Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
När har jag sagt att det är bevisat att Chrippa slagit Linnea?
Vad för konspirationsteorier har jag kommit med?
Absolut att man ska lyssna på vad lilla C säger när hon förhörs av utbildade person i just barn förhör, precis som i ättika fallet där utbildade personer höll förhör för att få fram sanningen.
Men en klippt video med ja eller nej frågor med ett barn som lyssnar på sin mamma är bland det sämsta "beviset" som finns.
Så enligt dig är Linnea skyldig trots att alla utredningar har lagts ner.
Men samtidigt anser du att chrippa är oskyldig just pga att alla utredningar blivit nedlagda.
Hur kan du inte själv se din dubbelmoral?
Du har pipit tidigare om detta otroligt uttjatat nu och fortfarande egna bedömningar av vad att Chrippa ska ha misshandlat Linnea. Han släpptes ur häktet, åtalet lades ner och hon sprang tillbaka till honom? Fortsatt ska han ha misshandlat henne menar du och ditt bihang?
Förstår överhuvudtaget inte hur många av er pissar ner C trovärdighet? Direkt hoppar på Julia, Anjo och mannen i förbutiken på Coop typ. Linneas ex säger också att hon hotar och utpressar när hon blir svartsjuk eller inte får sin vilja igenom? Hur kan ni inte ta detta på allvar? Vad skulle ni sagt om en man gjorde likadant mot en kvinna där flera kvinnor bevittnade om det beteende?
Såvitt jag vet har Julia starkt dementerat att Chrippa aldrig varit våldsam mot henne i en live och även hos Anjo. Så er exempelt att Chrippa skulle vara våldsam mot Julia finns inte heller, det tog hon själv död på!
Det är väl inte nedlagt gällande barnmisshandel och barnfridsbrott? Chrippa och Julia har fortsatta restriktioner ifrån Socialtjänsten att Linnea bedöms som farlig för C. Då ligger väl något i det? Eller i din mening så gör väl Socialtjänsten denna bedömning av att Linnea är ofarlig?
Förstår inte hur många av er ifrågasätter ett barns trovärdighet.