• 1
  • 2
2024-03-05, 11:33
Medlem
Vart ett par ca 1 år. Jag är i undre trettioårsåldern och han i övre trettioårsåldern. Vi kör avbrutet samlag och han kommer på mig. En grej jag stör ihjäl mig på är att efteråt när vi myser brukar han smeta ut sperman på mig.

Inte frågat varför han gör det men ska kanske ta upp det. Vad tror ni? VARFÖR gör han så? Är detta vanligt?

Tror inte på någon förnedring då han är väldigt respektfull i alla sammanhang så den teorin avskriver jag direkt men finns det nån annan förklaring?
Citera
2024-03-05, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periculum
Vart ett par ca 1 år. Jag är i undre trettioårsåldern och han i övre trettioårsåldern. Vi kör avbrutet samlag och han kommer på mig. En grej jag stör ihjäl mig på är att efteråt när vi myser brukar han smeta ut sperman på mig.

Inte frågat varför han gör det men ska kanske ta upp det. Vad tror ni? VARFÖR gör han så? Är detta vanligt?

Tror inte på någon förnedring då han är väldigt respektfull i alla sammanhang så den teorin avskriver jag direkt men finns det nån annan förklaring?

Han markerar dig för att visa att han äger dig....
Citera
2024-03-05, 11:43
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Så du låter en vuxen man spruta sin säd över hela dig men du vågar inte fråga honom detta själv? Vad är det för omogen relation egentligen?
Citera
2024-03-05, 11:46
Medlem
Mindbreaths avatar
Han kanske inte vill att det skall rinna ner på lakanen? Eller så tänder han på det. Pröva gnida ut det själv nästa gång och se hur han reagerar.
Citera
2024-03-05, 11:51
Läst dina andra trådar nu. Det här är en player du träffar. Han sitter själv på Tinder men får spel när han hittar din gamla profil och du inte är online? Han kontaktar dig inte regelbundet? Smetar sperma på dig? Verkar köra gaslighting ganska ofta?

Dumpa detta gamla skrället och hitta en man som är seriös och som inte leker med dina känslor.
Citera
2024-03-05, 11:52
Medlem
Det är en dominanshandling - du är hans
Citera
2024-03-05, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Läst dina andra trådar nu. Det här är en player du träffar. Han sitter själv på Tinder men får spel när han hittar din gamla profil och du inte är online? Han kontaktar dig inte regelbundet? Smetar sperma på dig? Verkar köra gaslighting ganska ofta?

Dumpa detta gamla skrället och hitta en man som är seriös och som inte leker med dina känslor.

Jag lånar en bekants konto och det finna inga trådar om just denna kille
Citera
2024-03-05, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaxenLarsson
Ja gnid in dig själv han kommer älska det. Om det inte tänder honom vet jag inte varför han gör det, samtidigt lite konstigt om det tänder honom men han inte säger något, dessutom konstigt att du inte frågat på ett år
Han har inte gjort det varje gång och inte tänkt på det förrän på senare tid
Citera
2024-03-05, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boetsman
Det är en dominanshandling - du är hans
Det låternsom en sexig anledning . Hoppas det är så!
Citera
2024-03-05, 11:57
Bannlyst
Markera revir och lämna sitt doftspår likt en tiger som klöser och pissar på ett träd
Citera
2024-03-05, 12:06
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Han kanske inte vill att det skall rinna ner på lakanen? Eller så tänder han på det. Pröva gnida ut det själv nästa gång och se hur han reagerar.

Eller att det går igenom till bäddmadrassen. Krånglig som fan att tvätta (om den nu ens blir ren) och dyrt att köpa ny.
Citera
2024-03-05, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periculum

Han tror du gillar det kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in