2024-03-11, 09:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Ja, Runar psyk-skadar sina barn, och så råkar dom ut för "olyckor" också, samt vilseleder, sprider hat och uppviglar sina kriminella följare.
Är följarna kriminella?!
Citera
2024-03-11, 12:26
Medlem
Själv är jag övertygad om KRISTNA BUDSKAPET!!!LEVA,ÄR OCH MEDVERKA I KRISTNA BUDSKAPET MED ÄRLIG EMPATI utan falska avsikter.
Att tro sig vara bättre individ, ha rättigheter att lura, bedra och såsom utnyttja äldre liksom smutskasta sina barns mödrar är förkastligt. Ännu värre att gömma det genom kristna ( religiösa ) fasader är ännu värre, enligt mig. Det är INGA MANLIGA PERSONLIGHETER utan bara ynkryggar som saknar mod till att vara, oavsett kön, VUXNA.

Usch. Bara är ilsken att en individ kan smutskasta människor som vill och önskar leva ett KRISTET LIV MED DESS DRÖMMAR. Tänk dessa som önskar omvända personligheter ifrån skadligt känsloliv genom nya tankebanor GENOM JESUS KÄRLEK. Sedan kommer tokskallar som Knutby och Sogaard och framställer denna ideologin som bluff. Fyyyyyyyyyy. De borde skämmas att både utnyttja och lura naiva själar för att tillfredsställa sina egna, egocentriska behov genom KRISTNA TRON.

De flesta som lever utan att söka framgång inom KRISTNA VERKSAMHETER är ganska ointressanta att nå framgång genom deras levnadsval.För DE BÅDE TROR,ÖNSKAR OCH FÖRSÖKER LEVA EFTER HERREN JESUS KRISTUS FÖRESKRIFTER MED EMPATI utan egocentrisk vinning.

Jag orkar inte förklara mer om vilken bluff, lögnare och falskt föredöme denne sogaard är till sin omgivning och KRISTNA ÖVERTYGELSEN. Denne borde skämmas, BLI ÄRLIG och ta sitt ansvar för sina handlingar utan religiöst svammel, duperande leende övrigt skit. Fast tvivlar att denne har både mod och kurage att stå för sina lögner som falska beteende till sina nära som omgivning. För det är en feg usling som saknar både ryggrad och pondus som EN MAN BORDE VARA!!!
Citera
2024-03-11, 12:39
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveLiveDie
Fast nu var Paulus farisé dvs extremkonservativ bokstavstroene jude som förföljde och såg till att få flera kristna avrättade innan han frälstes och inte en som stal från pensionärer.

Paulus var en sorts redaktör för i alla fall hälften av böckerna i nya testamentet efter sin omvändelse och jag ser inte riktigt att Runar försöker emulera den biten i sitt liv tbh.

Han borde använda tiden på kåken till att läsa lite och inte bråka så mycket kanske.
Så länge Rune inte jämför sig med den av Gud hårt prövade Job får vi väl vara nöjda?
Citera
2024-03-11, 12:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MY-SOUL-IS-ON-FIRE
Skulle möjligen tycka synd om Runar om det inte vore för att han med flit dödade Carolas katt. Det tog fan priset. En kattmördare som har haft två rika fruar vid sin sida men sket ner de lyxliv de erbjöd honom.

Hur ska det sluta? Alla har ju fått upp ögonen för honom nu. Vad kan han göra? Ingen lär väl anställa honom vid det här laget. Vad skulle ni göra om ni var Rånar?
Någon anställning verkar han inte vara intresserad av. I alla fall inte gällande något "vanligt" arbete. Han kanske kunde pröva på Onlyfans och bögporr. Tydligen finns det en marknad där. Han sägs ju vara välhängd, så det skulle kunna bli succé. Vi har ju stjärtmäklaren Fredrik Eklund som gått den vägen.
Citera
2024-03-11, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MY-SOUL-IS-ON-FIRE
Skulle möjligen tycka synd om Runar om det inte vore för att han med flit dödade Carolas katt. Det tog fan priset. En kattmördare som har haft två rika fruar vid sin sida men sket ner de lyxliv de erbjöd honom.

Hur ska det sluta? Alla har ju fått upp ögonen för honom nu. Vad kan han göra? Ingen lär väl anställa honom vid det här laget. Vad skulle ni göra om ni var Rånar?

Tror Runar avlivade katten som va sjuk. De e va ja hört.
Citera
2024-03-11, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miller-20

Det stämmer att katten tydligen var sjuk. Men enligt egen utsago (norskens egna ord alltså) tar Fulnar den i bakbenen och slänger ut den genom ett öppet fönster och skjuter katten på dess väg mot marken. Bara en psykopat gör så. Fulnar har själv skrivit att han och Carola borde tagit den till vetrinär för avlivning för länge sedan men att det inte blev gjort.
Förr (det händer kanske låååångt ute på landet fortfarande bland mindre nogaräknade) kunde man ta ett sjukt husdjur (hund, katt) först bjuda det på "en sista måltid" med något som de tyckte var gott och som kanske innehöll något som skulle bedöva djuret, sedan binda det vid ett träd och skjuta det......
Vill tillägga att det är olagligt idag.....

Vet inte hur de hanterar sådana här saker i de inavlade trakter i Norge där Fulnar kommer ifrån, men bara en psykopat tar en katt och slänger ut den genom ett fönster och skjuter på den. Tänk om han bara skadeskjutit den och den sprungit till skogs skadad? Eller han missat helt och hållet?
Citera
2024-03-11, 14:49
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Det stämmer att katten tydligen var sjuk. Men enligt egen utsago (norskens egna ord alltså) tar Fulnar den i bakbenen och slänger ut den genom ett öppet fönster och skjuter katten på dess väg mot marken. Bara en psykopat gör så. Fulnar har själv skrivit att han och Carola borde tagit den till vetrinär för avlivning för länge sedan men att det inte blev gjort.
Förr (det händer kanske låååångt ute på landet fortfarande bland mindre nogaräknade) kunde man ta ett sjukt husdjur (hund, katt) först bjuda det på "en sista måltid" med något som de tyckte var gott och som kanske innehöll något som skulle bedöva djuret, sedan binda det vid ett träd och skjuta det......

Vet inte hur de hanterar sådana här saker i de inavlade trakter i Norge där Fulnar kommer ifrån, men bara en psykopat tar en katt och slänger ut den genom ett fönster och skjuter på den. Tänk om han bara skadeskjutit den och den sprungit till skogs skadad? Eller han missat helt och hållet?
Den var fin och frisk. Runar angående att den var sjuk eftersom den markerade.
Citera
2024-03-11, 15:13
Medlem
Vossevangens avatar
Ser flere foreslår eller mener det er nødvendig med terapi, psykiatrisk vurdering mv.
Ikke uenig i dette.
Men uten en viss grad av motivasjon for terapi samt i alle fall noe selvinnsikt / sykdomsinnsikt, vil dette ikke fungere.

Runar har neppe motivasjon for terapi, og mangler også sykdomsinnsikt
Citera
2024-03-11, 15:49
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania

En annan aspekt är att Fulnar inte äger ett hagelgevär. Han har bara finkalibriga gevär. Det ska till ett oerhört välriktat skott för att döda djuret meddetsamma, med en kula. Annars krävs fler skott och djuret lider. Inte ens en skicklig jägare kan garantera ett dödande skott om det inte är typ påsittande. Något säger mig att Fulnar inte är ens en skicklig skytt.
Citera
2024-03-11, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miller-20
Jag tror det är en lögn. Säkert sprungen ur Rånar himself.

– Det var värre för mig när han sköt min katt, han gillade den inte så bra. Det var väldigt länge sedan det hände och det får stå för honom, sa Carola till Metro 2011.

Denna anklagelse var något som Runar själv förnekade i många år – fram tills 2020, när han erkände att han faktiskt skjutit katten.
– Jag sköt den katten och jag ångrade mig otroligt mycket, sa han då i "Bathina – en podcast".
Citera
2024-03-11, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Så länge Rune inte jämför sig med den av Gud hårt prövade Job får vi väl vara nöjda?

Well, det brukar jag göra om mig själv halvt skämtsamt men det är mest därför att berättelsen om Job är där Gud visar en sida som är mycket svår att förlika sig med.

Det är inte lidandet i sig som är problemet, det är ära att lida för sin tro, det är att Gud väljer att tala över huvudet på Job och inte med vem som helst som får mig att tidvis skälla ut Gud som en skitsnackare som går bakom min rygg.

Det brukar sluta med en kopp te.

Runar borde dricka mer te.
Citera
2024-03-11, 18:13
Avslutad
Jag tror de flesta som varit i Runars nuvarande situation hade övervägt att ta livet av sig. Men han skulle ju aldrig göra det. Då får han liksom inte vara med och se rubrikerna. Å andra sidan är frågan omöjlig. För det finns INGEN som hade satt sig i Runars situation.

Sen det där snacket om att han lider av en psykos. Nej, det gör han inte. Runars bekymmer är en narcissistisk personlighetsstörning.

Tja, snart är nog bögporr det enda alternativet han har kvar.

Den där löpsedeln är förresten från 2007. Så 17 år sedan alltså. Herregud, att han är så korkad att han drar upp den som ett ”bevis” på ”häxjakten” mot honom…

Hans högsta dröm är nog att bli fejk-korsfäst på Sergels torg. Istället för spikar skulle han sitta fast med guldfärgat inslagningspapper. "-Det är fullbordat."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in