2024-03-10, 16:15
Medlem
Enligt liven tror hon att ättikafallet är fabricerat av staten för att få ta barnen. När hon får frågan vad hennes svagheter som mamma är kommer hon fram efter en lång betänketid att hon ibland pratar högt och att hon en gång lovade sonen en glass men hon glömde bort att ge den.
2024-03-10, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Enligt liven tror hon att ättikafallet är fabricerat av staten för att få ta barnen. När hon får frågan vad hennes svagheter som mamma är kommer hon fram efter en lång betänketid att hon ibland pratar högt och att hon en gång lovade sonen en glass men hon glömde bort att ge den.
Och nu har någon hittat dit där de kom till förlossning och ville ta hennes barn
2024-03-10, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja samma här, det känns som att pappan ger igen för att hon anklagat honom, visst det är fan det värsta man kan bli anklagad för men om jag hade trott att mitt barn blivit utsatt hade jag också reagerat starkt men för barnets skull måste man ju sansa sig. Det är ett intressant fall det där.

Vi har talat om detta tidigare. Det är en hel del i materialet som har tveksam förankring i lag och inte besvarar vissa grundläggande frågeställningar, man får hoppas att det finns i utredningen.

Det som idag ger den starkaste röda varningsflaggen gällande GMs föräldraförmåga är att GM uppriktigt överväger att arbeta för partiet Nyans.
2024-03-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Vi har talat om detta tidigare. Det är en hel del i materialet som har tveksam förankring i lag och inte besvarar vissa grundläggande frågeställningar, man får hoppas att det finns i utredningen.

Det som idag ger den starkaste röda varningsflaggen gällande GMs föräldraförmåga är att GM uppriktigt överväger att arbeta för partiet Nyans.
Det som gör att hon kan hindras från fysiskt umgänge är bland annat hur hon uppförde sig när hon gång på gång dök upp på skolan i syfte att hämta sonen och då hade med sig andra personer bland annat ex- polisen som numera sysslar med att leta demoner ..
GM tror fortfarande att sonen utsattes för övergrepp och våld varje dag även av hans vuxna halvsyskon som tydligen hälsade på bara för att utöva våld mot honom.
GM tror att sonen mer eller mindre hålls fången och aldrig gör någonting på fritiden för att han inte som när han var 6 år berättar om allt han gör , har ätit och om sina vänner utan är som 13- åringar är , inte gjort något och kommer inte i ens i håg vad de åt till frukost
2024-03-10, 16:52
Medlem
Fia ska gå med i politiskt parti för påverka
2024-03-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa

Att säga så är ett hån mot den drabbade flickan och det trauma hon har tvingats att genomgå. Och de säger att de jobbar för barnen…. De jobbar för sig själva och ingen annan. Förmodligen vill hon ha tillbaka barnen bara för att kunna få barnbidrag och underhållsstöd igen
2024-03-10, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja fotografering är inte prioriterat direkt men varför måste det vara vården som dokumenterar? Är det för att man inte ska kunna fuska och Photoshoppa dit en massa skador? Måste det vara en läkare tro?
Har hon sagt varför hon ville dokumentera?
Precis efteråt lät det ju inte som att hon brydde sig så mycket och sa bara att nää Ja har inte så ont osv samt blev arg för att folk skrev att hon hade slagit polisen.
Hon som är så noga med att följa lagar osv, jag blev lite förvånad när hon började gapa och tjafsa med polisen faktiskt ocv skrika att de skadade henne när de stod där och höll i henne.

Det ingår i hennes störning som rättshaverist att göra något mycket litet väldigt stort och hävda sin rätt för bagateller hur små de än må vara
2024-03-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Det ingår i hennes störning som rättshaverist att göra något mycket litet väldigt stort och hävda sin rätt för bagateller hur små de än må vara
Tänk att sitta på akuten i 6-7 timmar för att få några små blåmärken dokumenterade , nu var det ju närakut som väl mer som en vårdcentral och inte som akut där riktigt svårt sjuka och skadade kommer in med ambulans där man hör larm från apparater . Själv har jag några gånger varit på akuten och då har det varit väldigt sjuka där med väldigt ledsna anhöriga så det är en plats man undviker i det längsta
2024-03-10, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tänk att sitta på akuten i 6-7 timmar för att få några små blåmärken dokumenterade , nu var det ju närakut som väl mer som en vårdcentral och inte som akut där riktigt svårt sjuka och skadade kommer in med ambulans där man hör larm från apparater . Själv har jag några gånger varit på akuten och då har det varit väldigt sjuka där med väldigt ledsna anhöriga så det är en plats man undviker i det längsta

ja Fia sa närakut men att det låg människor med brutna ben där och barn med stora jack i huvudet..då åker man väl inte till närakuten?
Senast redigerad av rickebus 2024-03-10 kl. 18:15.
2024-03-10, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
ja Fia sa närakut men att det låg människor med brutna ben där och barn med stora jack i huvudet..då åker man väl inte till närakuten?
Jag har varken närakut eller lättakut där jag bor utan jourcentral på kvällar och helger men dit åker man inte med några benbrott eller större sårskador särskilt inte i huvudet som kan kräva röntgen för att kolla skallskador .
Här är det akuten på sjukhus som gäller för allt som kräver exempelvis ordentliga blodprov med svar snabbt samt annat som misstänkta benbrott
2024-03-10, 18:43
Avslutad
Citat:
Nu är det tydligen härskarteknik att pojken fick en polisbil som present när de skulle åka hem ..

Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan
Han fick polisbil eller häxabok i födelsedagspresent av dagis.

Citat:
Hon ändrade sig ang polisbilen och att han fick dem när avslutade vistelsen på utredningshemmet, hon tolkar det som om hemmet visste att det skulle bli polishämtning flera månader senare .

Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Marlenes son vart jätterädd när sööönen vart knuffad ner i rutschkana...30-40 meter hög

Inga vanföreställningar eller psykoser här, neeej då. Jettelemplig mamma!
2024-03-10, 19:38
Medlem
Många erbjuder sig nu att åka och hämta Mahi..38-årige son om de bara får adressen , själv fick jag inte kommentera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in