2024-03-06, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Fia suger åt sig lanabanans hejarop..

Varje litet halmstrå.

Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
12:00
Vem är det Sofia pratar med? Sofias sätt att prata med denna kvinna som hon troligen försökt nå i massa veckor är inte produktiv. Önskar att Sofia hade någon vän som ville henne väl. Hennes inställning är så fel. EDIT: Det är helt otroligt hur Sofia kan ta all fakta och vrida det på ett sått som gynnar henne, det är som en superkraft eller något.

Typiskt diagnosoptimisterna, de brukar hävda att destruktiva förmågor är superkrafter
Det är väl ett sätt att överleva eller nått.

Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Jag får känslan av att hon gett upp sitt egentliga mål (att få hem barnen) och nu endast vill kasta så mycket skit som möjligt. Samt bevisa att ”de inte lyssnar och är brottslingar” typ så. Hon har tappat det totalt, hon låter bara helt sinnessjuk när hon pratar.

Så kan det vara men det låter också som Palm och man har stor förhoppning om att allt kommer lösa sig när de får igenom en prövning i EU.

Vart är de på väg någonstans nu? Ska de till slakthuset igen?

Undrar fortfarande om någon av er har koll på TT-blockningar, om detta är normalt:
Jag har varit blockad sedan igår, har aldrig skrivit något men har väl rensats bort, får iaf ett meddelande om att användaren blockat mig.

Det jag undrar är att trots att jag är blockad så kan jag söka och hitta Palms konto, och jag får inbjudningsaviseringar när Palm startar en live. Jag kan alltså klicka på aviseringen och komma in i liven MEN jag kan inte göra något. Jag kan se bild och höra ljud men inte se kommentarer eller skriva. För att ni ska förstå vad jag talar om så tog jag en printscreen i morse på hur det exakt ser ut på skärmen. Försöker jag göra något så kommer det upp ett meddelande om att jag blockats men jag kan fortfarande se och höra allt:

https://ibb.co/3pRNhq7
2024-03-06, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Varje litet halmstrå.

Typiskt diagnosoptimisterna, de brukar hävda att destruktiva förmågor är superkrafter
Det är väl ett sätt att överleva eller nått.

Så kan det vara men det låter också som Palm och man har stor förhoppning om att allt kommer lösa sig när de får igenom en prövning i EU.

Vart är de på väg någonstans nu? Ska de till slakthuset igen?

Undrar fortfarande om någon av er har koll på TT-blockningar, om detta är normalt:
Jag har varit blockad sedan igår, har aldrig skrivit något men har väl rensats bort, får iaf ett meddelande om att användaren blockat mig.

Det jag undrar är att trots att jag är blockad så kan jag söka och hitta Palms konto, och jag får inbjudningsaviseringar när Palm startar en live. Jag kan alltså klicka på aviseringen och komma in i liven MEN jag kan inte göra något. Jag kan se bild och höra ljud men inte se kommentarer eller skriva. För att ni ska förstå vad jag talar om så tog jag en printscreen i morse på hur det exakt ser ut på skärmen. Försöker jag göra något så kommer det upp ett meddelande om att jag blockats men jag kan fortfarande se och höra allt:

Tror att man kan blockas att från att kommentera men fortfarande kan se sändningar
2024-03-06, 13:35
Medlem
LM livear från sockontoret, hon är där för att skriva på samtycket gällande psykiatrin
Senast redigerad av EliseMilan 2024-03-06 kl. 13:37.
2024-03-06, 13:36
Medlem
LM livear från sockontoret, hon är där för att skriva på samtycket gällande psykiatrin
2024-03-06, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Jag får känslan av att hon gett upp sitt egentliga mål (att få hem barnen) och nu endast vill kasta så mycket skit som möjligt. Samt bevisa att ”de inte lyssnar och är brottslingar” typ så. Hon har tappat det totalt, hon låter bara helt sinnessjuk när hon pratar.
Tror egentligen få av dom verkligen tror att de ska få tillbaka barnen eller ens kämpar för det i dagsläget (LM är kanske undantaget).
Dom är mer intresserade utav att vara så rättshaveristiska och besvärliga som de någonsin kan vara, på bekostnad på sina barn.
2024-03-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Invandrare är klart överrepresenterade bland socialtjänsternas barn/familjärenden eftersom de i hög grad använder olagligt hot, våld och kontroll som kommunikation- och uppfostringsmetod i hemmet mot kvinnor och barn. Se post nedan som exempel.

Mönstret är svårt att bryta eftersom dessa grupper i hög grad saknar utbildningsbakgrund och svenska språkkunskaper. De har alltså dålig relation till skriftlig information, deras främsta informationskälla är människor de litar på, ofta en imam, släkting eller en äldste eller annan person som har rykte om sig att "veta allt".

En fråga angående Palm. Jag har varit blockad sedan igår, har aldrig skrivit något men har väl rensats bort, får iaf ett meddelande om att användaren blockat mig.

Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan

Ojoj. Är det video också?
2024-03-06, 14:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tror att man kan blockas att från att kommentera men fortfarande kan se sändningar

Tack! Vad lustigt att jag ska behöva drabbas av det som aldrig skrivit något
2024-03-06, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliseMilan

Kom in när hon gått därifrån. Tydligen skrev hon inte på och tänker anmäla dem om de pratar utan hennes samtycke. Förstod jag rätt då?

De senaste två veckorna har hon terroriserat psykiatrin och socialtjänstens chef för att få igång samarbete och nu sätter hon sig helt på tvären.
2024-03-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Ojoj. Är det video också?

Japp. Hon vägrade dock skriva under eftersom sist hon skrev på ett sånt papper tog dom Majkol. Hon kommer bara längre ifrån en återförening, som om det slår slint.

Nu på polisstationen för att anmäla.
2024-03-06, 14:03
Medlem
Nu hos polisen igen o drar hela valsen med farliga människor..
2024-03-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Kom in när hon gått därifrån. Tydligen skrev hon inte på och tänker anmäla dem om de pratar utan hennes samtycke. Förstod jag rätt då?

De senaste två veckorna har hon terroriserat psykiatrin och socialtjänstens chef för att få igång samarbete och nu sätter hon sig helt på tvären.

Ja, så förstod jag det också. Nu gråter hon på polisstationen "det är min sööön det är mitt baaaarney"

Varför blir det ingen lpt? Detta blir värre och värre. Hon måste ju lida av detta malande, ältande och mående.
2024-03-06, 14:06
Medlem
Om hon skrev på samtycket skulle hon antagligen få förtur på psykiatrin. Hon måste ha slutat tänka helt. Inte logiskt någonstans.
Senast redigerad av EliseMilan 2024-03-06 kl. 14:08.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in