2024-03-12, 14:49
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den där P lät lugn mild och fungerande när hon först dök upp i lives , sedan gick det snabbt utför när hon inte fick prata hur mycket hon ville och blev tystad , då skickade hon privata meddelanden och hot om polisanmälan
Det övergår mitt förstånd hur en vuxen människa ens kan tro att det skulle vara intressant för polisen att hon inte får prata i lives på tiktok 🤔
2024-03-12, 14:51
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Hon kommer antagligen säga att soc och rätten är rädda för att höra sanningen
Jag tror det är en väldigt dålig idé för LM att ha Malin där, har hon otur så eldar hon upp LM ännu mer. Iofs är det bara bra om hon får ett psykbryt och förhoppningsvis får vård.
2024-03-12, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jag tror det är en väldigt dålig idé för LM att ha Malin där, har hon otur så eldar hon upp LM ännu mer. Iofs är det bara bra om hon får ett psykbryt och förhoppningsvis får vård.

Kan inte hålla med mer. Varken tidningen eller Malin gynnar Marlene.
2024-03-12, 14:55
Avslutad
Citat:
Jag undrar verkligen vad som kommer hända imorgon när det går upp för henne att hon inte får lägga fram sina pärmar med bevis som ska gås igenom.
M@lin ska ju tydligen vara med och hon är väl ingen wallflower direkt 😬

Lär bli antingen antiklimax dvs. att dom visar ut henne direkt hon startar upp.
Eller kommer det att bli full kalabalik som också kommer att sluta med att hon visas ut.
Alternativet att hon håller sig till ämnet och uppför sig finns inte.
Hennes syn på allt är att hon har haft full rätt att göra allt hon är lagförd för pga att soc har bla bla bla. "TACK VARE EEEER!!"

Precis lika smart och konstruktivt som att överklaga en fortkörningsdom med att man hade bråttom. Hon är så j-a blåst.

Pistolmalin kommer inte att dyka upp men om hon gör det så blir det kalabalikalternativet X10.
2024-03-12, 14:57
Medlem
Citat:
Det har blivit VÄLDIGT tydligt för mig hur jävla mycket skit polisen måste lägga tid och resurser på. Jag visste att det finns lättkränkta människor och såklart dårar som anmäler att de är avlyssnade av ödlemänniskor osv men jag trodde inte att "hyfsat fungerande" människor sitter och polisanmäler skitsaker samt att de gärna hotar med polisanmälan som att folk ska bli rädda för det? 🤔
Vi pratar vuxna människor här.
Null har ju också börjat hota med det för en massa strunt och säger att hon anmält nån, kommer inte ihåg varför men det var iaf inget som passar som en anmälan.
Polisen måste ju ta alla anmälningar men jag tycker att det ska finnas gränser faktiskt, har du en som sitter och polisanmäler skit varenda dag måste de kunna sätta stopp tillslut.

Så fort de får in en anmälan från henne så läggs nog 0 resurser på det och det läggs ju även ner varje gång som tur är. Har tänkt i samma banor som dig och det är hemskt när man tänker på andra människor som blivit utsatta för allvarliga saker. Så sitter TikToks galningarna och anmäler varje vecka och ringer ner chefer och sekreterare
2024-03-12, 14:58
Avslutad
Nu blir det snillen spekulerar, Sofia äntrade Marlenes live.

"Har du samlat ihop alla dina bra bevis inför i morgon, gumman?" -Sofia
2024-03-12, 15:03
Medlem
Citat:
Det övergår mitt förstånd hur en vuxen människa ens kan tro att det skulle vara intressant för polisen att hon inte får prata i lives på tiktok 🤔
De menar att vår yttrandefrihet är lag och missar att en värd på tiktok gör som den vill precis som man kan slänga ut otrevlig gäst från sitt privata hem
2024-03-12, 15:08
Medlem
Om en person under 10 års tid i kontakt med mängder av handläggare och annan personal hos soc. aldrig bemöts bra lär den enda gemensamma nämnare vara personen
2024-03-12, 15:10
Avslutad
"Man måste visa hänsyn till medmänniskor och inte tro att man vet allt om allting"- Sofia.
2024-03-12, 15:10
Medlem
Citat:
om Pisolmalin får för mycket luft under vingarna o säger att så är det inte o det vanliga kommer hon bli avvisad ur rättssalen
2024-03-12, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
"Man måste visa hänsyn till medmänniskor och inte tro att man vet allt om allting"- Sofia.

Hahaha.. omg så störd hon är.
2024-03-12, 15:13
Avslutad
Den här Henna Hanna låter fett påtänd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in