Citat:
Ursprungligen postat av
Poweroffashion
Jag köpte Kratom för lite mer än ett år sedan, ligger ännu oöppnade. Kan det bli gammalt?
Är lite skraj för att testa, borde jag vara det eller är det lugnt?!
Ska trappa ut en mycket låg dos, men lång användning av Oxynorm.
Min läkare tycker att jag kan stå kvar på det, men dennes chef tycker det motsatta tyvärr.
Har långvarig endometrios med mycket sammanväxningar.
Hur mycket Kratom motsvarar 2,5-5 mg oxynorm? Eller går det inte att jämföra på det sättet?
Tack!
Jag har fortfarande inte vågat testa…🥹 Något tar emot, har väl läst för många inlägg här plus att jag väl kanske har en liten släng av dödsångest. Nu har jag lidit och stått ut för länge och känner att jag måste testa för att se om det hjälper mig.
Dock kommer jag iaf att köpa nytt, jag har massor hemma, grönt, vitt och rött, men som jag skrev tidigare så köpte jag det för över ett år sedan.
Kan någon snälla hjälpa mig med råd.
Jag är bara en vanlig mamma med svår endometrios, har noll koll på sånt här.
Är det farligt för levern, har läst många som skriver om det samt att det är föroreningar i kratomet?!
Om jag ska köpa nytt nu, vartifrån ska jag köpa och vilken sort? Smärtlindring och lite upplyftande effekt önskas tack.
Sorgligt att det ska vara så svårt att få klok hjälp från sjukvården, mina val är i princip att ha ont eller att operera mig och få en stomipåse.
Så jag är väldigt tacksam för hjälp och råd. 🌸