2024-03-05, 12:34
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Det här känns ganska bögigt spontant, baserat på det du skriver. Det enda raka svaret om du vill ha reda på sanningen är att fråga honon direkt?

Annars utgår jag från att det är bögerier.
Citera
2024-03-05, 12:50
Medlem
SmegmaFris avatar
Enkelt, eftersom du inte gör det åt honom.
Få saker är sexigare än en kvinna som smörjer in sig och smakar på sperman .
Testa så ska du få se.
Citera
2024-03-05, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Självklart
Ja oavsett om det är samma kille eller ej är dwt nog inget som påverkar det som ligger bakom smeta ut-beteender.
Citera
2024-03-05, 12:54
Det är sperman en man tänder på. Så har jag också alltid gjort. Det har vanligtvis inte knullats mycket. Sperma har först sprutats ut och sen upp i olika fittor. Det är det enda jag tänder på men det funkar bra. Det handlar om logik eftersom det inte finns någon mening med att köra in kuken i hål.
Jag ser inte syftet med varför någon kuk måste in i en fitta. Kukar funkar inte så. Det finns en anledning med att sperman sprutar ut och det är att en man ska kunna ha sex med alla.
Senast redigerad av testiklarna 2024-03-05 kl. 13:33.
Citera
2024-03-05, 13:05
Medlem
Bassplays avatar
Var kommer han och var smetar han ut det?
Citera
2024-03-05, 13:23
Medlem
Lailatjejs avatar
Du börjar komma i den åldern nu att huden blir skrynklig mellan tuttarna. Att smörja in med sperma motverkar detta. Även i ansiktet gör det underverk.
Citera
2024-03-05, 13:23
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periculum
Vart ett par ca 1 år. Jag är i undre trettioårsåldern och han i övre trettioårsåldern. Vi kör avbrutet samlag och han kommer på mig. En grej jag stör ihjäl mig på är att efteråt när vi myser brukar han smeta ut sperman på mig.

Inte frågat varför han gör det men ska kanske ta upp det. Vad tror ni? VARFÖR gör han så? Är detta vanligt?

Tror inte på någon förnedring då han är väldigt respektfull i alla sammanhang så den teorin avskriver jag direkt men finns det nån annan förklaring?

Han vill dominera dig genom att kladda ner dig, vissa tycker det är äckligt så han vill visa makt
Eller så är han bög
Citera
2024-03-05, 13:29
Medlem
Ghastens avatar
Som sagts ovanför lägg dej på honom och smeta ut det på honom se hur han reagerar.

Annars om man sprutat på någon så har det varit papper bredvid för att torka upp. Det är ingen som vill ha spermafläckar i sängen.
Citera
2024-03-05, 13:46
Medlem
BalleAnkas avatar
Be honom att slicka upp sperman istället.
Citera
2024-03-05, 13:50
Medlem
Markera sitt revir. Jag gör det också för att visa att du är min men ta inte det på fel sätt att han tror att han äger dig utan om han visar dig respekt i övrigt så är det bara en romantiskt gest.
Citera
2024-03-05, 13:57
Medlem
Sperman ska i vaginan. Annars blir det inga barn. Hälsa honom det
Citera
2024-03-05, 14:00
Medlem
Alla kastar sig självklart som målsökande missiler över dominas-terorin och att ts är ägd. Oväntat.

Jag skulle vilja bena upp det här lite och i stället fråga om TS är helt undergiven och initiativlös

Citat:
Vi kör avbrutet samlag och han kommer på mig.

Okej, han kommer på dig. Det bildas en liten samling av sperma på din kropp. En liten minipöl med sperma på din kropp.

Citat:
En grej jag stör ihjäl mig på är att efteråt när vi myser brukar han smeta ut sperman på mig.

Vad tänker du att han skulle göra då? Vänta i en timme eller liknade tills ovanstående "pöl" stelnat som en liten kaka som han sen kan lyfta bort från din kropp och gå och slänga i toan? Under tiden som du ligger i exakt samma position så att inte "pölen" ändrar läge och rinner av din kropp?

Citat:
Inte frågat varför han gör det men ska kanske ta upp det. Vad tror ni? VARFÖR gör han så? Är detta vanligt?

Jag tror att han gör så här för att han inte har tålamod att invänta spermans torktid och för att du är helt passiv och tex inte torkar bort sperman från din kropp.

Är ni möjligtvis båda lite intellektuellt funktionsnedsatta? Man tycker ju att någon av er borde ha kunnat komma fram till att en toarulle vid sängen hade löst det här.

Den ena ligger helt passiv med en pöl sperma på kroppen och den andra smörjer in det på kroppen och lösningen blir att starta en tråd på flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in