2024-03-11, 13:49
Medlem
Bakarettans avatar
[/quote]
Felpost
2024-03-11, 13:57
Medlem
Dom sist rankade hos mig kvar...s trist.

Senast redigerad av granskottet80 2024-03-11 kl. 14:09.
2024-03-11, 14:41
Medlem
CyklonB12s avatar
Hos mig finns bara en vinnare av de som r kvar:

1. Levin
2. Cornelia
3. Tim
4. Flsksvlen
2024-03-11, 15:04
Medlem
Skulle bli mycket frvnad om det inte blir Tim eller Levin som kommer ta hem allt, produktionen tror jag inte kommer tillta Fredrik att vinna, Cornelia som varit med TRE gnger innan och allmnt oskn och ibland elak mot andra deltagare kommer inte produktionen lta vinna heller.

Levin har emot sig att han varit med tidigare men med tanke p att Pelle kunde vinna Robinson fast han varit med tidigare ssonger s tror ja Levin har en chans.

Jag har inget emot Tim och som oftast varit lite i bakgrunden, hade han inte varit s tight med Fredrik och Jennifer tror jag han hade varit favorit hos mnga tittare, tror ven att produktionen sg Tim som en favorit av oss tv tittare. Fljt farmen och liknande serier i mnga och och de brukar alltid finnas olika lger hos oss tv tittare, men denna ssong av farmen r typ 99 procent enade o vilka som r ens favoriter p sociala medier
2024-03-11, 15:10
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jag skulle vilja kalla det Hall of Shame istllet.

Ha,ha,ha - jag skrev fel faktiskt: Klart du har rtt i att jag skulle ha skrivit Hall of Shame
2024-03-11, 15:12
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIgiganten
Det korta svaret r vl att jag inte hinner! Vad bidrar du med?

Trist fr dig att inte hinna se avsnitten s att du mste frga om just denna sak som SAMTLIGA andra r medvetna om och diskuterar. Fast nr du frgade just DEN saken undrar jag ju varfr du inte kunde kika ngra sidor bakt och lista ut det ... sjlv.

Vad jag bidrar med? Diskuterar Farmen. deltagarna och tvlingen/programmet - precis som alla vriga!
Efter att jag har tittat p avsnitten, s man vet varfr olika saker diskuteras av det som vi har sett.
Senast redigerad av CS128 2024-03-11 kl. 15:15.
2024-03-11, 15:18
Medlem
En domherre viskade i mitt ra. Vem som vinner Farmen under spoilern.
(Tyvrr)

100 procent skert.
2024-03-11, 15:19
Medlem
Det kan omjligt stmma
2024-03-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slips9
Skulle bli mycket frvnad om det inte blir Tim eller Levin som kommer ta hem allt, produktionen tror jag inte kommer tillta Fredrik att vinna, Cornelia som varit med TRE gnger innan och allmnt oskn och ibland elak mot andra deltagare kommer inte produktionen lta vinna heller.

Levin har emot sig att han varit med tidigare men med tanke p att Pelle kunde vinna Robinson fast han varit med tidigare ssonger s tror ja Levin har en chans.

Jag har inget emot Tim och som oftast varit lite i bakgrunden, hade han inte varit s tight med Fredrik och Jennifer tror jag han hade varit favorit hos mnga tittare, tror ven att produktionen sg Tim som en favorit av oss tv tittare. Fljt farmen och liknande serier i mnga och och de brukar alltid finnas olika lger hos oss tv tittare, men denna ssong av farmen r typ 99 procent enade o vilka som r ens favoriter p sociala medier

Jo, den hr massiva lmmelflocken som fljt Sekten har varit lite trkig. Frra ret var det betydligt mer kluvet. Vissa hatade Viktor men lika mnga gillade honom. Mnga irriterade sig p Sebbe, men ven han hade de som frsvarade honom. Nu har det bara varit en vldig beundran av framfr allt Per samt ett frvnansvrt starkt hat mot Pakten. Vldigt enkelsprigt.

Tror ocks att Fredriks stndiga skmt om att inte vilja jobba samt framfr allt att han fejkade sjukdom och skmtade om det i synkarna kommer att vara till nackdel fr honom. Om han skulle vinna kommer samma enkelspriga massa som beundrar Per att se det som att "den lataste av dem alla, han som ltsades vara sjuk vann hela Farmen" och det vill nog inte produktionen.

Tim dremot "knns" som ngon som skulle passa rtt bra i rollen som Farmenvinnare, s blir det ngon frn Pakten s blir det nog han.
2024-03-11, 15:27
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av CyklonB12
Hos mig finns bara en vinnare av de som r kvar:

1. Levin
2. Cornelia
3. Tim
4. Flsksvlen
Jag hoppas p Cornelia. Pakten ska inte ha en krona. Levin anslt sig till fjantarna och snkte sig sjlv.
2024-03-11, 15:31
Medlem
Erki122s avatar
Cornelia "narcissisten" Nordensson sger till Per att det inte finns ngra bananskal att glida p..

Vem har ftt vara med i farmen en tredje gng 🍌🍌🍌
2024-03-11, 15:32
Medlem
Hoppas verkligen p att produktionen kommer ndra koncept till nsta ssong, att tre personer varje vecka sitter helt skert bidrar 0 till spnningen. Hrdare bestraffningar, mindre belningar.

Att Fredrik ens kommit till finalveckan utan att varit i ett ting r helt otroligt, sen har ju killen varit immun fem veckor av tio och sen har vl folk frn pakten varit storbnder nr Fredrik varit valbar, nr jag rknade p de igr s var det egentligen bara frra veckan Fredrik var i riskzonen att bli vald till kmpe, EN gng p nio veckor. Ska inte vara s ltt att komma till finalvecka nr det handlar om 500 k. Nej tv4 gr om gr rtt, jag tror inte ens tv4 skulle tillta att Fredrik vinner. Ser hans chans att vinna med 0 procents chans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in