Citat:
Ursprungligen postat av
mhn
Mankini till trots så är min favorit bland männen Sven-Erik. Karismatisk och med en skön care free-attityd till livet. Skrattade gott när Atle kände sig kränkt när Sven-Erik sa att han tyckte att det var viktigt att hålla sig i form. "Det här med att var vältränad och ha sex-pack... Det gällde när man var 30-40"

30-40? Det är inga problem att hålla sig i form bara för att man blir äldre. Och senare på kvällen så försökte Atle bräda Sven-Erik och berätta för Åsa att han inte är rätt man för henne. Vad fan vet han om det? Sedan den där plötsliga och tafatta pussen som man såg att han stod och laddade inför vara bara pinsam.
Bland kvinnorna så har jag däremot ingen klar favorit. Kerstin och Anna verkar vara ena damer med krut i, medan Yvonne är snyggast imo.
Vi är dock bara två episoder in vid det här laget, så min uppfattning om deltagarna kan ju förändras totalt längre fram.
Upplevde du att Atle hade ett av sina folkligare moments? som vi tittare kunde relatera till när han illustrerade hur kvinnor som är som fiskmåsar bara ska
ha! ha! ha!
& störtdyker efter mäns plånböcker, sedan blotta han pseudopoetiskt sin rätta kvinnosyn! där ha ansåg att kvinnor ska vara som duvor! snarare
Atle lider av klassiskt Göteborg-Norge lillebrors komplex
Han sa att Sven-Erik har många goa sider men en sida so
jag vill jobba lite på (uppfostra) är hans plumpa kommentarer,
hans jobb blev inte så långvarigt då han reste sig och gick därifrån i vredesmod efter att ha blitt tvungen att söka stöd hos dom andra kulmagegubbarna genom att utropa dom till minsann också vara vackra!
Han intalade sig att han klev ur bild i triumf

men i själva verket kokade han av förlust när
Sven-Erik vågade vara persistent (
antiperspirant) emot hans vänliga passivt aggressiva tillrättavisning, jag tror att Atles steg 2 i att jobba vidare på att få sig själv

att säga mer genomtänkta saker kommer vara att söka
lust efter giftmörda Sven-Erik
Naturligtvis kommer det sluta med att det är han själv som framlider istället genom att ramla ner i polen med ryggplask invirad i en högspänningsledning från taket på anläggningen, för han var ju så ledsen att han tvangs säga till kärringen att Sven Åke inte är rätt för dig, då upplever man ingen mördande konkurrens alls!
Hela tiden så tycker jag dock Sven-Åke graviterat mot en preferens att han rentav förtjänar en 50 år yngre kvinna, det där om att yngre generationen bryr sig bara om yta, samtidigt som han hoppades att kvinnan han träffade varit
en blondin, han verkar inte förstå att det finns inga blondiner vid den här åldern, så det är väl Keyoo han förtjänar antar jag?