Citat:
Ursprungligen postat av
Osynlige.Mannen
Nej, närvarokravet är inget nytt. Jag var student samtidigt som Magdalena A. Jag har varit på många upprop där reserver fick platser, eftersom de ordinarie inte kom till uppropet.
Många upprop?
Det är ju synd för dig att du inte kvalificerade dig för att komma in på en riktig linje utan tvingades hänga på fristående kurser för då hade du vetat att man bara har ett upprop.
Jag var också student samtidigt som Magdalena. Jag hade dessutom vänner som pluggade på Handels i Stockholm samtidigt. Inte någonstans har jag hört talas om att man på en linje har upprop varje år.
Jag är minst sagt förvånad över att du som akademiker har valt att göra så dålig research. Att inte veta hur minst en tredjedel av akademiker gör sina upprop gör ju att man tvivlar på att du överhuvudtaget varit på universitet eller högskola. Lite märkligt att du i övrigt fyller ditt inlägg med en massa OT...