2024-03-05, 19:35
Medlem
Flor-Idas avatar
Men oj så grinig Sur-Corre blev så fort någon hade modet att säga emot henne. Och framför kameran dessutom! Hon ihop med Jennifer är de absolut värsta deltagarna i år. Riktigt vidriga mobbare som själv grinar så fort något inte går deras väg till 100%. Och självklart påstår båda att produktionen "vinklat" dem negativt

MIN LISTA:
1. Levin
2. Per
3. Magnus
4. Cornelia G
5. Ronja
6. Maxine
7. Tim
8. Fredde
9. Sur-Corre
2024-03-05, 19:39
Medlem
Crapmagics avatar
Jag är för charmig och för trevlig för att folk ska vilja sätta mig på plats konstaterar Fredrik, så känner jag också...om mig själv!

Per får för sig under måltiden att han vill skryta om kändisen han träffat (Michael Jordans farsa, jag har faktiskt varit i USA!!!, har ni?) och penismäta det mot andra,
det undergräver hans märkvärdigt avslappnade självbild!

Jag har kollat Tingeling i spegeln säger Tim '

Levon älskar att jobba med alla som inte ifrågasätter utan gör som han säger
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-05 kl. 19:46.
2024-03-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Men Anna fan knullgo. Ser ut att kunna ha riktigt goa pattar och sånt är ju trevligt

Edit . Vete fan hur jag lyckats citerat helt skevt här

Usch jag får sjukt kalla kårar när Magnus syns i rutan plus då han snackar, obehaglig typ rent av. Fast Fredrik den late är värre än värst,där snackar vi om ögon kunde döda.
2024-03-05, 20:24
Medlem
Jag undrar varför Levin är den som alla vill ha ut, handlar det om att han är ett hot eller vad är grejen?
2024-03-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himlahopp
Jag undrar varför Levin är den som alla vill ha ut, handlar det om att han är ett hot eller vad är grejen?

Det är väl en blandning mellan att han ses som ett hot - han har en hel del kunskap om djur mm. och han är väl hyfsat stark och teknisk också - och att han kom in till Farmen så pass sent att två grupper redan hade hunnit bildas som det var svårt för honom att ta sig in i.

De personer som han hade haft störst chans att bilda en allians med var Cornelia och Maxine, men de bestämde sig i stort sett från början för att i stället försöka få ut honom. Lite oklart varför, men tycks berott mest på att Cornelia tyckte det var roligt.
2024-03-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cre8iv
Alltså, det största våpet och lipsillen genom farmens historia måste väl vara Cornelia Nordensson!
Och hon ska vara hälso- och livsstilsexpert? Vem vill gå till henne om man skulle må dåligt?
Bättre att pumpa in lite vett i skallen än att pumpa upp tuttarna!
Nu tycker jag att du är orättvis. FREJA må vara en sexgudinna men även sådana har väl rätt att ha PMS. It's the circle of life, för fan!
2024-03-05, 21:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Det är väl en blandning mellan att han ses som ett hot - han har en hel del kunskap om djur mm. och han är väl hyfsat stark och teknisk också - och att han kom in till Farmen så pass sent att två grupper redan hade hunnit bildas som det var svårt för honom att ta sig in i.

De personer som han hade haft störst chans att bilda en allians med var Cornelia och Maxine, men de bestämde sig i stort sett från början för att i stället försöka få ut honom. Lite oklart varför, men tycks berott mest på att Cornelia tyckte det var roligt.
Lite kul att Sur-Corre som så gärna ville att folk (framför allt Levin) skulle knäckas mentalt, nu själv får ett psykbryt. Karma Deluxe.
2024-03-05, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men oj så grinig Sur-Corre blev så fort någon hade modet att säga emot henne. Och framför kameran dessutom! Hon ihop med Jennifer är de absolut värsta deltagarna i år. Riktigt vidriga mobbare som själv grinar så fort något inte går deras väg till 100%. Och självklart påstår båda att produktionen "vinklat" dem negativt

MIN LISTA:
1. Levin
2. Per
3. Magnus
4. Cornelia G
5. Ronja
6. Maxine
7. Tim
8. Fredde
9. Sur-Corre
Just det här ”framför kameran” var rätt kul. Man undrar hur mycket de har bråkat bortom kameran. Det lät verkligen inte bra. Antar att Maxine ville ha lite på film som bevis
2024-03-05, 21:05
Medlem
Helvete vad Maxime och Snobb-Cornelia passade på att tafsa på FREJA när hon hade PMS! Att Maxime är pansarflata förvånar väl ingen men att Snobb-Cornelia även spelar för det andra laget var en positiv överraskning! Fast det klart, tre storbystade brudar i ett torp utan manligt sällskap, det kan ju bara sluta på ett sätt. Sådant har jag sett på film många gånger.

Hade det inte varit kul om produktionen ändrat vinjetten så att det stod "KUK-TORPET" efter att FREJA döpte om det? Bara en tanke. Själv kommer jag inte att kunna tänka på programmet som något annat än "KUK-TORPET" hädanefter.
2024-03-05, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Uppenbart att både Tim & Levin ville ligga med spåkärringen baserat på deras frågeställning, och det ville nog alla hälsosamma män som såg henne i rutan, hon såg ut som Linda Skugge också tror jag preliminärt!

Oj en kvinna som tror på tarokort! bra att du visar att kvinnor kan också Ronja!

"Magnus kom fram till mig och ville göra en deal"
vad tror ni att det rörde sig om för droger?
Hon spådde inte i tarotkort, det var så kallade franska kort, det framgick klart och tydligt eftersom fler än en deltagare påpekade att det var mycket naket på dem. Spådomarna blev väl därefter kan jag tro. Och det var ju Linda Skugge som spelade spådam, rättså bra faktiskt.
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-03-05 kl. 21:25.
2024-03-05, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Håller med till 100. Det har gått alldeles för långt med hur prod. styr och ställer.
Såg att pundaren Alex ska vara med i Robinson nu. Dock i Gränslandet. Men..herregud! Man tröttnar ju🙃

Vad är det med tv4 och bajare ??
Är det så svårt att hitta vettigt folk
2024-03-05, 21:59
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
1. Cornelia G
2. Per
3. Levin
4. Maxine
5. Fredde
6. Ronja
7. Magnus
8. Cornelia N
9. Tim

Måste tyvärr ganska omgående revidera om min lista efter att sett dagens avsnitt.

1. Cornelia G
2. Per
3. Maxine
4. Levin
5. Fredde
6. Ronja
7. Magnus
8. Tim
9. Cornelia N

Puttade ner Levin ett snäpp pga av att han är lite osympatisk emellanåt.

Och Cornelia N åkte hela vägen ner till botten. Hon är fullblodsnarcissist och tom Maxine som har hyfsat omdöme har gett upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in