2023-08-26, 17:33
Medlem
5 kanske 6 dagar typ. Jag vet på mdpv för länge sedan var bedrövligt gick ej sova och hallisarna kommer mer mer
Citera
2023-09-20, 19:56
Medlem
har inte vart mer än 1-2 dagar på vanligt tjack, men det va längesen

däremot 5 dygn på ritalin för ett tag sen

inga halicunationer.
Citera
2023-09-20, 21:38
Medlem
MissionFuckeds avatar
Lite knepigt när de går över 4 dar, sitter och kollar på film och så helt plötsligt så blippar de till så har halva filmen gått haha 😂 spolat tillbaka samma film typ 5 gånger innan man gav upp ... micro sömn är nå konstigt att uppleva haha har haft polare som suttit och pratat med och sen bara stängt av som nån drog ur sladden och snart in på börjat snarka haha men typ 6-7 dar med ingen sömn typ och sen 14 dar med 1 timme här och där. Men de är så jäkla grötigt och allt kliar å svag och smutsig känner man sig och ingen dusch kan få en att känna sig ren haha 😂
Citera
2023-09-20, 22:05
Medlem
Airwave92s avatar
Ca 45-48 timmar fick jag det till när jag räknade efteråt, jävla skitdrog
Citera
2024-03-12, 17:23
Medlem
Kaktusmongos avatar
9 dagar tjack - 7 dagar vaken

Hej på er,

Hade det varit akut-akut hade jag ringt akuten eller 1177 men jag väljer att skriva här istället.

Hade blivit ren & visste inte att jag hanterade tjack SÅHÄR dåligt. Skulle testa lite, tog inga stora doser men tappade bort tiden ganska snabbt & massa annat & det har nu gått NIO DAGAR!!!

DRICKER äta protein, salt, magnesium, lite kalorier osv.
SKA SOVA IKVÄLL, har gått om benso och annat.

Är 'normal', alltså inte paranoid eller så. Bra humör.
Ganska mycket hallisar emellanåt men inget jag blir orolig av. Syn och hörsel, nån gång per dygn. Jag vet alltid att det är tjacket.

Produktiv och liksom bra mentalt tillstånd men jag är JÄVLIGT OROAD inför veckan... liksom någon som har nått jag ska tänka på?

PS: Jag är en total idiot ja, det här va så jävla onödigt...
Citera
2024-03-12, 17:37
Medlem
BobLazars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
liksom någon som har nått jag ska tänka på?

Sluta med tjacket.
Citera
2024-03-12, 18:16
Medlem
Du MÅSTE ha tagit fel på antal dygn, ingen klarar så lång tid utan att hjärnan "kokar". Skulle anta att ditt tillstånd snabbt kan förvärras REJÄLT och ge problem som kanske är irreparabla. Uppsök vård GENAST !!!
Citera
2024-03-12, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Hej på er,

Hade det varit akut-akut hade jag ringt akuten eller 1177 men jag väljer att skriva här istället.

Hade blivit ren & visste inte att jag hanterade tjack SÅHÄR dåligt. Skulle testa lite, tog inga stora doser men tappade bort tiden ganska snabbt & massa annat & det har nu gått NIO DAGAR!!!

DRICKER äta protein, salt, magnesium, lite kalorier osv.
SKA SOVA IKVÄLL, har gått om benso och annat.

Är 'normal', alltså inte paranoid eller så. Bra humör.
Ganska mycket hallisar emellanåt men inget jag blir orolig av. Syn och hörsel, nån gång per dygn. Jag vet alltid att det är tjacket.

Produktiv och liksom bra mentalt tillstånd men jag är JÄVLIGT OROAD inför veckan... liksom någon som har nått jag ska tänka på?

PS: Jag är en total idiot ja, det här va så jävla onödigt...
Varför har du inte tagit benso om du har gott om det? Du behöver sova ASAP. Lyckas du inte somna nu så lägg in dig!
Citera
2024-03-12, 19:37
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Du MÅSTE ha tagit fel på antal dygn, ingen klarar så lång tid utan att hjärnan "kokar". Skulle anta att ditt tillstånd snabbt kan förvärras REJÄLT och ge problem som kanske är irreparabla. Uppsök vård GENAST !!!

Utan att hjärnan kokar... Vart har du lärt dig det här? På högstadiets rökruta?

När jag började ta amfetamin, nasalt och oralt, så varken kunde eller orkade jag vara vaken mer än ett par dygn. Men något annat blev det när jag började injicera, det maniska mer-begäret gjorde det fullständigt omöjligt att sluta om jag hade grejer kvar. Mitt rekord är tio dygn. Vid det laget nickade man in i ofrivillig mikrosömn titt som tätt trots att man precis injicerat obscena mängder.

En gång i tiden var dock ett tag sedan nu.
Citera
2024-03-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Utan att hjärnan kokar... Vart har du lärt dig det här? På högstadiets rökruta?

När jag började ta amfetamin, nasalt och oralt, så varken kunde eller orkade jag vara vaken mer än ett par dygn. Men något annat blev det när jag började injicera, det maniska mer-begäret gjorde det fullständigt omöjligt att sluta om jag hade grejer kvar. Mitt rekord är tio dygn. Vid det laget nickade man in i ofrivillig mikrosömn titt som tätt trots att man precis injicerat obscena mängder.

En gång i tiden var dock ett tag sedan nu.

Inte på högstadiets rökruta, jag sökte på nätet istället.

Hittar bland annat texter likt denna nedan. Tre dygn så börjar hjärnan stänga ner. Eftersom du också vittnar om bra mycket längre tid än detta så verkar det ju som om "vaket" gör skäl för namnet.

"Sömnen behövs bland annat för att återställa din emotionella balans. – Har du varit vaken i tre dygn är du helt värdelös, det är i princip omöjligt att tänka, säger Torbjörn Åkerstedt, professor vid Stockholms universitet och Karolinska institutet som länge forskat kring sömn."
Citera
2024-03-12, 21:22
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Inte på högstadiets rökruta, jag sökte på nätet istället.

Hittar bland annat texter likt denna nedan. Tre dygn så börjar hjärnan stänga ner. Eftersom du också vittnar om bra mycket längre tid än detta så verkar det ju som om "vaket" gör skäl för namnet.

"Sömnen behövs bland annat för att återställa din emotionella balans. – Har du varit vaken i tre dygn är du helt värdelös, det är i princip omöjligt att tänka, säger Torbjörn Åkerstedt, professor vid Stockholms universitet och Karolinska institutet som länge forskat kring sömn."

han har forskat om sömn, troligen utan tjackets påverkan. har själv ett rekord på 14 dygn.
Citera
2024-03-12, 22:00
Avstängd
Molekyl3ns avatar
7 dagar ish
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in