2024-02-28, 21:31
Medlem
Önskar att man hade åtminstone hälften av Johans självförtroende. Härligt gäng som får göra mycket roligt.
Citera
2024-02-29, 01:04
Medlem
Jag tycker nästan hela serien börjar lika en dokusåpa mer och mer.

Ett avsnitt utan Åke är bara så trist 😁.

Och kalla mig gärna kvinnofienlig, men jag tycker nog inslagen med brudarna känns trist av alla.
Linda syns ju allt mindre och mindre i serien. Och dom andra tjejerna är rätt så trista att se på.

Är det föresten så himla bra att man försöker övertala de med funktionshinder att de är kändisar? Som när Arna fick skriva autografer i blomsterbutiken.
Hela upplägget känns ju totalt riggat.
Jag tror knappast att personalen ens känner till hennes Youtube - kanal .
Rätt fint av produktionen ändå att göra detta för Arna
Hon sken upp som en sol och blev otroligt glad ☺️🙂

Kvällens avsnitt var nog för övrigt det sämsta på hela säsongen! Utan tvekan.

Jag ser förresten att Discovery / TV5 inte lagt upp ett endaste klipp hittills från den här säsongen på Youtube.
Kanske ett tecken på att serien snart är redo för att läggas ner?
Citera
2024-02-29, 07:28
Medlem
Amors avatar
Både Linda och Tobbe blir ju allt skröpligare. Kan förstå att de inte orkar vara med lika mycket.

Men tycker kanske inte greppet att det handlar så mycket om Johan är rätt. Blir lite som en upprepande skiva med honom.

Mats är en härlig och fin människa, men han är ju oftast som en straight man, som sätts i relation till galningarna han umgås med.

Jag tycker kanske de borde koncentrera sig mer vid bowlinghallen. Gör porträtt på andra utvecklingsstörda bowlingspelare från Västmanland.
Citera
2024-02-29, 10:21
Medlem
Serien har tappat mycket av charmen den hade från början. Nu är det bara sorgligt och ledsamt.
Dags att lägga ned eländet.
Citera
2024-02-29, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Serien har tappat mycket av charmen den hade från början. Nu är det bara sorgligt och ledsamt.
Ja det börjar bli lite smått tjatigt med Joan som tror att han är super kändis. Sen åke som vet allt och kan allt, visserligen underhålde till en viss gräns men det blir lite för mycket. Mats och lille Jonte är rätt så kul men det är svårt att förstå Jonte
Citera
2024-02-29, 13:52
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Ja det börjar bli lite smått tjatigt med Joan som tror att han är super kändis. Sen åke som vet allt och kan allt, visserligen underhålde till en viss gräns men det blir lite för mycket. Mats och lille Jonte är rätt så kul men det är svårt att förstå Jonte

Går ju att sätta på text, Jonte har väl bara varit med lite i första avsnittet.
Citera
2024-03-02, 18:21
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09

Själv tycker jag det är det enda roliga att se i programmet, fick mig ett gott skratt under hans uppträdande då han tror han är en stjärna, men som någon annan skrev önskar jag också att jag hade en femtedel av hans självförtroende iallafall=) Jonte och hans brorsa gör ju typ inget intressant som är utöver det vanliga.

Johan och Åke är utan tvekan dom roligaste och skönaste att kolla på, skulle lätt kunna ta en bärs med Åke. Som jag skrev tidigare så misstänker jag starkt att Åke lider av "alkoholdemens" .
Citera
2024-03-02, 18:34
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BunnyDragon
Så nu har "kändisskapet" stigit Arna åt huvudet också. Det var så uppenbart att hela scenen med floristerna som bad om autograf och bild var uppgjord i förväg med tv-teamet (fast frågan är om Arna visste det...). Sen tjatet om att hon är en YouTube kändis. Har man hållit på med YouTube i över fyra år, har över 400 videor, men ändå bara 449 subscribers så är man inte känd. Snarare har man misslyckats ganska grovt.

Och att de sen undvek att nämna att festivalen Johan uppträdde på var anordnad för specifikt funktionshindrade, jättefint.

Lite komiskt att folk verkligen tar åt sig vad dom i programmet gör eller inte varför ska dom nämna att Johan uppträder för funktionshindrande? jag skulle tro att varenda tittare förstår det utan att dom ska nämna det, om dom nu känner glädje för Youtube och att uppträda så är det väl bara bra? dom skadar knappast någon och sprider dessutom glädje.
Citera
2024-03-04, 01:23
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury

Med tanke på hur mycket fokus som är på Johan i Örebro kanske den borde döpas om?
Citera
2024-03-04, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Med tanke på hur mycket fokus som är på Johan i Örebro kanske den borde döpas om?

Jag är benägen att hålla med Dig där.
Citera
2024-03-06, 13:03
Medlem
drinksareonmes avatar
Kvällens avsnitt.

Fasen vad tröttsamt det är nu när de bara följer Mats, Sofia, Tobbe, Åke och Johan. Vad hände med poledance parets film tex.
Var dock lite kul när Johans ”fästmö” försökte gömma sig för kameran hela tiden på flygplatsen.
Citera
2024-03-06, 13:16
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Kvällens avsnitt.

Fasen vad tröttsamt det är nu när de bara följer Mats, Sofia, Tobbe, Åke och Johan. Vad hände med poledance parets film tex.
Var dock lite kul när Johans ”fästmö” försökte gömma sig för kameran hela tiden på flygplatsen.
Johan börjar bli sjukt enerverande, mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma ta mig fan hela tiden, fatta att hon har fått stå ut med det i 50 år, stackars kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in