2024-03-01, 13:56
Medlem
lunarluddes avatar
Jag som är betydligt yngre tycker Marie Louise Hommerberg är en het kvinna, hade mer än gärna tillbringat natten med henne f.ö rätt skoj att följa programmet.
Citera
2024-03-01, 14:01
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Jag tycker att programmet är hur skönt som helst. Härligt och roligt att se äldre personer på ett mer mångfacetterat sätt än de brukar visas i media.

Jag håller med dig till fullo!

Sven-Erik gav mig rejäla skratt, han verkar verkligen vara en livsnjutare trots åldern
Citera
2024-03-01, 17:30
Medlem
dialektikers avatar
Jag tycker Anna är så härlig. Även om hon är en skrynklig gammal tant, med urvattnat smink.
Citera
2024-03-01, 19:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhn
Mankini till trots så är min favorit bland männen Sven-Erik. Karismatisk och med en skön care free-attityd till livet. Skrattade gott när Atle kände sig kränkt när Sven-Erik sa att han tyckte att det var viktigt att hålla sig i form. "Det här med att var vältränad och ha sex-pack... Det gällde när man var 30-40" 30-40? Det är inga problem att hålla sig i form bara för att man blir äldre. Och senare på kvällen så försökte Atle bräda Sven-Erik och berätta för Åsa att han inte är rätt man för henne. Vad fan vet han om det? Sedan den där plötsliga och tafatta pussen som man såg att han stod och laddade inför vara bara pinsam.

Bland kvinnorna så har jag däremot ingen klar favorit. Kerstin och Anna verkar vara ena damer med krut i, medan Yvonne är snyggast imo.

Vi är dock bara två episoder in vid det här laget, så min uppfattning om deltagarna kan ju förändras totalt längre fram.
Upplevde du att Atle hade ett av sina folkligare moments? som vi tittare kunde relatera till när han illustrerade hur kvinnor som är som fiskmåsar bara ska ha! ha! ha!
& störtdyker efter mäns plånböcker, sedan blotta han pseudopoetiskt sin rätta kvinnosyn! där ha ansåg att kvinnor ska vara som duvor! snarare

Atle lider av klassiskt Göteborg-Norge lillebrors komplex

Han sa att Sven-Erik har många goa sider men en sida so jag vill jobba lite på (uppfostra) är hans plumpa kommentarer,
hans jobb blev inte så långvarigt då han reste sig och gick därifrån i vredesmod efter att ha blitt tvungen att söka stöd hos dom andra kulmagegubbarna genom att utropa dom till minsann också vara vackra!

Han intalade sig att han klev ur bild i triumf men i själva verket kokade han av förlust när
Sven-Erik vågade vara persistent (antiperspirant) emot hans vänliga passivt aggressiva tillrättavisning, jag tror att Atles steg 2 i att jobba vidare på att få sig själv att säga mer genomtänkta saker kommer vara att söka lust efter giftmörda Sven-Erik

Naturligtvis kommer det sluta med att det är han själv som framlider istället genom att ramla ner i polen med ryggplask invirad i en högspänningsledning från taket på anläggningen, för han var ju så ledsen att han tvangs säga till kärringen att Sven Åke inte är rätt för dig, då upplever man ingen mördande konkurrens alls!

Hela tiden så tycker jag dock Sven-Åke graviterat mot en preferens att han rentav förtjänar en 50 år yngre kvinna, det där om att yngre generationen bryr sig bara om yta, samtidigt som han hoppades att kvinnan han träffade varit en blondin, han verkar inte förstå att det finns inga blondiner vid den här åldern, så det är väl Keyoo han förtjänar antar jag?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-01 kl. 19:28.
Citera
2024-03-01, 20:42
Medlem
dialektikers avatar
Fy sjutton vad sjaskig grön T-shirt Atle har.
Den drar ner honom enormt.

Men Sven-Erik är inte sympatisk. Han är tråkig samtidigt som han är ytlig.

Var det den tjocka kvinnan, med den tatuerade mannen i stugan, som pussades i sängen på slutet?
Citera
2024-03-02, 11:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Var det den tjocka kvinnan, med den tatuerade mannen i stugan, som pussades i sängen på slutet?
Och vet du? varför du tycker att den gröna tröjan drar ner honom nått enormt, för att den inte har samma kamouflagefärgade neongrön som Sven-Eriks Mankini, det här T-shirten är den norska varianten av en Mankini för att klä sig vågat & kunna bräcka Sven-Eriks skinkor

Inget dåligt hästbett har Sven-Erik heller när han ler, det drar ner nått enormt det med

Det roligaste med det här programmet är att drömma sig bort till hur deltagarna såg ut som yngre genom dörrfotografierna till rummen som har skrivits ut med svartvitt för att ge illusionen av att dom är äldre än vad dom är, Sven-Eriks porträtt t.e.x ska enligt uppgift vara i färg och taget i hans ungdom på Krim beach party 2017!

Kolla in den här forna bejben som tatuerat sig som en sjöbuse
https://imgbox.com/A9WMG0h7 ful tantfrisyr dock
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-02 kl. 12:04.
Citera
2024-03-03, 18:48
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:

Har mannen i stugan varit öppen med att gilla båda könen tro som man fick höra i början?
Citera
2024-03-03, 21:12
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Har mannen i stugan varit öppen med att gilla båda könen tro som man fick höra i början?

Oj. Det har jag missat.
Ja, han ser nog lite bi och tantra-istisk ut.
De är ju inte stans charmigaste.

Anna är mer charmig.
Jag tycker den tanten är rätt skön.

Åldringen, tanten, är ju bara med för att spexa till det också.
En sån finns nästan i varje dokusåpa.
Deltagare är tillsagda "att ha till övers" med såna, och att interagera med dem "för tittarsiffrornas skull".
Det är nästan så man undrar hur hon kan hålla sig på bena ibland, utan rullator, då hon vinglar.
Citera
2024-03-03, 21:30
Medlem
Crapmagics avatar
Hotell Romantik utgår ikväll på tv (och således denna vecka) till följd av Fridrotts bajs
https://www.filmtopp.se/nyhet/svtplay-svt-stoppar-helgens-sandning-av-hotell-romantik-har-ar-forklaringen

Hur ska ni överleva den här veckan?
Citera
2024-03-04, 17:39
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hotell Romantik utgår ikväll på tv (och således denna vecka) till följd av Fridrotts bajs
https://www.filmtopp.se/nyhet/svtplay-svt-stoppar-helgens-sandning-av-hotell-romantik-har-ar-forklaringen

Hur ska ni överleva den här veckan?

Lite trist. Men nu ansträngde jag mig i att kolla upp namnen lite, och kolla tillbaka på avsnitten.
Thomas heter den tatuerade mannen som kysser Annelie i stugan. Och han säger mycket riktigt att han är bisexuell, som någon sa i tråden.
Sven-Erik verkar ha riktigt dåligt självförtroende om man iakttar honom tillbaka.
Men Atle, är ju pinsam också.

Marie-Louise är rätt dryg och förmer ändå. Inte speciellt sympatisk.
Heiki ska inte rikta in sig på henne, eftersom hon mest njuter av uppvaktning rent allmänt.

Är det Bengt Anna är kär i? Måste kolla.
Lite kul.

Ja, ja, nu får man väl nagelfara de avsnitt som varit då. Det hade varit kul med ett nytt avsnitt.
Citera
2024-03-04, 18:41
Medlem
Sven-Erik Sjögren, 72 i Borat styrsel.

Bildvarning kanske!
https://www.expressen.se/noje/sven-erik-om-vagade-kladseln-i-hotell-romantik-en-javla-lackerbit-att-titta-pa/
Citera
2024-03-04, 21:05
Medlem
Citat:
Lite trist. Men nu ansträngde jag mig i att kolla upp namnen lite, och kolla tillbaka på avsnitten.
Thomas heter den tatuerade mannen som kysser Annelie i stugan. Och han säger mycket riktigt att han är bisexuell, som någon sa i tråden.
Sven-Erik verkar ha riktigt dåligt självförtroende om man iakttar honom tillbaka.
Men Atle, är ju pinsam också.

Marie-Louise är rätt dryg och förmer ändå. Inte speciellt sympatisk.
Heiki ska inte rikta in sig på henne, eftersom hon mest njuter av uppvaktning rent allmänt.

Är det Bengt Anna är kär i? Måste kolla.
Lite kul.

Ja, ja, nu får man väl nagelfara de avsnitt som varit då. Det hade varit kul med ett nytt avsnitt.
Ja vilket antiklimax att veckans avsnitt utgick, som man väntat
Anna är kär i Atle, kommer sluta med hjärtekross då han kör dubbelspel o stöter på Åsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in