Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Sorgligt att vakna till nyheten om Richard Lewis dd. En personlig favorit!
Hller p att se om ssong tv och det r ju uppenbart tyvrr vilken skillnad det r. En favorit r nr Larry ska slja bilar i en episod. Noterar att en av de potentiella kparna r Mr Takahashi utan brytning. Kanske allmnt knt men jag reagerade nr han kom in och skulle kpa en bil. Inte helt olikt nr man ser Vito Sparafore som ngon Gene(?) i Sopranos

Vldigt trkigt!
Garvade t golfscenen (s12e04) nr han och Larry snackade om deras testamente och om vem som skulle d frst och Larry sger 'kan du inte bara d, du ser dd ut!' och Lewis bara flinar. Hahha, kta vnner!
Innan jag slog p (e12e05) s googlade jag just Richard Lewis fr frsta gngen i mitt liv fr att jag var orolig fr hans hlsa. S ser jag att han gr och dr nstan mellan dom senaste avsnitten. Oddsen.
Annars s slog jag p just ssong 2 efter senaste avsnittet. Skrattade hgt t pokerscenen nr Larry skrek t en jttefeminin man som la sig med A-hg, att han var en jvla CUNT x2! Exakt p pricken samma beteende som en snubbe har som jag brukar spela live med nr vi har pokerkvllar. Sen var det bde ovntat och roligt att Larry fick/kunde ropa 'cunt' tv gnger. Hade vl inte gtt p samma stt idag antar jag.
ldre ssongerna r pretty pretty good!
Citat:
Ursprungligen postat av
carminaburana
Kvllens avsnitt (e05) tyckte jag var ett av de bsta n s lnge i denna ssongen.
Hller med s mycket det bara gr!