2024-03-06, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Samma här, tror vi använde stavmixer och gjorde puré fram till sex månader med äldsta. Med andra så hoppade vi det och mosade, räckte väl att blanda mosad mat med ersättning.

Men ja, L kommer äta puré ända till förskolan och sen bli matad hela tiden 😂

Haha chansen finns!
Ska man köpa en mixer för fem lax bör matintresset kanske ligga snäppet ovanför vad det gör i Frysmat HQ.
Citera
2024-03-06, 16:50
Medlem
Börjar det inte bli mer och mer tydligt att L är ute ur bilden? Bokstavligt talat om man kollar på F:s näst senaste post i flödet där hon själv tar en spruta i magen, som hon tidigare under IVF:en haft så svårt för så L fick göra det på henne. Och så senaste bilden där det enbart var "jag" som hade målbilden. Låg en kommentar under som frågade om de inte var två om detta, men den plockades bort efter ett par minuter.
Citera
2024-03-06, 17:56
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emeraude
Börjar det inte bli mer och mer tydligt att L är ute ur bilden? Bokstavligt talat om man kollar på F:s näst senaste post i flödet där hon själv tar en spruta i magen, som hon tidigare under IVF:en haft så svårt för så L fick göra det på henne. Och så senaste bilden där det enbart var "jag" som hade målbilden. Låg en kommentar under som frågade om de inte var två om detta, men den plockades bort efter ett par minuter.

Skriker ensamstående mamma om senaste inlägget ja...
Citera
2024-03-06, 18:13
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Mycket märkligt beteende att plocka bort alla kommentarer som handlar om honom eller hon inte är ensam.
Hon borde ju verkligen bara komma ut clean och säga att hon gör denna resa ensam, behöver ju inte berätta varför.
Citera
2024-03-06, 18:34
Medlem
Kanske redan skrivits om men Fanni bor själv på adressen och snubben bor på annan adress sedan slutet av februari. Så troligt att de gått isär.
Citera
2024-03-06, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yellowcub
Kanske redan skrivits om men Fanni bor själv på adressen och snubben bor på annan adress sedan slutet av februari. Så troligt att de gått isär.

Kan inte vara lätt att leva i en relation där allt handlar om att bli gravid. Känns som att sexlivet blir rätt förstört av den processen med. Att komma på beställning, undrar om det liggs mellan ÄL eller om det endast släpps till då??
Citera
2024-03-06, 18:54
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yellowcub

Jo det är väldigt känt här i tråden.
Citera
2024-03-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Mycket märkligt beteende att plocka bort alla kommentarer som handlar om honom eller hon inte är ensam.
Hon borde ju verkligen bara komma ut clean och säga att hon gör denna resa ensam, behöver ju inte berätta varför.

Hon vill ju att folk ska spekulera och följa för att få veta, för nu när hon är gravid är det inte alls lika ”spännande” att följa henne längre. Hon ser ju att Hanna stadigt tappar.
Citera
2024-03-06, 19:34
Medlem
Citat:

Fast av vilken anledning tar F sprutor nu när hon är gravid? Misstänker det är en gammal bild
Citera
2024-03-06, 19:44
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
Fast av vilken anledning tar F sprutor nu när hon är gravid? Misstänker det är en gammal bild

Det är en gammal bild från en av hennes IVF-rundor. Jag har för mig att den bilden togs när L var på arbetet och F behövde ta sprutan själv en av gångerna.
Citera
2024-03-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Håller med. Börjar bli riktigt fånigt. Enda som skulle hindra henne från att gå ut med en sådan sak är att de faktiskt inte gjort slut. Och det är det jag tror. Spelar ingen roll att de bor på olika platser, det är bara ett försök till krishantering. Tror hon kommer hålla kvar i den livhanken till gåsen är född eller längre. Kan omöjligt finnas så många potentiella baby daddys i smålandsbruk att välja mellan om hon behöver hitta en ny donator. Särskilt inte med tanke på hur hon fläkt ut sig och sin psykiska ohälsa i flera år.
Citera
2024-03-06, 20:09
Medlem
Jag frågade henne om vart Linus tagit vägen. Det gick exakt 1,5 minut, sen var jag blockad. Så nu kan jag inte följa henne längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in