2024-03-06, 18:32
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Jag får känslan av att hon gett upp sitt egentliga mål (att få hem barnen) och nu endast vill kasta så mycket skit som möjligt. Samt bevisa att ”de inte lyssnar och är brottslingar” typ så. Hon har tappat det totalt, hon låter bara helt sinnessjuk när hon pratar.

kan vara så

tänker mig att om hon hade fått tillbaka barnen hade hon ignorerade dem och fortsatt sitt TikTok-spel
2024-03-06, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Lejonmammas live avslutades med att hon träffade en manlig supporter. Nu ska hon väl hem och rida blattekuk igen och det skulle inte förvåna mig om det dyker upp en ny bastard chokolate om 9 månader.

ett ragg?
2024-03-06, 18:59
Medlem
Sulle sitter o snackar skit som vanligt..att de 2 svenska barnen är ID skyddade för att han misshandlat mamman är lätt att glömma..fy faan vilken parasit.

Det ända han kan säga de föjer inte lagen och demonstrationer....Ett hederligt jobb vet han nog inte vad det är
2024-03-06, 21:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Man kan bli blockad från att skriva men ändå följa en live , man kan också bli blockad väldigt tillfälligt att kommentera under just den live som pågår

Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Du kan inte vara blockad när du hittar någons konto och kan kolla deras lives. Det går ändå inte att skriva något i dessa lives (mer än medhåll) då blir det block direkt. Ibland måste man inte ens skriva något för att bli blockad. Blev blockad en gång för att jag följde en person Fia hatade.

Jodå, jag är absolut blockad. Jag får upp lives som är som bilden jag lade upp, helt fria från kommentarsfält, presenter, delningsknapp osv. När jag går in på liven får jag upp ett meddelande om att jag är blockad. Fast det gör inget, jag vill ändå bara titta och lyssna
2024-03-06, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Jodå, jag är absolut blockad. Jag får upp lives som är som bilden jag lade upp, helt fria från kommentarsfält, presenter, delningsknapp osv. När jag går in på liven får jag upp ett meddelande om att jag är blockad. Fast det gör inget, jag vill ändå bara titta och lyssna
Fast när jag blivit blockad så får jag inte upp kontot alls, så då finns det väl i så fall olika alternativ hur pass blockad man blir.
2024-03-07, 02:05
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Vette fan om hon tror på det helhjärtat men det hade varit väldigt kul att se henne och jui jutsu in action och försöka driva det så långt det gick 😁
Domstolen: Vem är dett du tagit med dig Fia?
Fia: Han kallar sig själv Juridisk Jiujutsu.

Domstolen: Coolt, låt oss höra vad han har att säga i ditt mål.

Jiujutsu: Domare, idag befinner vi oss på sjön och då är det Admirallagarna som gäller...
2024-03-07, 02:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Domstolen: Vem är dett du tagit med dig Fia?
Fia: Han kallar sig själv Juridisk Jiujutsu.

Domstolen: Coolt, låt oss höra vad han har att säga i ditt mål.

Jiujutsu: Domare, idag befinner vi oss på sjön och då är det Admirallagarna som gäller...

Varför påstår idioten att vi är på sjön?
2024-03-07, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Varför påstår idioten att vi är på sjön?

Han är en sån klassisk efterbliven konspirationsidiot helt enkelt.
Helt övertygad om sin egen villfarelse och överlägsen i sin egen världsuppfattning.
Samma kaliber som chemtrails, haarp och whatever.

Äckliga mongon som rör sig fritt ute i samhället
2024-03-07, 08:29
Medlem
asterisk99s avatar
Juridisk Jiujutsu?
Jag kan tänka mig att personen är ungefär i stil med Tarzan, en som kan snacka mycket utan att säga något sammanhängande.
2024-03-07, 08:32
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
Juridisk Jiujutsu?
Jag kan tänka mig att personen är ungefär i stil med Tarzan, en som kan snacka mycket utan att säga något sammanhängande.

Passar Fia bra. Hon sitter och ordbajsar as we speak på en telefonsvarare. 🤷🏻‍♂️
2024-03-07, 08:47
Medlem
Så barnen hade karies och Fia menar att det hände i familjehemmet trots att något sådant tar tid att utvecklas .
I brev som skickats till barnen har hon berättat att Sulle bor hos Fia varför berätta det , barnen vet inte vem han är
2024-03-07, 09:16
Medlem
LM livear och ska polisanmäla polisen i Mora

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in