2024-03-04, 20:17
Medlem
Erki122s avatar
Fick Per någon amulett när han blev storbonde?
2024-03-04, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Fanns det en fördel med att vara snabbast med att slå i spiken?

Risken att man slår snett och böjer spiken eller att den flyger iväg är givetvis större ju hårdare man slår.

Så det fanns faktiskt ingen anledning att chansa med risk för att misslyckas helt, om man har förmågan till en smula logiskt tänkande.

Det fanns en nackdel med att vara för långsam, risken att åka till torpet.

Men visst, Levin kanske tog det lugnt tills det var skarpt läge och bara en plats kvar på Farmen, vad vet jag.
2024-03-04, 20:43
Medlem
farlings avatar
Ber till Farmengudarna att vi slipper alla jävla anhöriga på besök i år. Så sjukt meningslöst att släpa dit folks respektive och liknande när det bara är ett par dagar kvar, och de avsnittet är alltid så ointressant.
2024-03-04, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Exakt!

Få se vem Perre sparar från tinget. Han borde ju egentligen spara Magnus och Ronja, fast å andra sidan kanske han tror att det är lättare att vinna över någon av Piff och Puff i en finalvecka. Levin lär ju ligga pyrt till.
Levin lär välja Ronja om han blir förstekämpe och hon är valbar.
2024-03-04, 21:00
Medlem
danieldenhemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag ser ingen större skillnad, bara 5 år äldre.

Ja det tycker jag. Nu har hon lösögonfransar och färgade ögonbryn som gör stor skillnad för utseendet.

Nej det har det inte.

Du är inte lite korkad du som kan avgöra det från en ansiktsbild
Så här såg Maxine ut 8 juli 2018. Då är hon bara 20 år. Hon var med i farmen 2019 och jag ser ingen större förändring.
Hon har jobbat tungt med trädfällning i flera år, lite mer muskler i armarna, annars sig lik.
https://www.instagram.com/p/Bk-4wWqF6MA/?img_index=1

Hon tar steroider. Din dumma jävel.
2024-03-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Exakt!

Få se vem Perre sparar från tinget. Han borde ju egentligen spara Magnus och Ronja, fast å andra sidan kanske han tror att det är lättare att vinna över någon av Piff och Puff i en finalvecka. Levin lär ju ligga pyrt till.

Tyckte det var rätt tydligt att Per helst vill se Tim och Levin som kämpar. Men han kommer ju inte runt att det även skall vara andrakämpar. Ronja och Magnus kommer nog inte undan.

(Trots att han nu är känd som Ormen tycker jag för övrigt att det hela tiden varit tydligt att Magnus hör till Sekten. Han har inte varit en ren ensamvarg som vissa framställer det. Det är det snarare Levin som ofrivilligt har varit. Inte heller har han varit som Nebba förra året som ett tag var med i tre pakter samtidigt.)
2024-03-04, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Levin lär välja Ronja om han blir förstekämpe och hon är valbar.

2024-03-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Fick Per någon amulett när han blev storbonde?

Nej man får inte nån amulett som storbonde
2024-03-04, 21:15
Medlem
handkrems avatar
Första gången i torpets historia som det befinner sig 6 silikontuttar där samtidigt.
2024-03-04, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Nej man får inte nån amulett som storbonde
Det har väl de andra fått?
2024-03-04, 21:18
Medlem
Detta är första gången jag sett Farmen. Jag fattar inte gejen. Det är inte det minsta spännande. Bara ett gäng freaks som tisslar och tasslar. Bråkar och grinar. Det handlar ju knappt alls om livet som bonde utan rinnande vatten och el.
Jag trodde man skulle få se mer av själva arbetet på gården. Sitter och undrar.. Hur håller dom sig rena? Hur förvarade de allt kött? Vem rengjorde tarmarna och visade hur man gör korv? Vad har dom hästen till? Var kommer maten ifrån?
Slakten var ju f.ö. bara effektsökeri. Onödigt och äckligt.
2024-03-04, 21:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in