2024-03-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
undrar alla påhejare både hos TokFia och Marlene är äkta eller bara troll som leker?
De flesta är nog äkta inte så friska personer för troll kan nog inte orka med ett så evigt malande om samma sak dag efter dag .
2024-03-12, 14:39
Medlem
Inanna-1921s avatar
LM läser papper från HVB-hemmet, de skriver om hennes nackont.
"Ändå tackade ni nej till att hjälpa mig smörja min nacke eller gå till sjukhuset. Tackvareeeeeer!"

Hon hämtade också ut en lapp om vilka tider som avbokats eller ombokats inom en viss period. Jag hoppas jag hörde fel att det skulle kosta 500 spänn. Hon frågade om soc kommer att betala det. Hon va inte nöjd med lappen heller utan säger att de väljer att låtsas som att de inte förstår henne.
Kvinnan på Vc sa "Men vi satt ju länge och gick igenom allting på telefon först"
2024-03-12, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
"Ändå tackade ni nej till att hjälpa mig smörja min nacke eller gå till sjukhuset. Tackvareeeeeer!"

Hon hämtade också ut en lapp om vilka tider som avbokats eller ombokats inom en viss period. Jag hoppas jag hörde fel att det skulle kosta 500 spänn. Hon frågade om soc kommer att betala det. Hon va inte nöjd med lappen heller utan säger att de väljer att låtsas som att de inte förstår henne.
Kvinnan på Vc sa "Men vi satt ju länge och gick igenom allting på telefon först"

hon sa det skulle kosta 500 för intyg
2024-03-12, 14:41
Medlem
Citat:

Det kostar 500 för att det räknas som ett intyg men tycker också det är saftigt.
2024-03-12, 14:44
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu har ny stjärna dykt upp i kommentarer P*arisa som slängs ut från live efter live och som hotat att polisanmäla folk som gör så
Det har blivit VÄLDIGT tydligt för mig hur jävla mycket skit polisen måste lägga tid och resurser på. Jag visste att det finns lättkränkta människor och såklart dårar som anmäler att de är avlyssnade av ödlemänniskor osv men jag trodde inte att "hyfsat fungerande" människor sitter och polisanmäler skitsaker samt att de gärna hotar med polisanmälan som att folk ska bli rädda för det? 🤔
Vi pratar vuxna människor här.
Null har ju också börjat hota med det för en massa strunt och säger att hon anmält nån, kommer inte ihåg varför men det var iaf inget som passar som en anmälan.
Polisen måste ju ta alla anmälningar men jag tycker att det ska finnas gränser faktiskt, har du en som sitter och polisanmäler skit varenda dag måste de kunna sätta stopp tillslut.
2024-03-12, 14:44
Medlem
Citat:

Har hon tur kommer soc att betala det för att LM är så uppenbart sjuk och tydligen inte fattar vad hon beställt
2024-03-12, 14:46
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Det kostar 500 för att det räknas som ett intyg men tycker också det är saftigt.
Aha ja jäklars! Det va sura pengar för soc. Den var ju även värdelös verkar det som.
Jag undrar verkligen vad som kommer hända imorgon när det går upp för henne att hon inte får lägga fram sina pärmar med bevis som ska gås igenom.
M@lin ska ju tydligen vara med och hon är väl ingen wallflower direkt 😬
2024-03-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan

Är nog så då tjänsten inte är sjukvårdsrelaterad..men lugn det går nog på skatten i slutänden
Medlem
Citat:
Aha ja jäklars! Det va sura pengar för soc. Den var ju även värdelös verkar det som.
Jag undrar verkligen vad som kommer hända imorgon när det går upp för henne att hon inte får lägga fram sina pärmar med bevis som ska gås igenom.
M@lin ska ju tydligen vara med och hon är väl ingen wallflower direkt 😬

Hon kommer antagligen säga att soc och rätten är rädda för att höra sanningen
Medlem
Citat:
Det har blivit VÄLDIGT tydligt för mig hur jävla mycket skit polisen måste lägga tid och resurser på. Jag visste att det finns lättkränkta människor och såklart dårar som anmäler att de är avlyssnade av ödlemänniskor osv men jag trodde inte att "hyfsat fungerande" människor sitter och polisanmäler skitsaker samt att de gärna hotar med polisanmälan som att folk ska bli rädda för det? 🤔
Vi pratar vuxna människor här.
Null har ju också börjat hota med det för en massa strunt och säger att hon anmält nån, kommer inte ihåg varför men det var iaf inget som passar som en anmälan.
Polisen måste ju ta alla anmälningar men jag tycker att det ska finnas gränser faktiskt, har du en som sitter och polisanmäler skit varenda dag måste de kunna sätta stopp tillslut.
Den där P lät lugn mild och fungerande när hon först dök upp i lives , sedan gick det snabbt utför när hon inte fick prata hur mycket hon ville och blev tystad , då skickade hon privata meddelanden och hot om polisanmälan
2024-03-12, 14:48
Avslutad
Citat:
Media är inte särskilt benägna att skriva om rättegångar och referera förhör om det inte är i allmänintresse eller något väldigt spektakulärt fall , här är den psykiskt sjuk person som lär vara känd som kvinnan som skriker på gator i Mora

Jag har en nära vännina med familj och släkt i Mora som har bekräftat att hon är allmänt känd som byfåne där.
2024-03-12, 14:48
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Har hon tur kommer soc att betala det för att LM är så uppenbart sjuk och tydligen inte fattar vad hon beställt
Ja hon frågade dem om soc skulle betala och de sa ja men jag vet inte hur sånt funkar.
När hon ville de skulle betala 900 så att hon kan ansöka om umgänge med sonen sa de att hon måste betala det först och sen skicka kvittot. Jag vet bara en som gått på försörjningsstöd och han hade knappt råd att äta så hur ska man kunna ha 900 över?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in