2024-03-06, 13:22
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Johan börjar bli sjukt enerverande, mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma ta mig fan hela tiden, fatta att hon har fått stå ut med det i 50 år, stackars kvinna.

Ja det är så otroligt tröttsamt. Blir mest förbannad när man ser på programmet numera, men ändå kollar man
Citera
2024-03-06, 15:02
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Ja det är så otroligt tröttsamt. Blir mest förbannad när man ser på programmet numera, men ändå kollar man

Jag ser det efteråt och snabbspolar förbi det mesta med Johan.
Citera
2024-03-06, 16:03
Medlem
Gud i helvete vad less jag är på Johan. Du är en gubbe på typ 50, inte en sjätteklassare. Det är ingen jävel som kommer bry sig om dina "supertuffa" Justin Timberlake och Formel 1 jackor.

För övrigt har min syn på Sofia börjat ändras, Mats kan då fan inte vara lätt att leva med. Lat, trögfattad, och gnällig. Förstår att hon flyttade till ett annat rum på boendet, och hoppas för hennes skull att hon tar steget och flyttar tillbaka till Falun. Sjukt dåligt av tv-teamet att pusha två utvecklingsstörda att gifta sig, speciellt när de är så olika både i personlighet och funktionsnivå.
Citera
2024-03-06, 23:19
Medlem
Johan är verkligen första klassens modediva + morsgris.
Otroligt att han bott med sin mamma sen 1997 , alltså i 27 år

Vart får Johans alla sina pengar ifrån egentligen ? Verkar ju ha svindyra och mycket kläder hemma .
Så mycket kan man väl inte tjäna på daglig verksamhet? Snarare mer troligt att Johan och hans mamma fått ärva massa pengar.

https://www.ratsit.se/19740817-Karl_Olov_Johan_Hellberg_Orebro/_uq4TTz7s2jTro4XRnkyM9i9XEqzxf6wosw38Uqfk-Q

Johans flickvän Annie ser ju ut som rena barnet i jämförelse med honom.
Kan ju tro att Johan är hennes pappa nästan.
Citera
2024-03-06, 23:38
Medlem
"tack min vän" - saknar riddarna / poledansarna 👍
Citera
2024-03-07, 01:34
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamienHell
"tack min vän" - saknar riddarna / poledansarna 👍

De var lätt de skönaste typerna.
Citera
2024-03-07, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insekter1993
Johan är verkligen första klassens modediva + morsgris.
Otroligt att han bott med sin mamma sen 1997 , alltså i 27 år

Vart får Johans alla sina pengar ifrån egentligen ? Verkar ju ha svindyra och mycket kläder hemma .
Så mycket kan man väl inte tjäna på daglig verksamhet? Snarare mer troligt att Johan och hans mamma fått ärva massa pengar.

https://www.ratsit.se/19740817-Karl_Olov_Johan_Hellberg_Orebro/_uq4TTz7s2jTro4XRnkyM9i9XEqzxf6wosw38Uqfk-Q

Johans flickvän Annie ser ju ut som rena barnet i jämförelse med honom.
Kan ju tro att Johan är hennes pappa nästan.

Vad jag förstod från loppis-avsnittet så är Johans pappa död. Kanske blev en del i arv där? Vet annars inte var pengarna kan tänkas komma ifrån.

Johan kanske inte klarar av att bo själv, men istället för att ordna tex gruppboende eller egen lägenhet plus boendestöd, så bor han med sin mamma? Visserligen kan han kanske bo med Annie, men jag antar att det finns någon anledning till att de ännu inte har flyttat ihop. Undrar dock hur länge Johans mamma orkar bo tillsammans med honom. Med tanke på åldern.
Citera
2024-03-07, 08:51
Medlem
Om man någon gång känner sig nedstämd eller misslyckad över att inte lyckas få en flickvän. Tänk då på att till och med Johan lyckas få en 😋. Ja jag är både singel och bitter 😂.

Allvarligt talat så saknar man som nämnts riddarkillarna. Och bowlingexperten och hans brorsa. Ber om ursäkt för att jag inte säger deras namn. Men är så urdålig på komma ihåg namn.
Citera
2024-03-07, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BunnyDragon
För övrigt har min syn på Sofia börjat ändras, Mats kan då fan inte vara lätt att leva med. Lat, trögfattad, och gnällig.

Försök du leva med Bride of Chucky som ska stirra dig in i själen och gnälla om allting hela dagarna. Hon är inte kapabel till att blinka bara. Det ser ut som han ska få halsen avskuren vilken natt som helst. Mats är ju snällheten själv.
Citera
2024-03-07, 14:29
Medlem
Mats medgav att han slår i dörrar när han blir förbannad. Ganska stor varningssignal för mig, som har erfarenhet av aggressiva män. Sen hur hon måste tjata på honom för att han ska göra något i hemmet, och han då blir förbannad och höjer rösten.

Ush. Nej, Sofia borde satsa på en vettigare karl.
Citera
2024-03-07, 16:24
Medlem
Varje gång Johan dyker upp i serien vill jag ta fram " Skämskudden" Han är bara för mycket.
Citera
2024-03-07, 16:56
Medlem
Johans mamma måste vara otroligt stark. Beundransvärt.

Något jag retar mig på angående Mats är att han ofta säger till Tobbe att ta det lugnt. Trots att Tobbe är lugnare än Mats. Blir lite tjatigt.

Tror tyvärr att Mats och Sofia kommer att skiljas så småningom. Kanske inte i år. Kanske inte nästa heller. Men tror det kommer ske. Sofia ser inte lycklig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in