2024-03-06, 15:24
Medlem
Lejonmamman tror att der var utredning från utredningshemmet som gjorde att sonen togs akut med polis , då skulle barnet omhändertagits direkt när utredning var slut eller i nära tid inte när de varit hemma i flera månader .
Förskolan vittnar om att barnet efter jul blev tillbakadragen , slutade leka med andra barn och de trodde att han skyddade mamman i hennes mående , det var det som gjorde att han omhändertogs och för att han var mycket frånvarande . Frånvaron säger mamman berodde på att han inte ville gå till förskola för att han var rädd för barn och personal , snarare var han nog rädd för att lämna mamma ensam hemma
2024-03-06, 15:29
Medlem
Ja och polisen hade även tillkallats när mamman och pappan bråkade och då var även sonen i hemmet och såg deras bråk så poliserna anmälde detta.
Så enligt vad jag tror så är det massor med saker som gjorde att sonen placerades och jag tror även att han hade behövts blivit omhändertagen långt innan han blev det beroende på allt som hänt från att han varit väldigt liten.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Lejonmamman tror att der var utredning från utredningshemmet som gjorde att sonen togs akut med polis , då skulle barnet omhändertagits direkt när utredning var slut eller i nära tid inte när de varit hemma i flera månader .
Förskolan vittnar om att barnet efter jul blev tillbakadragen , slutade leka med andra barn och de trodde att han skyddade mamman i hennes mående , det var det som gjorde att han omhändertogs och för att han var mycket frånvarande . Frånvaron säger mamman berodde på att han inte ville gå till förskola för att han var rädd för barn och personal , snarare var han nog rädd för att lämna mamma ensam hemma
2024-03-06, 16:07
Medlem
Nu kom polisen
2024-03-06, 16:10
Medlem
This is it...
2024-03-06, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Nu kom polisen

De sa bara att hon skulle lugna sig eller? En butiksinnehavare hade ringt? Jag missade såklart
2024-03-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
De sa bara att hon skulle lugna sig eller? En butiksinnehavare hade ringt? Jag missade såklart

"Fler har ringt in och är oroliga för dig".

Blir nog en ny orosanmälan psykiatrin inte kan ignorera
2024-03-06, 16:56
Medlem
OJ nu är fia rosenrasande för fia säger soc anklagar henne för att hon inte tagit sina barn till tandläkaren, så nu har ett av barnen hål i tänderna.. detta är nog ingen bra dag för ingen av dom
2024-03-06, 17:00
Medlem
Gulli sitter i sin live och har spelat upp gammalt samtal med hovrätten där hon ifrågasätter varför hon inte fick umgänge för en 4-5 åt sedan och pratar om intyg från bland annat psykoteurapeten mannen som ville bli familj med henne och sonen
2024-03-06, 17:06
Avslutad
Lejonmammas live avslutades med att hon träffade en manlig supporter. Nu ska hon väl hem och rida blattekuk igen och det skulle inte förvåna mig om det dyker upp en ny bastard chokolate om 9 månader.
2024-03-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Undrar fortfarande om någon av er har koll på TT-blockningar, om detta är normalt:
Jag har varit blockad sedan igår, har aldrig skrivit något men har väl rensats bort, får iaf ett meddelande om att användaren blockat mig.

Det jag undrar är att trots att jag är blockad så kan jag söka och hitta Palms konto, och jag får inbjudningsaviseringar när Palm startar en live. Jag kan alltså klicka på aviseringen och komma in i liven MEN jag kan inte göra något. Jag kan se bild och höra ljud men inte se kommentarer eller skriva. För att ni ska förstå vad jag talar om så tog jag en printscreen i morse på hur det exakt ser ut på skärmen. Försöker jag göra något så kommer det upp ett meddelande om att jag blockats men jag kan fortfarande se och höra allt:

https://ibb.co/3pRNhq7
Du kan inte vara blockad när du hittar någons konto och kan kolla deras lives. Det går ändå inte att skriva något i dessa lives (mer än medhåll) då blir det block direkt. Ibland måste man inte ens skriva något för att bli blockad. Blev blockad en gång för att jag följde en person Fia hatade.
2024-03-06, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Du kan inte vara blockad när du hittar någons konto och kan kolla deras lives. Det går ändå inte att skriva något i dessa lives (mer än medhåll) då blir det block direkt. Ibland måste man inte ens skriva något för att bli blockad. Blev blockad en gång för att jag följde en person Fia hatade.
Man kan bli blockad från att skriva men ändå följa en live , man kan också bli blockad väldigt tillfälligt att kommentera under just den live som pågår
2024-03-06, 18:01
Medlem
varför påminner f om Lisa på bråkmakargatan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in