt, svenska tjejer lockar inte.. Ingen klarar av en 100% tjänst, de blir kränkta och drar kvinnohatar kortet så fort någon har något negativt att säga.. Hälften har klippkort hos öppenpsyk och de är lätta att få i säng... I dagens läge är det Nocco, fillers och smink som är det absolut viktigaste i livet, oj jag glömde jaga likes och följare är också en stor del av deras liv..

När de sedan får chansen på att chefsjobb blir det oftast skit, det är hbtq och jämställdhetsfrågor som är det absolut viktigaste att tänka på... nåja jämställdhet när det gynnar de förstås.. För skulle krisen komma så drar de snabbt med svansen mellan benen och då är inte jämställdhetskortet lika viktigt längre...

Och det kommer vi se så småningom även i detta förhållande.. Linnea lämnar apan när allt ställs på sin spets... Han får betala för henne, när det inte går längre drar hon vidare... Men först ska det gråta lite och tyckas synd om!!

Sen är utländska brudar snyggare, i regel bättre i sängen än den osäkra svenskan och de är inte heller rädd att få skit under naglarna... Det här landet är kört sedan länge och det kan vi tacka feminismen för... Men ni är indoktrinerade med huvudet i arslet, så ni ser inte skogen för alla träd..
2024-03-11, 17:32
Medlem
Citat:
Du har rätt, svenska tjejer lockar inte.. Ingen klarar av en 100% tjänst, de blir kränkta och drar kvinnohatar kortet så fort någon har något negativt att säga.. Hälften har klippkort hos öppenpsyk och de är lätta att få i säng... I dagens läge är det Nocco, fillers och smink som är det absolut viktigaste i livet, oj jag glömde jaga likes och följare är också en stor del av deras liv..

När de sedan får chansen på att chefsjobb blir det oftast skit, det är hbtq och jämställdhetsfrågor som är det absolut viktigaste att tänka på... nåja jämställdhet när det gynnar de förstås.. För skulle krisen komma så drar de snabbt med svansen mellan benen och då är inte jämställdhetskortet lika viktigt längre...

Och det kommer vi se så småningom även i detta förhållande.. Linnea lämnar apan när allt ställs på sin spets... Han får betala för henne, när det inte går längre drar hon vidare... Men först ska det gråta lite och tyckas synd om!!

Sen är utländska brudar snyggare, i regel bättre i sängen än den osäkra svenskan och de är inte heller rädd att få skit under naglarna... Det här landet är kört sedan länge och det kan vi tacka feminismen för... Men ni är indoktrinerade med huvudet i arslet, så ni ser inte skogen för alla träd..

Du generalisera

Oavsett nationalitet finns det väldigt bra kvinnor. När en kvinna hänger in handduken kan bero på ingen spänning allt som va i början är borta

Att en kvinna träna sola och tar hand om sitt utseende är bara bra på alla sätt

Ingen av dom kvinnorna jag pratat med bryr sig om Hbtq skiten och feminismen

Att en kvinna har ett chefsjobb och tjäna bra med pengar är bra jobbat
2024-03-11, 19:39
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Jag tog kontakt med en i Liams kommentarsfält som hävdade att hon var syster med Linneas ex... Hon hävdade att Lundströmmarna är sektfolk och jag frågade om bevis, får se om jag får återkoppling...
Riktigt dåligt trollande av dig. Lägg ner tramset, de har inte varit med i någon sekt!

Citat:
Ursprungligen postat av dunderC

Det klippet är inte äkta.
Anjos strategi är att ljuga som en häst som travar. Betala folk att ljuga. Fejka andra saker med.

Om du tror screenshots från ex är äkta då kan du inte tänka längre än näsan räcker.. Det är jätteenkelt att fejka sms/chatt konversationer, det görs snabbt i ett redigeringsprogram,
2024-03-12, 01:28
Medlem
Kul att hon är gravid tillsammans med kvinnoboxaren. Perfect match som slår varandra. Båda har en fantastiskt ljus framtid att se fram emot.

Stackars barn..
2024-03-12, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Kul att hon är gravid tillsammans med kvinnoboxaren. Perfect match som slår varandra. Båda har en fantastiskt ljus framtid att se fram emot.

Stackars barn..

Tredje gången hon är gravid inom 3 månader med så det ska nog tas med en nypa salt.
2024-03-12, 04:45
Medlem
Nån som vet varför linneas hårfäste börjar mitt på huvudet likt chrippas? Samt varför hon alltid har finnar, även fast hon är i 25-års åldern.
2024-03-12, 06:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Nån som vet varför linneas hårfäste börjar mitt på huvudet likt chrippas? Samt varför hon alltid har finnar, även fast hon är i 25-års åldern.

Kanske dåliga hårgener.
Problem med acne, kan ha flera orsaker.
2024-03-12, 12:45
Avslutad
Så djävla roligt. Nu har gubbarna spridit lögner om Linnea i flera månader, och nu bjuder hon upp till dans. Det är dags för fulspel, och fy fan vad jag backar henne i det.
Mixar hon sanningar med lögner kommer det bli roligt
Vem skall vi tro på
Att Anjo levererar sanningar är nog den största lögnen i det hela. Att information läcker får mig att fundera på om Jockiboi har ett mellannamn (Läckan). Och att chrippa inte har någon ryggrad är vida känt sedan gammalt, för hade han haft det så hade han gjort reflektionsvideos tillsammans med Linnea och dementerat varenda lögn som serverats
Julia kan trippa vidare bland alla killar, vad är det? den fjärde sedan i Oktober?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in