• 7
  • 8
2024-03-09, 17:21
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JRembrandt
Ja så klart, men den här tråden handlar ju om att vara så ytlig man bara kan vara. För om man börjar gå in på djupet då kan man ju bli attraherad av någons leende eller personlighet/humor även om hen inte är så att säga objektivt snygg, alltså hen kommer inte vinna en skönhetstävling.

Jag vet inte
Men kanske är så för er män. Men många kvinnor som är naturliga är mer vackra och just den personen/användaren jag citerade verkar vara mer naturlig än andra kvinnor så har svårt för att tro att hon skulle vara ful bara för att hon tycker det själv.
Citera
2024-03-09, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag vet inte
Men kanske är så för er män. Men många kvinnor som är naturliga är mer vackra och just den personen/användaren jag citerade verkar vara mer naturlig än andra kvinnor så har svårt för att tro att hon skulle vara ful bara för att hon tycker det själv.

Jag har inte alls sagt att tjejer som är naturliga är mindre fina. Jag har endast sagt att om man går på en gata i Sverige så ser man fler snygga tjejer och färre fula än om man går på en gata i ett annat land. Man kan ju vara snygg om man är mixed eller från Mellanöstern. Men det jag säger är att man ser fler snygga och färre fula i Sverige.
Citera
2024-03-09, 17:30
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JRembrandt
Jag har inte alls sagt att tjejer som är naturliga är mindre fina. Jag har endast sagt att om man går på en gata i Sverige så ser man fler snygga tjejer och färre fula än om man går på en gata i ett annat land. Man kan ju vara snygg om man är mixed eller från Mellanöstern. Men det jag säger är att man ser fler snygga och färre fula i Sverige.

Fast hur många naturligt vackra kvinnor i dagens samhälle finns det?
Flesta använder ju fillers och botox eller annan form av operation där man ändrat i sina drag. Har blivit som att gå till frisören. Jag ser ju det olikt män eftersom vi kvinnor är mer insatta i sånt.
Citera
2024-03-09, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Fast hur många naturligt vackra kvinnor i dagens samhälle finns det?
Flesta använder ju fillers och botox eller annan form av operation där man ändrat i sina drag. Har blivit som att gå till frisören. Jag ser ju det olikt män eftersom vi kvinnor är mer insatta i sånt.

Jag skulle säga att det är tjejer själva som påverkar varandra och överdriver med sånt. Vi killar brukar ju inte bry oss om tjejers ögonfransar, botoxläppar och sånt. Personligen tycker jag naturlig är snyggast även när det gäller smink.

Sen kan man också tycka vilka tjejer som är snygga om man jämför två snygga tjejer från olika länder, tex en snygg svensk tjej jämfört med en snygg latina tjej. Då kanske jag skulle bli mer attraherad av den snygga latinan. Eller varför inte en mixed svensk/thai tjej, min erfarenhet är att dom är riktigt heta.
Citera
2024-03-10, 15:21
Medlem
Finns inget med den svenska kvinnan idag som attraherar en man utseendemässigt, det har ju varit på dekadens sen jag var ung, dom flesta ser ju ut som pojkflickor idag.

Riktiga kvinnor hittar man främst i Brasilien, Colombia, Marocko och flera andra länder, de har formerna och dom kvinnliga attributen.
Citera
2024-03-11, 12:08
Medlem
Nu har ju svenska kvinnor blivit mer och mer maskulina till utseendet tyvärr. De ser ut som transor med markerade käkar i bästa fall och som män i sämsta fall. Men visst ser de bättre ut än invandrare i allmänhet.

Svaret på din fråga TS handlar nog snarare om varför ni är så fula. Där spelar nog inavel och att döttrar gifts bort till sina farbröder osv en viss roll.
Citera
2024-03-26, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Det beror ju på, alla svenska tjejer är inte snygga. Det finns snyggare utlänningar.
Trams. Svenska kvinnor anses vara de vackraste i världen. Men det är klart, en betahane som du har ingen chans 🐷
Citera
2025-08-19, 17:10
Min flickvän är svensk.
Ja svenska tjejer är överlägset världens vackraste kvinnor.

Gillar man vit hud, blå/gröna ögon och snälla och toleranta kvinnor så är svenskor bäst.

svenskar är världens överlägset vackraste befolkning om man tittar allmänt. :-)
Citera
2025-08-19, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panda88
Min flickvän är svensk.
Ja svenska tjejer är överlägset världens vackraste kvinnor.

Gillar man vit hud, blå/gröna ögon och snälla och toleranta kvinnor så är svenskor bäst.

svenskar är världens överlägset vackraste befolkning om man tittar allmänt. :-)
Det finns bra svenska kvinnor, men vänsterlibralismen har förstört de flesta.
Personlighetsmässigt har jag svårt att finna sämre kvinnor är de svenska.
Citera
2025-08-19, 18:56
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggz
Svenska tjejer har sexiga kropp/ansikten och bröst, de brukar vara betydligt vackrare än invandrartjejerna jag träffat.

Hur kommer det sig att svenska tjejer är mycket vackrare och snyggare än våra invandrartjejer? Är det på grund av klimatet eller vad har det att göra med? Att de föds i Sverige? Är det en kulturgrej?

Jag som invandrarkille gillar svenska tjejer betydligt mer, och svenskar är vackrare i genomsnitt, men vad har det med att göra? Är det på grund av genetik eller att ni föds i Sverige?

I vilket fall så är blattekillar och blattetjejer väldigt fula.

Därför vill jag veta hur ni blev vackra, ni svenskar, är det genom åren man får skönhet eller genom genetik? Kultur, religion eller etnicitet/ras.

Man ser ju mycket korkad skit postad här, men det här inlägget från mars i år tag nog priset.
Hur föreställer du dig att religion, kultur och födelseort skulle påverka en persons utseende?
Om min fru blir på smällen, och åker från Stockholm till Melbourne för att föda ungen, tror du ungen kommer se annorlunda ut då?
Jesus fucking christ.
Citera
2025-08-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Man ser ju mycket korkad skit postad här, men det här inlägget från mars i år tag nog priset.
Hur föreställer du dig att religion, kultur och födelseort skulle påverka en persons utseende?
Om min fru blir på smällen, och åker från Stockholm till Melbourne för att föda ungen, tror du ungen kommer se annorlunda ut då?
Jesus fucking christ.
Personen är ett troll. De enda män som tycker vita är vackrare än sitt eget folk är afrikaner.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in