2024-03-06, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miller-20
Har du bevis att de e Felicia? Nej, de har du inte. Ja tror de e Bianca. Motbevisa annars.
Men är du blind på något sett? Bianca är ett anorexiafall och Felicia behövde lyftkran för att komma upp på dalahästen i mello
Citera
2024-03-06, 05:18
Medlem
Sleazetjackisens avatar
Citat:
indicier e indicier å inte bevis. Källor snackar om Bianca. Tror de e hon.
Isåfall är du både blind och tror fel..
Jämför en bild på Bianca och Felicia så får du se skillnaden 😅
Sedan vet jag inte vilka mer ”bevis” du behöver än expressens artikel där dom beskriver vem personen bakom fröken snusk är (t.ex. vart hon bor, utbildning och t.o.m cv). Utifrån deras ”outning” går det att ganska snabbt koppla ihop en person (vilket inte är bianca, utan en tjej med namn som börjar på F) så diskussionen om vem det är borde vara över, för det är ju redan fastställt vem det är..
Citera
2024-03-06, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men nej. Sitter ni alla och försöker luska ut vem och hur hon ser ut fortfarande? Det är ju så 2023, alla vet redan vem det är, sen om man tar 2 min att googla upp så får man massa bilder på henne också.

Vilket skitsnack. Visa en tydlig bild på henne då om det är så enkelt att hitta? "Massa bilder" Har sett en enda bild och det var en riktig skitbild.
Senast redigerad av torkskap1 2024-03-06 kl. 06:29.
Citera
2024-03-06, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Här ska du få en sammanfattning av några av de källor som finns:

Från Aftonbladet:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/a/APo5a3/froken-snusk-har-ar-natverket-runt-henne

Från Expressen:
https://www.expressen.se/noje/froken-snusks-hemligaliv-utan-den-rosa-masken/

Från Ratsit lönekoll (Fel*cia Er*ksson, 011005-74*5):
Inkomst 2022: 189164 kr
Adress: Anna M*ria Roos väg 136, 14654 Tullinge (*=a)
Enskild firma registrerad 2023-09-08
Bild från lönekoll: https://imgur.com/a/ghKKrlg

Från Alla Bolag:
Tinis Consulting AB
Org.nr: 559467-4466
Bolaget registrerat: 2024-01-10
Styrelse:
F*licia Agn*ta *riksson (*=e) Styrelseledamot
Lil*y Caro*a Yv*nne Erikss*n (*=l,l,o,o) Styrelsesuppleant
Verksamhet: Bolagets bedriver artistisk verksamhet som konserter, turnéer, och övrig underhållning inom underhållningsbranschen.

Så får du själv avgöra vad du tror och inte tror på…

Case closed!
Citera
2024-03-06, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Isåfall är du både blind och tror fel..
Jämför en bild på Bianca och Felicia så får du se skillnaden 😅
Sedan vet jag inte vilka mer ”bevis” du behöver än expressens artikel där dom beskriver vem personen bakom fröken snusk är (t.ex. vart hon bor, utbildning och t.o.m cv). Utifrån deras ”outning” går det att ganska snabbt koppla ihop en person (vilket inte är bianca, utan en tjej med namn som börjar på F) så diskussionen om vem det är borde vara över, för det är ju redan fastställt vem det är..

Tror du på allt som expressen srkvier? Kom istället med bevis att det är Felicia. Tro de e du som har fel.
Citera
2024-03-06, 11:09
Medlem
Sleazetjackisens avatar
Citat:
Här ska du få en sammanfattning av några av de källor som finns:

Från Aftonbladet:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/a/APo5a3/froken-snusk-har-ar-natverket-runt-henne

Från Expressen:
https://www.expressen.se/noje/froken-snusks-hemligaliv-utan-den-rosa-masken/

Från Ratsit lönekoll (Fel*cia Er*ksson, 011005-74*5):
Inkomst 2022: 189164 kr
Enskild firma registrerad 2023-09-08
Bild från lönekoll: https://imgur.com/a/ghKKrlg

Från Alla Bolag:
Tinis Consulting AB
Org.nr: 559467-4466
Bolaget registrerat: 2024-01-10
Styrelse:
F*licia Agn*ta *riksson (*=e) Styrelseledamot
Lil*y Caro*a Yv*nne Erikss*n (*=l,l,o,o) Styrelsesuppleant
Verksamhet: Bolagets bedriver artistisk verksamhet som konserter, turnéer, och övrig underhållning inom underhållningsbranschen.

Så får du själv avgöra vad du tror och inte tror på…

Citat:
Edit: fel konto länkat

Här är en tidigare länkad video, som visar ett numera privat IG konto: https://www.tiktok.com/@frokenrasmusexpose/video/7191943843380595973

Om tjejen på bilden är den som hade kontot vet jag inte, men kontot skulle absolut kunna vara det rätta.

Citat:
Tror du på allt som expressen srkvier? Kom istället med bevis att det är Felicia. Tro de e du som har fel.
När det kommer till uppgifter som är lätta att själv kontrollera så ja, då skulle jag säga att jag tror på det!
Jag passade på att citera lite lättlästa länkar där du skälv kan kolla, dubbelkolla, jämföra och utreda vem personen är! Om du trots ovanstående länkar och information inte lyckas klura ut vem personen bakom fröken snusk är så orkar jag inte ens fortsätta diskussionen med dig, då du isf är uppenbart gravt förståndshandikappad.
Citera
2024-03-06, 14:39
Medlem
Citat:
När det kommer till uppgifter som är lätta att själv kontrollera så ja, då skulle jag säga att jag tror på det!
Jag passade på att citera lite lättlästa länkar där du skälv kan kolla, dubbelkolla, jämföra och utreda vem personen är! Om du trots ovanstående länkar och information inte lyckas klura ut vem personen bakom fröken snusk är så orkar jag inte ens fortsätta diskussionen med dig, då du isf är uppenbart gravt förståndshandikappad.

Du har inga bevis och dina länkar bevisar ej nåt. De e hypoteser. Kom med fakta! Har hört att de e Bianca. Kan du motbevisa att ja har fel? Gör de i sådant fall för att svamla i mössan.
Citera
2024-03-06, 14:59
Medlem
smickras avatar
Citat:
Du har inga bevis och dina länkar bevisar ej nåt. De e hypoteser. Kom med fakta! Har hört att de e Bianca. Kan du motbevisa att ja har fel? Gör de i sådant fall för att svamla i mössan.

Vi vänder på det, om du grottar ned dig i Felicias bolagsengagemang så är det både snabbt och lätt att veta.
Citera
2024-03-06, 15:24
Medlem
Sleazetjackisens avatar
Citat:
Alltså
Om du läser de länkar som jag tidigare citerade så kan du själv se att jag motbevisar din tes om att det skulle vara Bianca, och räcker inte det så kan du googla ”bianca kroppsbild” och ”fröken snusk kroppsbild” och sedan jämför du dessa två. Ser du ö.h.t några likheter mellan dessa två? Nej, precis, för det är två helt olika personer.
Jag vet ärligt talat inte om du trollar, är seriös eller om du bara är dum i huvet, men vi är flera stycken som presenterat en hel drös olika bevis som styrker frökens identitet. För att vända på det, kan du presentera något som styrker din (felaktiga) teori?
Att du ”hört av någon” är inte något som stärker din (felaktiga) tes.
Vad mer behöver du för att kunna klura ut identiteten på fröken? Du har fått adress, bolagsengagemang, utdrag ur löneregister, bild från instagram, förklarande tidningsartiklar plus en hel del annat smått o gott, men trots detta så klarar du inte av att ta till dig informationen om vem det är som finns bakom masken. Helt jävla otroligt, jag känner folk som befinner sig i vegetativt tillstånd men som ändå har en högre hjärnkapacitet än dig..
Citera
2024-03-06, 15:39
Medlem
Citat:
Alltså
Om du läser de länkar som jag tidigare citerade så kan du själv se att jag motbevisar din tes om att det skulle vara Bianca, och räcker inte det så kan du googla ”bianca kroppsbild” och ”fröken snusk kroppsbild” och sedan jämför du dessa två. Ser du ö.h.t några likheter mellan dessa två? Nej, precis, för det är två helt olika personer.
Jag vet ärligt talat inte om du trollar, är seriös eller om du bara är dum i huvet, men vi är flera stycken som presenterat en hel drös olika bevis som styrker frökens identitet. För att vända på det, kan du presentera något som styrker din (felaktiga) teori?
Att du ”hört av någon” är inte något som stärker din (felaktiga) tes.
Vad mer behöver du för att kunna klura ut identiteten på fröken? Du har fått adress, bolagsengagemang, utdrag ur löneregister, bild från instagram, förklarande tidningsartiklar plus en hel del annat smått o gott, men trots detta så klarar du inte av att ta till dig informationen om vem det är som finns bakom masken. Helt jävla otroligt, jag känner folk som befinner sig i vegetativt tillstånd men som ändå har en högre hjärnkapacitet än dig..

Sorry, länkar till kvällspress men det betyder inte bevis. Utom rimlig tvivel är ett beviskrav brukar man säja. Du bevisar inget. Tror inte de e bruden i Tullinge.
Citera
2024-03-06, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Vi vänder på det, om du grottar ned dig i Felicias bolagsengagemang så är det både snabbt och lätt att veta.

? Ja vet vad jag tror. Motbevisa istället.
Citera
2024-03-06, 15:44
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Vilket skitsnack. Visa en tydlig bild på henne då om det är så enkelt att hitta? "Massa bilder" Har sett en enda bild och det var en riktig skitbild.

https://postimg.cc/t7NYwKJz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in