2024-03-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det har väl de andra fått?

Nej amuletter kan man bara vinna/förlora på Torpet väl? Magnus är ju amulettlös då han förlorade sin på Torpet
2024-03-04, 21:22
Medlem
Citat:

2024-03-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

2024-03-04, 21:34
Avslutad
Citat:
Nej amuletter kan man bara vinna/förlora på Torpet väl? Magnus är ju amulettlös då han förlorade sin på Torpet
Magnus fick väl sin amulett när han vann kampen för att komma till torpet? Och förlorade den på Torpet. Har för mig att de andra storbönderna har fått amulett men det kanske var ett annat år.
2024-03-04, 21:39
Medlem
Bra yrke Corre på torpet har, ”hälso och livsstilsterapeut”.
Hon verkar inte vara den mest stabila människan.
2024-03-04, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bizly
😂😂
2024-03-04, 21:58
Medlem
Citat:
Magnus fick väl sin amulett när han vann kampen för att komma till torpet? Och förlorade den på Torpet. Har för mig att de andra storbönderna har fått amulett men det kanske var ett annat år.

Är 99% säkert på att storbönderna inte fått amulett utan det är kampen inför Torpet och på Torpet man kan vinna amuletter
2024-03-04, 22:12
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handkrem
Första gången i torpets historia som det befinner sig 6 silikontuttar där samtidigt.

Har Maxine och Cornelia G också sillisar? Cornelias är inte så stora, men ser hårda ut.
2024-03-04, 22:17
Medlem
Citat:
Levin lär välja Ronja om han blir förstekämpe och hon är valbar.

Absolut, han har ju gått på det säkraste kortet, de har har uppfattat varit svagast i gruppen, hittills bara tjejer. Den lär ju bli svår för Ronja att klara om Levin kan så mycket som han vill att vi ska tro.

Så dilemma för Perre helt klart! Om han inte offrar Ronja, fast det är nästan för tidigt för det?
2024-03-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Tyckte det var rätt tydligt att Per helst vill se Tim och Levin som kämpar. Men han kommer ju inte runt att det även skall vara andrakämpar. Ronja och Magnus kommer nog inte undan.

(Trots att han nu är känd som Ormen tycker jag för övrigt att det hela tiden varit tydligt att Magnus hör till Sekten. Han har inte varit en ren ensamvarg som vissa framställer det. Det är det snarare Levin som ofrivilligt har varit. Inte heller har han varit som Nebba förra året som ett tag var med i tre pakter samtidigt.)

Nej, fast Magnus är den som har varit närmast Nebbas beteende, och jag gillade inte hans trippelspel alls. Magnus vinner i längden på att han faktiskt är duglig, men jag vill nog helst ha någon annan som segrare.

Har helt ledsnat på Freddan och Tim samt Cornelia N, som bara är för mycket, men jag vet i ärlighetens namn inte längre vem jag håller på och det är lite ovanligt så här långt in i spelet.
2024-03-04, 22:54
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizly
Spoiler om dagens avsnitt på torpet

2024-03-04, 23:06
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Är 99% säkert på att storbönderna inte fått amulett utan det är kampen inför Torpet och på Torpet man kan vinna amuletter

Jag var tvungen att kolla tillbaka på ett måndags-avsnitt.
Jennifer fick en amulett av Anna när hon blev storbonde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in