Alla kastar sig självklart som målsökande missiler över dominas-terorin och att ts är ägd. Oväntat.
Jag skulle vilja bena upp det här lite och i stället fråga om TS är helt undergiven och initiativlös
Citat:
Ursprungligen postat av
Periculum
Vi kör avbrutet samlag och han kommer på mig.
Okej, han kommer på dig. Det bildas en liten samling av sperma på din kropp. En liten minipöl med sperma på din kropp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Periculum
En grej jag stör ihjäl mig på är att efteråt när vi myser brukar han smeta ut sperman på mig.
Vad tänker du att han skulle göra då? Vänta i en timme eller liknade tills ovanstående "pöl" stelnat som en liten kaka som han sen kan lyfta bort från din kropp och gå och slänga i toan? Under tiden som du ligger i exakt samma position så att inte "pölen" ändrar läge och rinner av din kropp?
Citat:
Ursprungligen postat av
Periculum
Inte frågat varför han gör det men ska kanske ta upp det. Vad tror ni? VARFÖR gör han så? Är detta vanligt?
Jag tror att han gör så här för att han inte har tålamod att invänta spermans torktid och för att du är helt passiv och tex inte torkar bort sperman från din kropp.
Är ni möjligtvis båda lite intellektuellt funktionsnedsatta? Man tycker ju att någon av er borde ha kunnat komma fram till att en toarulle vid sängen hade löst det här.
Den ena ligger helt passiv med en pöl sperma på kroppen och den andra smörjer in det på kroppen och lösningen blir att starta en tråd på flashback?