Jag har
aldrig varit för Ukrainakriget men svarar ändå.
Jaha, så kom en före detta ÖB på det nuuu...!!! Woow, liksom.
Ända från dag 1 har jag sagt det,
inled fredssamtal, helt oavsett vilka invändningar man har. Det spelar ingen roll. Det här är logiskt om man kan tänka självständigt, vilket inte alla kan då de låter massmedia tala om för dem hur de skall tänka. Det blir som en masshypnos i dumhet, typ, bidra till Ukrainakriget helt oavsett priset för det (och innan det, akta dig för "viruset" helt oavsett priset vi måste betala för det ...etc.).
Det finns ingen vinst i att kriga med Ryssland, utan det enda som händer är att massor med vanliga människor dör i onödan och alla i västvärlden blir helt luspanka till sist, medans den globala eliten slutligen blir ägare av allting. Helt vansinnigt. INGET NATO-medlemskap i hela världen är värd denna idiot, inget.
Så därför borde Ukraina under den dåliga ledaren Zelensky lagt ner sina ambitioner på ett Nato-medlemskap för länge sedan, självklart, men Nato och USA ville annorlunda, de ville ha krig med Ryssland för de trodde att Ryssland gick att besegras via Ukraina som nu offrats cyniskt i deras elaka globala spel.
Napoleon, Tyskland och nu är det Natos tur att inse att ingen kan vinna militärt mot Ryssland på deras hemmaplan, eftersom de tillåter inte det.
Citat:
Ursprungligen postat av
BuckshotBill
Alla som tycker att man ska vika sig för Ryssen är fienden. Så ja, han är desinformatör med sympatier för Ryssland. Är det svårt att förstå? De finns på alla nivåer.
Den var bra, du gav mig dagens skratt. Nu lever jag ett år längre tack vara det, så tack, men jag förstår om du skulle vilja att det vore tvärtom.