2014-08-29, 20:16
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkis1
Under min gymnasietid fanns det en lärare som var MILF, runt 34 år. Hon var inte lärare för min klass, men hon hoppade in när vår ordinarie lärare var sjuk.

Sista året på gymnasiet varje gång jag fick möjlighet så flirtade jag flitigt. Det gick inget vart för mig

Studenten närmade sig och det ofta lärarna är med på studentfester. Vi umgicks rätt så mycket den kvällen men fortfarande gick det inte.

Några dagar efter studenten hörde jag av mig och skulle komma hem till henne på lite fika, det är här det intressanta börjar. Första träffen hemma hos henne blev det lite kaffe och en hel del prat, jag stannade inte så länge. Innan jag gav mig av bestämde vi att jag skulle komma tillbaka imorgon kväll så ska vi kolla på film.

Hon hade en rätt så liten lägenhet och TVn var så att vi var tvungna att sitta/ligga i sängen för att kunna se.
Under filmen så låg vi och myste lite, men inget tafsande eller pussande. Nästan lite stelt.

Efter filmen så sitter vi upp och jag känner "jävlar jag försöker" och lutar mig in för att kyssa henne. Sekunden jag märker att jag får respons är så härlig. Vi ligger och råstrular i sängen och tar på varandra nästan överallt. När min hand är på väg upp under hennes kjol gör hon en paus.

Jag tänker, NEJ NEJ NEJ! vi kan inte sluta nu!

Hon sätter sig upp sträcker sig efter nånting i den anslutande byrån, jag kan inte riktigt se vad det är.

Hon håller upp en kondom mitt framför mig och frågar, vill du?

Jag behövde ingen betänketid utav svarade direkt ja! Den kvällen gjorde vi det tre gånger, vi använde bara kondom första gången.

Kommande dagar besökte jag henne 2 gånger till för samma sak.

Då var jag 19 år och hon 34 år.

På senare år jag har även träffat på henne, en gång runkade hon av mig i sin bil. En annan kom hon till mitt hotellrum.

Sammanlagt blev det 6 knull och en avrunkning.

Men jag var tekniskt sett inte student längre, men det kändes ändå som jag var med en av mina lärare

Harligt! sjalv hade jag bara fula larare, och de enda tva som var nagonlund snygga var antingen nygifta eller gravida
Citera
2024-03-03, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTS
Hur vanligt är det att ligga med sin lärare? Eller med någon annan som har en "uppfostrande" roll?
Jag satt i yngre år på ett behandlingshem, fanns en låst och en öppen. Jag satt på den låsta, och på vår avdelning fanns det är olagligt snygg "vårdare" som dunkade på de intagna.
Erfarenheter?

Gammal tråd som jag läste ffg för länge sedan, så först nu min reaktion...

Hur gamla var ni då??
Var det helt frivilligt och på de intagnas initiativ får det väl ses som preskriberat. Men sånt är givetvis mycket opassande. Även om den intagne hunnit fylla 18 år. Är de inte fyllda 18 är det olagligt, iom att de ingår under hans tillsyn.
Citera
2024-03-03, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingongren
Ha när jag började gymnasiet så hade vi en tjej som hade hört att man kunde ligga sig betyg. Det skuma var att hon sa det högt till alla första dan. Det hon inte hade räknat med var att det fanns flera olika lärare och vi fick en kvinna i stället så hon byte klass.

Gammal tråd som jag läste ffg för länge sedan, men först nu min reaktion...

Det finns säkert diverse fantasier, och det är säkert ett vanligt motiv i porr sammanhang.

Men det är alltså INTE meningen att så skall ske.

Har de råkat förälska sig i varandra och fallit må det vara hänt, spec i åk 2-3 på gymnasiet. Jag gissar att många kommer att blunda fastän det är olämpligt.

Men att låta ligga till sig betyg är ett direkt och grovt tjänstefel.
Och det är illa gjort ur fostranssynpunkt, som ligger inom varje lärares ansvar. Sparken direkt.
Citera
2024-03-03, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsoder
När jag gick i 8an (länge sen nu) så var det 2 tjejer som låg med vår svenskalärare. Ryktet sa att de inte var de enda han gjort det med.

Gammal tråd som jag läste ffg för länge sedan, men först nu min reaktion...

OK. Detta är förstås både fel och olagligt. Och ja, även jag har hört eller läst om dylika händelser.

Att man tittar mer eller mindre diskret, ja det förekommer givetvis. Men där får det stanna.

Omkring 1985 fanns ett lagförslag att man skulle tillåta sex mellan elev 15+ å lärare. Man menade att det är naturligt att de kan bli förälskade etc...
Lagförslaget gick inte genom såvitt jag vet...

I åk 8 börjar man fylla 15 först under vårterminen, så jag misstänker att det TS berättar var direkt olagligt.

Vidare. Ingen av oss är herre över sina känslor, och det är klart, ALLA kan trilla dit, tappa huvudet och ... * Och ÄR det frågan om en uppenbart äkta förälskelse och äkta kärlek, och håller det lite diskret. kan det kanske rent av hända att många kommer att blunda. Eller kanske att rektorn hjälper en att byta klass så man inte är undervisande lärare.

Men problemet HÄR är att det högst uppenbart att det var inte så här. Att läraren ifråga helt enkelt utnyttjade situation... Och passade på att doppa när han hade tillfällen. Mycket olagligt och mycket oproffsigt.

Och detta gjorde givetvis ont värre om flickorna var kära i honom. När de insåg att han inte alls var kär, han bara utnyttjade dom, när han två veckor senare var synlig med nästa minderårig elev...

Gjorde han det för betygens skull, var det givetvis också grovt fel, fastän på delvis annat plan.

Kort sagt. Fy och fan.

ENDA tänkbara förmildrande omständigheten är om det var äkta ömsesidigt kärlek. Han lär bli sparkad, men får kanske möjlighet att säga upp sig själv, eller i allra bästa fall, får byta klass.

Ps* Och vad skall en lärare göra för att INTE trilla dit? Det enklaste är att så snart man skickar in en ansökan för lärar/ skoljobb, bestämma sig att aldrig någonsin ha några dylika relationer med sina elever, eller ens titta på sina elever på det viset; övht elever på ens skola, ens om det är de som flirtar å tar initiativ... " Låt eventuella drömmar förbli drömmar" så man inte riskerar att vakna i en trist verklighet.
Citera
2024-03-03, 18:14
Medlem
bomhulls avatar
Macron blev ju tillsammans med sin lärarinna. Så visst händer det
Citera
2024-03-03, 19:12
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcS

Men problemet HÄR är att det högst uppenbart att det var inte så här. Att läraren ifråga helt enkelt utnyttjade situation... Och passade på att doppa när han hade tillfällen. Mycket olagligt och mycket oproffsigt.

Så det var inte tjejerna som utnyttjade situationen för höga betyg?
Men visst, inget bra av en lärare precis...

/VV
Citera
2024-03-03, 19:16
Medlem
kl4sseKocks avatar
När en annan gick i skolan kunde man räkna de snygga lärarna på en hand så där blev inget ligga
oftast var de inhoppande vikarier som var riktiga pinglor
Citera
2024-03-03, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Macron blev ju tillsammans med sin lärarinna. Så visst händer det

Ja. Men då var de visst vuxna. Så även om lite känsligt, men faktiskt fullt lagligt och etiskt OK.
Det som var att han blev ihop med någon ganska mycket äldre. Och DET är inte vanligt i de kretsarna, där de snarare blir ihop med någon yngre - någon gång - mycket yngre...
Citera
2024-03-03, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Så det var inte tjejerna som utnyttjade situationen för höga betyg?
Men visst, inget bra av en lärare precis...

/VV

Det är tänkbart att de gjorde det för betygens skull, det framgår inte klart. Som sagt, grovt tjänstefel av läraren på flera olika plan - och mycket olagligt om de inte ens var 15 fyllda.

Men jag tror tjejerna vart förälskade. Det är lätt hänt i den åldern. Och han alltså passade på.
Citera
2024-03-06, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Harligt! sjalv hade jag bara fula larare, och de enda tva som var nagonlund snygga var antingen nygifta eller gravida
Hon var så otroligt vacker att hon fick ha Polis och militär eskort till skolan för var det någon herre som kom cyklande och såg henne så cyklade de genast i närmaste dike eller lyktstolpe. I skolan så vände hon huvet på unga pojkar så vände hon huvudet på killar så det tog en sisådär 2 till 3 veckor för att vända det rätt igen så vart det. Ojojoj.
Citera
2024-03-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
När jag gick på gymnasiet förekom detta bland en kvinnlig elev och en betydligt äldre manlig lärare.
Jag hade hellre legat med en kvinna som är bagare eller en konstnär som målar tavlor eller varför ej en Yoga instruktör eller varför ej en piga . Det finns många man vill med.
Citera
2024-12-21, 23:21
Citat:
Ursprungligen postat av ENTS
Hur vanligt är det att ligga med sin lärare? Eller med någon annan som har en "uppfostrande" roll?
Jag satt i yngre år på ett behandlingshem, fanns en låst och en öppen. Jag satt på den låsta, och på vår avdelning fanns det är olagligt snygg "vårdare" som dunkade på de intagna.
Erfarenheter?

Jag har haft sex med två lärare. Den ena var min högstadielärare MEN det skedde långt efteråt, när jag var 20. Den enda var min Svenska lärare på gymnasiet och inget "ville ha bättre betyg scenario" utan kemi och lockelse men inget som skedde omgående utan en väldigt långvarig kontakt utanför skolans områden innan något ens hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in