2024-03-04, 18:18
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skhj
Fanni har sällan sett så manisk ut som på dagens story där hon dansar i skogen.

Ja ögonen består enbart av pupiller. Så brukade min man se ut när han hade sina manier (innan välfungerande medicin, han är också bipolär).
Och självklart finns inga problem i världen när man mår sådär.
Citera
2024-03-04, 19:01
Medlem
En fråga. Vad är vitsen med nattlampa vid Ls spjälsäng när rummet är upplyst? Vi kanske har använt nattlampa fel men hos oss har den varit på när allt annat är släckt, i ett mörkt rum .
Citera
2024-03-04, 19:13
Medlem
Vill inte låta petig men Hannas upphängning av kläder på torkställningen får mig att vilja skratta rätt ut. Jag menar kan hon inte göra något lite ordentligt, någonsin?
Citera
2024-03-04, 19:19
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
En fråga. Vad är vitsen med nattlampa vid Ls spjälsäng när rummet är upplyst? Vi kanske har använt nattlampa fel men hos oss har den varit på när allt annat är släckt, i ett mörkt rum .

Den spelar även upp ljud. Om jag inte missminner mig så kan man välja på hjärtslag, under-vatten-ljud (valar) eller någon lugn melodi. Det är säkert varför den lyser helt enkelt, för att de använder musikfunktionen.
Citera
2024-03-04, 19:25
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonettt
Vill inte låta petig men Hannas upphängning av kläder på torkställningen får mig att vilja skratta rätt ut. Jag menar kan hon inte göra något lite ordentligt, någonsin?

Jag håller verkligen med. Får typ panik över hur oorganiserat och slafsigt allt har hängts upp. Som att hon (eller han för den delen) helt enkelt har kastat tvätten på tvättstället. Mina fingrar kliar. Jag vill bara hänga allt bra...
Citera
2024-03-04, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja ögonen består enbart av pupiller. Så brukade min man se ut när han hade sina manier (innan välfungerande medicin, han är också bipolär).
Och självklart finns inga problem i världen när man mår sådär.

Oj, ser du pupillerna? Tyckte mest hon blundade och att det verkligen inte gick att se ögonen. Vilken olika uppfattning man kan ha och se olika saker.
Citera
2024-03-04, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skhj
Fanni har sällan sett så manisk ut som på dagens story där hon dansar i skogen.

På vilket sätt ser hon manisk ut?
Citera
2024-03-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Oj, ser du pupillerna? Tyckte mest hon blundade och att det verkligen inte gick att se ögonen. Vilken olika uppfattning man kan ha och se olika saker.

Det är typ det enda man ser? Speciellt när hon har en ljus ögonfärg men nu ser ut som hon klivit rakt ut från ett skogsrave…
Citera
2024-03-04, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Det är typ det enda man ser? Speciellt när hon har en ljus ögonfärg men nu ser ut som hon klivit rakt ut från ett skogsrave…

Ser det inte alls faktiskt. Kanske har lägre ljusstyrka på skärmen.
Citera
2024-03-04, 19:48
Medlem
Oj oj Ht's följare har återigen sjunkit ner till 70,9k
Medans fanni har börjat knappa in med sina 61,2k... undrar om Ht återigen köper upp sitt antal så fort det går under 70k 🤭 vad tror ni?
Citera
2024-03-04, 20:02
Medlem
Jag har läst här inne länge men aldrig skrivit någonting tidigare. Men nu har det blivit för mycket irritation på dessa två så jag måste få ur mig lite!!

ÄR det verkligen så att SÅ många har frågat Hanna hur hon bäddat i spjälsängen?????

En spjälsäng hon i stort sätt aldrig visat upp innan idag då Lars sov där! En spjälsäng som hela tiden sagt att Lars vägrar sova i o sover i deras säng istället!

Alla dessa lögner om att följare vill veta helt meningslösa saker bara för att dom ska få lägga ut sina adlinks driver mig till vansinne!!

(hatar naturligtvis krig o svält o annan jävelskap mer. Så det är tydligt innan PräktigaPia lägger sin tid på att klaga på mitt inlägg.)
Citera
2024-03-04, 20:21
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammanmiia
Oj oj Ht's följare har återigen sjunkit ner till 70,9k
Medans fanni har börjat knappa in med sina 61,2k... undrar om Ht återigen köper upp sitt antal så fort det går under 70k 🤭 vad tror ni?

Tveksamt, Hanna vet om att vi har koll på hennes följarantal och ingen människa någonsin kommer tro att hon får fler följare pga sitt content.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in