Varje litet halmstrå.
Citat:
12:00
Vem är det Sofia pratar med? Sofias sätt att prata med denna kvinna som hon troligen försökt nå i massa veckor är inte produktiv. Önskar att Sofia hade någon vän som ville henne väl. Hennes inställning är så fel. EDIT: Det är helt otroligt hur Sofia kan ta all fakta och vrida det på ett sått som gynnar henne, det är som en superkraft eller något.
Vem är det Sofia pratar med? Sofias sätt att prata med denna kvinna som hon troligen försökt nå i massa veckor är inte produktiv. Önskar att Sofia hade någon vän som ville henne väl. Hennes inställning är så fel. EDIT: Det är helt otroligt hur Sofia kan ta all fakta och vrida det på ett sått som gynnar henne, det är som en superkraft eller något.
Typiskt diagnosoptimisterna, de brukar hävda att destruktiva förmågor är superkrafter

Det är väl ett sätt att överleva eller nått.
Citat:
Så kan det vara men det låter också som Palm och man har stor förhoppning om att allt kommer lösa sig när de får igenom en prövning i EU.
Vart är de på väg någonstans nu? Ska de till slakthuset igen?
Undrar fortfarande om någon av er har koll på TT-blockningar, om detta är normalt:
Jag har varit blockad sedan igår, har aldrig skrivit något men har väl rensats bort, får iaf ett meddelande om att användaren blockat mig.
Det jag undrar är att trots att jag är blockad så kan jag söka och hitta Palms konto, och jag får inbjudningsaviseringar när Palm startar en live. Jag kan alltså klicka på aviseringen och komma in i liven MEN jag kan inte göra något. Jag kan se bild och höra ljud men inte se kommentarer eller skriva. För att ni ska förstå vad jag talar om så tog jag en printscreen i morse på hur det exakt ser ut på skärmen. Försöker jag göra något så kommer det upp ett meddelande om att jag blockats men jag kan fortfarande se och höra allt:
https://ibb.co/3pRNhq7