2024-03-09, 02:29
Medlem
Knarkpojkens avatar
Detta är goda nyheter för mig som inte fått innan då jag skrev till försvarsmakten men fick avslag pga domar som är så jävla fjantiga..
Nu när vi är är med i Nato kan dem ju skicka mer soldater vilket ger mig en chans att visa upp mig i detta livet.
Inte mot fel land såklart, vill inte döda oskyldiga tyckte det var hemskt i Vietnam tex.
Men hade varit häftigt att glida runt i US Air Force helikoptrar med svenskar, amerikaner, tyskar, israeler osv.

Hoppas dem skickar mig till krig någonstans för sitta här helt ensam är inte värt det.
Hellre dö en hedersam död ihop med ett kamratskap du aldrig finner någon annanstans än i militären.
Ska skriva till dem igen, fan Flink sköt 7 i Falun jag har stått för några löjliga brott med narkotika och inga brott som skadat andra.

Jag vill dit jag vill med amerikanerna och dem är brutala och jag tror jag kommer vara väldigt brutal i krig och kommer se alla som motståndare för dem har inget att leva för nu och kan göra ett sista försök därför måste "civila" skjutas ibland. Hur tror ni att ni varit i krig?.
Så hoppas chanserna för mig har ändrats nu och att dem fixar min skada jag har för att sedan mönstra för jag ångrar det enormt att jag var en löjlig 19 åring som precis gått ut skolan och ville festa och inte göra lumpen.
Stort stort misstag men man kan ju få lite hjälp också tycker man utav föräldrar-fanskapen om vad skulle ha gjort.
Men eget ansvar har man också.
Citera
2024-03-09, 02:44
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Kul!

Det säger du enbart pga att du slipper.
Citera
2024-03-09, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Detta är goda nyheter för mig som inte fått innan då jag skrev till försvarsmakten men fick avslag pga domar som är så jävla fjantiga..
Nu när vi är är med i Nato kan dem ju skicka mer soldater vilket ger mig en chans att visa upp mig i detta livet.
Inte mot fel land såklart, vill inte döda oskyldiga tyckte det var hemskt i Vietnam tex.
Men hade varit häftigt att glida runt i US Air Force helikoptrar med svenskar, amerikaner, tyskar, israeler osv.

Hoppas dem skickar mig till krig någonstans för sitta här helt ensam är inte värt det.
Hellre dö en hedersam död ihop med ett kamratskap du aldrig finner någon annanstans än i militären.
Ska skriva till dem igen, fan Flink sköt 7 i Falun jag har stått för några löjliga brott med narkotika och inga brott som skadat andra.

Jag vill dit jag vill med amerikanerna och dem är brutala och jag tror jag kommer vara väldigt brutal i krig och kommer se alla som motståndare för dem har inget att leva för nu och kan göra ett sista försök därför måste "civila" skjutas ibland. Hur tror ni att ni varit i krig?.
Så hoppas chanserna för mig har ändrats nu och att dem fixar min skada jag har för att sedan mönstra för jag ångrar det enormt att jag var en löjlig 19 åring som precis gått ut skolan och ville festa och inte göra lumpen.
Stort stort misstag men man kan ju få lite hjälp också tycker man utav föräldrar-fanskapen om vad skulle ha gjort.
Men eget ansvar har man också.

Fick du inte göra militärtjänst tidigare så lär du inte få göra det sen heller. Du får ingå i det civila försvaret precis som så många andra som inte gjort militär värnplikt eller som anses vara olämpliga av olika anledningar. Alla är inte lämpliga att vara soldater men alla har civliplikt. Har man inte någon krigsplacering så blir man placerad där man anses vara lämplig, tex inom räddningstjänst eller liknande.
Citera
2024-03-09, 03:29
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Mäktigt med Ulfs mottagande i kongressen. I Bidéns viktigaste tal till nationen inför valet dessutom.

Kristersson närmst en trofé för Biden men än dock, Ulf skötte det bra och säga vad man vill om moderaterna och deras politik men Ulf känns bäst lämpade att vara statsminister. Lugn, saklig och snabbtänkt. Magda hade nog skött det bra också men tänk er en Stefan Löfven, hade varit en helt annan inramning.

Nato.
Citera
2024-03-09, 03:33
Medlem
PK-befriads avatar
Jag är inte med i NATO, jag identifierar mig som självständig och ovaxxad. Ni som identifierar er som NATO-hjon får bli de som kastar sig under ryssbomber när det blir dags.
Citera
2024-03-09, 04:08
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Fick du inte göra militärtjänst tidigare så lär du inte få göra det sen heller. Du får ingå i det civila försvaret precis som så många andra som inte gjort militär värnplikt eller som anses vara olämpliga av olika anledningar. Alla är inte lämpliga att vara soldater men alla har civliplikt. Har man inte någon krigsplacering så blir man placerad där man anses vara lämplig, tex inom räddningstjänst eller liknande.

1000 personer. Ett tusen personer.
Citera
2024-03-09, 04:14
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Mäktigt med Ulfs mottagande i kongressen. I Bidéns viktigaste tal till nationen inför valet dessutom.

Kristersson närmst en trofé för Biden men än dock, Ulf skötte det bra och säga vad man vill om moderaterna och deras politik men Ulf känns bäst lämpade att vara statsminister. Lugn, saklig och snabbtänkt. Magda hade nog skött det bra också men tänk er en Stefan Löfven, hade varit en helt annan inramning.

Nato.

Det ät väl klart att splittrades härs ledare är vid fiendens gruppmöte. Spela roll omndet är S,M,SD eller V
Citera
2024-03-09, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
1000 personer. Ett tusen personer.

Vadå 1000 personer ?
Citera
2024-03-09, 05:35
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Intressant att du men din "Fuck Islam" avatar bölar om folkmord på kosovoalbaner när den överväldigade majoriteten där var muslimer.... Man kan ju tro du tappat en skruv eller två.
Ja. NATO bombade skiten ur Serbien och mördade massa civila. Tack vare det fick vi massvis av Juggar i Sverige.
Serbien kunde ha undvikit det genom att inte begå massmord. Visserligen bara muslimer så du har delvis en poäng där.
Men Sverige hade ju inte behövt ta emot juggarna, Sverige VALDE att släppa in dom. Ni kunde gärna ha slängt ut dom med huvudet före, precis som borde göras med alla araber och negrer idag.
Citera
2024-03-09, 05:37
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jag är inte med i NATO, jag identifierar mig som självständig och ovaxxad. Ni som identifierar er som NATO-hjon får bli de som kastar sig under ryssbomber när det blir dags.
Du är nu med i Nato vare sig du vill eller inte. Det är inte något som du har något att säga till om. Du kan gå omkring och låtsas annat men det ändrar ingenting.
Du borde vara stolt över att vara med i Nato som majoriteten är.
Citera
2024-03-09, 05:42
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Och hur många gula, bruna och svarta människor är du okej med att slakta?

Hur många som helst. De är inte vår ras så jag skiter faktiskt fullständigt i dom. USA har alltid varit vår allierade och allierade stöder varandra. Det är så det fungerar din jävla jubelidiot.
Citera
2024-03-09, 05:51
Medlem
wizzmans avatar
Varför har dom inte röstning om att vi ska med i Nato?
Vi har haft röstning om mycket annat som eu,vänstertrafik,kärnkraft osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in