Citat:
Ursprungligen postat av
Miller-20
Du har inga bevis och dina länkar bevisar ej nåt. De e hypoteser. Kom med fakta! Har hört att de e Bianca. Kan du motbevisa att ja har fel? Gör de i sådant fall för att svamla i mössan.
Alltså
Om du läser de länkar som jag tidigare citerade så kan du själv se att jag motbevisar din tes om att det skulle vara Bianca, och räcker inte det så kan du googla ”bianca kroppsbild” och ”fröken snusk kroppsbild” och sedan jämför du dessa två. Ser du ö.h.t några likheter mellan dessa två? Nej, precis, för det är två helt olika personer.
Jag vet ärligt talat inte om du trollar, är seriös eller om du bara är dum i huvet, men vi är flera stycken som presenterat en hel drös olika bevis som styrker frökens identitet. För att vända på det, kan du presentera något som styrker din (felaktiga) teori?
Att du ”hört av någon” är inte något som stärker din (felaktiga) tes.
Vad mer behöver du för att kunna klura ut identiteten på fröken? Du har fått adress, bolagsengagemang, utdrag ur löneregister, bild från instagram, förklarande tidningsartiklar plus en hel del annat smått o gott, men trots detta så klarar du inte av att ta till dig informationen om vem det är som finns bakom masken. Helt jävla otroligt, jag känner folk som befinner sig i vegetativt tillstånd men som ändå har en högre hjärnkapacitet än dig..